תגידו חבר'ה מה קורה ? ? כל הפורום

../images/Emo13.gif../images/Emo172.gifאלונה יש לי לחדש לך.....

גם אני מאוד אוהבת אמיגורמי... אך הפואנטה לא על האמיגורמי..עצמו - זו טעות....אלא על הדרך בה הוצגו בפורום הדברים או יותר נכון ההתנהלות: כשאלה ותשובה ואותה שאלה שוב ושוב ושוב והתשובה חוזרת שוב ושוב ושוב... גם העיניים אצלי כבר התחילו להתבלבל...וכך, עד לסוף הדף... כשבדף הקודם כבר נאמרו ושוב שבוע חדש ושוב....מתחילים לדוש באותו נושא ....ובאותן שאלות שלמעשה כבר באו על פתרונן... די מעצבן לפתוח פורום שאתה כל כך אוהב ומקבל השראה, ומתעייף מכל הדו שיח שלא מביא לשום מקום.... באיזשהוא מקום יש עוד נושאים ואולי לפריטים אמיגורמיים חדשים ומחודשים ולא הלעיסה הזו... ועל אותו פריט בדיוק..... זהו, לזה התכוונתי.... ולחתולי אני רוצה להגיד שאני באופן אישי אוהבת מאוד את הבלוג שלה שהוא עשיר וגם של אילנה אבל המסר שלי הפעם היה אחר לחלוטין - ולא לקטול ולא להתנפל - יש מסרים שהן בגדר תקשורת בריאה ובונה ולא של קטילה ! ! ! יש בנות שחושבות כמוני ואני יודעת זאת..... מקווה שהפנמתם הפעם, שבוע ניפלא וחודש טוב, דבורי
 
דבורי, אני שמחה שאת אוהבת, ובכל אופן,

הניסוח שבו השתמשת בהודעה הראשונית היה שונה. כתבת שם על עצם סריגת הפיל/תוכי וייחלת לסריגת דברים מגניבים.. תחזרי אליה שוב, קראי, ותחשבי בינך לבינך,מה הפואנטה שמצטיירת מההודעה הזו? אני יודעת בהחלט שאת אינך שוחרת ריב, וזו הסיבה שבכלל נגעתי בעניין.. אם הייתי חושבת שאת מאלו ששוחרות ריב, תהיי בטוחה שבכלל לא הייתי מגיבה כפי שהגבתי. ולכן, חבל לי מאוד שהפורום מצטייר כפורום וכחני או שוחר מריבות, שהרי כולנו בליבנו יודעות, שלא כך הוא. ואני באמת מקווה שבזה נסתיים הפרק, הלא נעים הזה. יש פה המון נשמות טובות אמיתיות, כל אחת בדרכה.
 

פרפרית 4

New member
yyyy7yחבל להתחיל כך שבוע. ולא אחזור על מילותי

תיהן של איריס חתולי ואלונה, כי אני מסכימה איתן. לגבי השאלות החוזרות ונשנות, מה לעשות, אני כוותיקה בפורום עוברת בכל פעם שלב כזה שמצטרפות חדשות, עוד לא יודעות, מיומנות, או כל סיבה אחרת, חוזרות על שאלות שנשאלו לפני שנים וחוזרות שוב ושוב. אבל סובלנות וסבלנות הן מילות המפתח כאן. אם השאלה לא מעניינת או הנושא לא לא חייבים להיכנס ולקרוא, אך יש כאלו שמוכנות תמיד לענות גם אם השאלות "לעוסות" וזה נהדר. לשם כך יש פורום סריגה. וזה קיים בכל פורום או קומונה, וזה טוב ויפה. אז שיהיה המשך שבוע נעים, ומקווה שעם אמיגורומי, בלה במבינה, דולי, שמיכות שהרי כולם נכנסים תחת כנפי הסריגה והם יפים בטירוף, גם בדבר נדוש, יכולה היצירתיות של כל אחת לבוא לידי ביטוי
 

orlybar7

New member
../images/Emo140.gif אלונה - אהבתי כל מילה שלך

מילים כדורבנות. אני למדתי לסרוג דרך הפורום, זה התחיל בסריגים ועכשיו אני בקטע של אמיגורמי, כל תקופה וה"התמכרות שלה".
 

עלמה7

New member
זה מצחיק מה שאת כותבת -

אני מרגישה בדיוק ההיפך. בתור אחת שסורגת רק אמיגורומי ומדי פעם נעליים לתינוקות, אני חושבת שהפורום דווקא מלא בפרטי לבוש ושמיכות שלא מעניין אותי לסרוג אותם. אבל מכיוון שאני תמיד שמחה לראות תוצרים יפים, ולא חשוב באיזה תחום, מה גם שאולי מתישהו אני כן אתעניין בליצור אותם, לא עולה בדעתי להגיד למה הפורום מלא בסוודרים. לתומי חשבתי, שכמו כל אחת שמעלה את היצירות שלה פה, ובתנאי שהן סרוגות, אז גם לי מותר, כי גם היצירות שלי סרוגות. אבל אני מבינה שבגללי יש נטישה המונית ועוד לפייסבוק (שמכיוון שאין לי מושג מהו ואיך גולשים בו, אז אין סכנה שאני אעבור לשם), אז אני בוודאי עושה משהו לא בסדר. שבוע נפלא גם לך.
 
גם לך עלמה יקירתי...../images/Emo13.gif../images/Emo140.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif

ואמשיך לצפות בעבודותייך המקסימות..ומהבלוג העשיר ברעיונות... אנא, אל תברחי לפייסבוק... בבקשה מימך...
 

תמRי

New member
אני אמנם לא כותבת פה אבל מסתכלת בעבודות

אין לי כל כך מה להציג, אני די מתחילה לחזור לסריגה , וקיבלתי פה רעיונות חביבים לתיק ולפרחים. אבל לא ברור לי על מה המהומה? לא מעניות אותך בובות אל תמשיכי להסתכל בשרשור ותעלי נושאים שכן מעניינים אותך ותראי תגובות. זה מה שנחמד בפורומים, אף אחד לא חייב לאף אחד אחר , רק לשמור על הכבוד של הזולת.
 

לוני loni

New member
אני לא נוהגת להתערב, אבל...

דבורי, לעניות דעתי - יש מקום שתחזרי בך מדבריך, ושתהרהרי בהם מחדש. מכל הויכוח הסוער הזה - חשוב שאף אחת לא תיפגע, כולל את.
 

טליטל60

New member
חשבתי וחשבתי

וחשבתי ושוב חשבתי , ואז חשבתי שאני חייבת לומר את דברי אז ככה דבורי אותך פגשתי כאן בפורום וגם במציאות , עשיתי עלי רושם של אישה נבונה ומאוד נחמדה את אילנה גם פגשתי כאן לראשונה ומיד התחברנו , טלפונים מסרים מיילים ואפילו לאחרונה נפגשות מידי שבוע אצל נעמי ( סדנת בובות ) אילנה החלה את החברות ביננו בכך ששלחה לי לב זכוכית מעשה ידיה ואני שלחתי לה נעלולים לנכדתה כשאילנה החלה ליצור כאן בובות היא הדביקה אותי בחיידק כשהתחלתי ליצור בובות הרגשתי שמשהו מתוך תוכי פועל מתרגש ונפעם , זוכרות הייתה לי בעיה בליצור הבעה לבובות שלי אני שלמדתי רפואה משלימה , הבנתי שיש כאן " בעיה" עקפתי אותה בכך ששמתי לבובות ראש פלסטיק שהסרתי מבובה אחרת אילנה לא עצרה גם באדום , הכניסה לטורבו ופעלה במלא המרץ לעשייה של בובות יפות ועוד יותר יפות , ואז אילנה פתחה לה בלוג גם אני " קנאית " שכמותי פתחתי בלוג , את הוראות " ההפעלה" לבובות השארתי לאילנה את ההוראות המדויקות של סריגת פריטים אחרים השארתי לחברתי אלונה - אגב גם אותה הכרתי כאן ונרקמה ביננו חברות מופלאה את הצועניה הכרתי כאן הוקסמתי ממעשיה ידיה וטוב ליבה - גם פגשתי אותה במפגש את הטיולים המקסימים שנתנו לי השראה לעשיית דברים יפים - נתנה לי קולית כאן הכרתי המון בנות יפות משובחות ומלאות בכישרון - כל אחת והייחוד שלה וכל אחת ותרומתה היא לנושא היצירה והחשק לעבוד נכון יותר , יפה יותר ---- כן אין רע בזה למרבה הצער מידי פעם קורה שאנשים מתבטאים לא נכון או לא מכובד כלפי אנשים אחרים - קורה... אני חושבת שיש דרך חזרה - התנצלות כל מילה שנכתבת כאן חייבת להיות מנוסחת כמו שצריך למען יוכלו כולם להבין את הנאמר לא נעם לי לקרוא שחברתי אילנה רוצה לעזוב את הפורום בגלל שישנן בנות שנמאס להן לראות את הבובות שלה ----- ועל זה נאמר : הזכות והחופש לבחור מה לראות לסיכום אילנה חברתי אל תלכי מכאן -- דבורי לא התכוונה אל תפסיקי ליצור דברים משגעים להראות אותם גם כאן --- את נותנת להרבה סמויות חומר לעשיה ויצירה דבורי וחברותיה - ביום שתתחילו לעשות בובות תבינו משהו אחר ביום שתתחילו לעשות דברים שאינם כתובים ואין להם הוראות מדויקות ------ אז תבינו מה זאת יצירה אמיתית לא ניתן לכן לרפות את ידינו -- אנו נמשיך ליצור להראות ולהודות ולשבח ותודה לכל מי שהייתה ועודנה כאן בשבילי ולמען חדוות היצירה גם אם לא הזכרתי את שמה באהבה ענקית טלי
 

miklush1

New member
../images/Emo140.gifטלי אני חושבת שבדבריך העמוקים והכנים חתמת

את הנושא ואין טעם עוד לדשדש בבוץ. אנחנו לקראת חג מתן תורה וכולנו נעטה במהרה לבן המעיד על טוהר כזה או אחר. דף לבן ונקי ובו נתחיל מחדש כמו מ"בראשית". בברכת חג שבועות שמח!
 

טליטל60

New member
מיקוש

לפני שנעטה עלינו את בגדי החג הלבנים אנו חייבים להרגיש טהורים וזכאים ללבוש אותם ולכן הייתי חייבת לומר את דברי אני אכן מקווה שבזה בא לסיומו עוד פרק לא נעים חג שמח לבן טהור וטעים לכל בית ישראל
 

גל1אור2

New member
טלי ריגשת אותי ויש לי דמעות בעיניים../images/Emo32.gif

על צורת הכתיבה שלך והרגישות שלך ולכן אוהבת אותך ויסלחו לי אם זה לא שייך לנושא סריגה אילנה
 
מיקוש גם לך חג שמייח...../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo140.gif../images/Emo24.gif

נכון חשבתי שהנושא הגיע לסיום עד שטלי חייבה אותי בעצם לענות לה. וברוח זו באמת נסיים אלא, באם רוצות שוב לפתוח מטריות....
 
../images/Emo168.gif|בתגובתי לך טלוש יקירה..../images/Emo13.gif../images/Emo140.gif../images/Emo24.gif

הי טלי, זמני קצר ביותר, אך אתנסח כך שגם את תוכלי להבין ולהפנים.... כתבת נחמד ולענין...אך שוב כניראה שלא כולן הבינו את המסר, אין לי וליתר הבנות שתמכו ותומכות בי עד לרגע זה ממש, דבר וחצי דבר בקשר לבובות ובכלל לנושא אמיגורמי, כבר כמה פעמים אני חוזרת ומדגישה שזה יותר בנושא ה"התנהלות" של הדברים שיכלו ברובן לעבור אל המסר ובאמצעותו, באם לומר את האמת גם את טלי וכל הכבוד לך אני מאד מחבבת אותך, גם את בעצם תרמת לתגובה הזו, השאלות שלך בפורום והתשובות ושוב לסירוגין דברים שחזרו ונשנו ושוב חזרו על עצמן היו יכולות להיעשות במסר.. אתן הרגשתן כאילו אתן בדואט מתמשך ובעצם לבד ולא חשבתן לרגע שיש עוד אנשים שנהנים להיכנס לפורום ולהנות מעוד דברים חוץ מדו שיח על אמיגורמי, - תביאו את העבודה המוגמרת לפורום וזהו כולן תהננה, כל התנהלות הזו למעשה הכבידה באיזה שהוא שלב גם עלי ועל עוד רבות בפורום. מי שנכנסה לאחרונה רק ראתה מההתחלה ועד הסוף דו שיח שמתנהל בינך לבין אילנה ואולי עוד כמה בנות וחחה..חה..וחח..וחי...חי.. - נראה לך מתאים? ? ? טלי, האם שמתן לב לעבודות המקסימות שהעלתה חיה מחיפה לאחרונה, איזו עבודה מושקעת מישהי נתנה מילה טובה, נאדה, כולן היו משולהבות בנושא של המבע של התוכי ועל החיוך שלו וכו' וכו', אתן גיחחתן.. צחקתן.. והמשכתן...... לא כולן יכולות לעבור לסדר כאשר זה נימשך יום יומיים אבל זה עבר כבר את גבול הטעם הטוב.... מקווה שלא פגעתי בך, פשוט רציתי להסביר לך כפי שאת מסבירה יפה את מה שהביא אותך לכתוב בהקשר למה שכתבתי. לאילנה עצמה הסברתי והתנצלתי בפניה באם פגעתי בה, אין לי דבר אישי אליה ואני נהנית מאד מעבודותיה וגם מעבודותייך היפות. נמשיך להיות בקשר ושיהייה חג שמח לכולנו.... מה עכשיו יבוא המבול....הרעמים והברקים ..... הגשם יירד.... להכין מטריות....... מחרתיים שבועות....... חג שמייח עם המון אהבה לכולן ! !
 
למעלה