תודה ! היה יפה..! ופנייה לכולם../images/Emo98.gif
מרשה לעצמי להזכיר לכולם.., כולל כולם..! חדשים וותיקים כאחד..! הפורום הוא "אורגניזם" ה"חי ונושם" בזכות
כלל מרכיביו - קרי - חברי הפורום ! יזוום כל אחד, ויתרום מכשרונותיו הגלויים והנסתרים, ייתן יד, כתף, רגל..מה שיש.., למען המקום הנחמד הזה. להזכירכם, "מילון המוניחים" של הפורום, פתוח לכל ! כל אחד יכול להיכנס לכל ערך ולהוסיף ערך חדש ! הערה או הארה לערך קיים, תמונה מעניינת, הסבר..., כל דבר... זה לא התפקיד של מנהל או מנהלת פורום לעשות את כל המלאכה הזו ל ב ד ! מה עוד שמדובר בתפקיד התנדבותי. ....אז קדימה..., לעבודה...!
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓
░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓