תחרות השנה הטובה המקורית

../images/Emo74.gif שכחתי שכחתי

אני מצביע לכרטיס של Kיציק, לדעתי הוא פשוט ענק !!!!!!!!!!!!!!!! כן, כן, אפילו יותר משלי עצמי. Kיציק, קבל ח"ח על העבודה המדהימה.
 
יוסי, לפי הכללים אני אמורה לפסול

אותך מהתחרות אבל.... מכיוון שזה היום הראשון...נרחם עליך ונשאיר את הגלויה הזאת ונמחוק את הגלויה הקודמת
 
אוח, אני לא יכולה למחוק

בלי למחוק גם את הגלויה האחרונה, נו טוב נהיה גמישים הפעם
 

Admini

New member
את יכולה !!!

למרות שמדובר בפורום רקורסיבי שאם מוחקים הודעה אחת נמחקות כל תגובותיה, מה דעתך בדבר לשרשר את ההודעה האחרונה להודעה אחרת? (כן כן, אני יודע שתפוז לא מרשים. שטויות במיץ - הדגמתי בהודעה אחרת שלי פה איך זה אפשרי) אחרי שתשרשרי את זה - תוכלי למחוק את ההודעה הראשונה. איך אני בשבילך?
 
סחטיש עליך יוסוף..!

ב"ה אחד הכללים של הגרפיקה, זה מקסימום תוכן, במינימום שטח. אתה כל פעם מדהים אותי מחדש עם המקצועיות שלך (יש לי עוד מלא מלא מה ללמוד!) אהבתי את השילוב של הטיפות מהטקסט! פשוט רעיון גדול! אם זה תלוי בי, אז עקפת אותי מימין, וזכית במקום ראשון, את התמיכה שלי קיבלת!
 

שופר בת

New member
יוסי הגדול!

אתה באמת גדול! השנה טובה ממש יפה-ועוד יותר יפה שהכנסת אותי לשנה טובה (קוראים לי שופר אז יעני שופר...כאילו דההההה) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ רציתי לאחל לכולכם שנה מקסימה ונהדרת שנה של אושר ועושר! הרבה שמחה ואהבה,ורק אהבה ולא נלחמה! שיהיו בשורות טובות ואם פגעתי במישו או מישי אני מאוד מאוד מצטערת ומתנצלת וסולחת גם למי שפגע בי... אז שבאמת תהיה שנה מהמהמהמהמת!
שופר
 
נייטן, אל תהיה מרובע! תשתתף בתחרות

תכין גלויה לתחרות בוא נראה למה אתה מסוגל...
 
סנובית...

אם את מנסה להעלות את הקובץ מתוך תיקייה בשם עם עברית, הקובץ לא עולה, תנסי להעביר אותה ל c:\ ואז תנסי להעלות, כמו"כ תוודאי שהקובץ לא גדול מ - 250 KB . אריאלה, תודה על ההתחשבות, וההבנה. באמת לא ידעתי שא"א להכניס 2 גלויות, מצטער, מבטיח לא לעשות את זה עוד פעם. :) יוסי, שמאחל לכולם שנה טובה, ומבקש מכווווווווולם סליחה .
 

tsvir

New member
הנה הברכה שאני מצאתי

לשנה טובה תכתבו. שכל משאלות לבכם תתגשמנה לטובה.
 
למעלה