תזכורת: אירוח ביום חמישי.

../images/Emo124.gifתזכורת: אירוח ביום חמישי.

ביום חמישי הקרוב בשעה 11 בצהרים, יתארח בפורום ישראל דגן. ניתן לשרשר שאלות כבר ביום חמישי בבוקר. אנא, העבירו הודעה זו לידידיכם. <נא לשמור על רמת דיון נאותה> תודה רבה.
 

פראזניק

New member
ישראל דגן...

הוא שהלחין ושר את השירים "אשרינו שיש לנו רבי כזה", "אם יהודי היה יודע", "התבודדות היא מעלה עליונה", "בברסלב בוער אש", "עשני יהודי" ועוד ועוד.
 
למעלה