תמונות!!!!!
וסיפור...

t2 tapuzit

New member
../images/Emo124.gifתמונות!!!!!../images/Emo124.gif וסיפור...

יש קונים? אני מפחדת לעשות את זה לבד....
 

t2 tapuzit

New member
טוב אני מתחילה... מה שיהיה יהיה...

שלום לכולם! אנחנו טל ורותם (טל הבת רותם הבן), החתונה הייתה ב - 27.9.04 ועכשיו יש תמונות (כי היינו עסוקים מידי בשביל ללכת להביא...)
 

t2 tapuzit

New member
החתונה

החתונה שלנו הייתה קצת אחרת: חתונה הפוכה. למי שלא מכיר - קבלת פנים ב - 19:00, יש מתאבנים קטנים בלבד ואז ישר עוברים לארוחת ערב ב - 20:00. נותנים לאורחים לנוח ולהנות ממוסיקת רקע נעימה (הייתה להקת נגנים נהדרת ואקוסטית - מי שרוצה פרטים בכייף). ב - 22:00 הייתה החופה, אחרי שכולם כבר אכלו ודיברו אחד עם השני. ומיד אח"כ - מנות אחרונות וריקודים!
 

t2 tapuzit

New member
ההזמנה הייתה פתיח לאירוע

אני מצרפת את ההזמנה שעשינו אצל ימית אושינסקי ומיד אח"כ ההסבר... תגידו לכולם דופק הלב כמו משוגע כשהם מעלים את החתונה שלהם לפורום???
 

t2 tapuzit

New member
אז ככה

את העיצוב עשתה לנו אילנית מ"סומק". למזלי הרב היא לא רק שהייתה איתנו באותו ראש אלא ממש זרמה עד הסוף עם הרעיונות המשוגעים שלנו עשתה לי בדיוק את הקרקס שרציתי - אלגנטי וחמוד! השקיעה בטירוף ועד עכשיו מקבלת מחמאות! על כל השולחנות היו אגרטלים עם ממתקים שעמדו על ריבועי פרווה ולידם צמד חיות... אנשים הסתערו על הברווזים כאילו יש עוד מקום באמבטייה....
 

t2 tapuzit

New member
והגן

שהבטחתי לכמה מהפורום להראות אותו - Q , גן האמנים בקיבוץ גליל ים בהרצליה. מומלץ ביותר!!! זאת הייתה "ה"בחירה של החתונה. המקום מקסים, מרווח, שלו ומרגיע, והשירות שקיבלנו היה מדהים ביותר!
 

t2 tapuzit

New member
בסוף החופה

החברה הכי טובה אירגנה לנו הפתעה - הביאה מלא בלונים ורודים וחילקה לקהל וכשיצאתי מהחדר חתן-כלה כולם ישבו וחיכו עם הלונים ביד - מראה מרגש ביותר! בסוף החופה הפריחו אותם ואז גם הדמעות שלי פרחו...
 

t2 tapuzit

New member
קייטריג - קינמון!

השירות שקיבלנו היה מעל ומעבר - מקצועי, מפנק, לא היינו צריכים לדאוג לכלום. והאוכל? אנשים עד עכשיו אומרים לי שבמסעדות לא היה להם כל כך טעים! והכל היה מוגש כל כך יפה ואסתטי.
 

Springie

New member
עיצובי שולחן מדהימים ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

 
למעלה