תם ונשלם החידון - מוזמנים

Rebeccan

New member
../images/Emo124.gif תם ונשלם החידון - מוזמנים

לעיין, להעיר, להאיר, להוסיף, להציע ולספר חוויות אישיות. פרינצסה
בגן הפרחים
פעמיים גשם
בבקשה, ומנת
גם
 

סודA

New member
חידון נהדר יפה לעין ומחכים. יישר כח

לעושים במלאכה וברכות לזוכים
, בתוך מספר שאלות מצומצם יחסית ונאות בהגשה. התפתח דו שיח מעניין עשיר במידע שמחמיא לעורכים, למשיבים ולפורומנו המכובד. יופי.
 

Rebeccan

New member
../images/Emo51.gif../images/Emo140.gif הפרסים בחסות Rוני

שגם צריכה להוסיף את הצילומים המלאים וכו' ושוב תודה - וכולם מוזמנים להציץ ולהעיר ולהאיר
פרינצסה
בגן הפרחים
פעמיים גשם
בבקשה, ומנת
גם
 

רוּפֵן

New member
תודה ! היה יפה..! ופנייה לכולם../images/Emo98.gif

מרשה לעצמי להזכיר לכולם.., כולל כולם..! חדשים וותיקים כאחד..! הפורום הוא "אורגניזם" ה"חי ונושם" בזכות כלל מרכיביו - קרי - חברי הפורום ! יזוום כל אחד, ויתרום מכשרונותיו הגלויים והנסתרים, ייתן יד, כתף, רגל..מה שיש.., למען המקום הנחמד הזה. להזכירכם, "מילון המוניחים" של הפורום, פתוח לכל ! כל אחד יכול להיכנס לכל ערך ולהוסיף ערך חדש ! הערה או הארה לערך קיים, תמונה מעניינת, הסבר..., כל דבר... זה לא התפקיד של מנהל או מנהלת פורום לעשות את כל המלאכה הזו ל ב ד ! מה עוד שמדובר בתפקיד התנדבותי. ....אז קדימה..., לעבודה...!
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
 
למעלה