תגידו חבר'ה מה קורה ? ? כל הפורום

../images/Emo124.gifתגידו חבר'ה מה קורה ? ? כל הפורום

הפך לגן חיות אחד גדול...בקיצור "ספארי" פה תוכי שם פיל, אולי נתחיל לסרוג בכיף כמו פעם דברים מגניבים..... לפי מה שאני שומעת אני לא היחידה שחושבת כך, ומייצגת הרבה מהפורום שחושבות כמוני..... מפעם לפעם זה בהחלט בכייף זה מרענן, אבל יש כמה שהחליטו לשגע את הפורום ברעיונות האלו... וכל הפורום דש רק בזה - לא פלא שהרבה בורחות לפייסבוק.... די מספיק... זה פורום סריגה לא ? ? ?..... שבוע ניפלא לכולן ! !
 

חתולי1

New member
נכון, זה פורום סריגה

ולכן לגיטימי בהחלט להעלות פריטים סרוגים מכל הסוגים. בשום מקום לא כתוב שכאן פורום פריטי לבוש סרוגים. ואם הפורום כל כך מלא בחיות ובובות - אולי זה בגלל שהרבה בנות סורגות אותן ולכן את לא מייצגת כמות כזו גדולה של בנות כמו שאת חושבת? אם מסתכלים על הסטטיסטיקה של הדף הנוכחי, אז מרבית הדיונים, התמונות והקישורים שהועלו הם דווקא ל"פריטים שימושיים" ולא לבובות. אני חושבת שבכל דבר אפשר למצוא השראה - אם זה בשילובי צבעים, או בטכניקות שאפשר לשלב במקומות אחרים. אז בואי נהנה מהיצירתיות השופעת פה. חבל על האנרגיות השליליות.
 
../images/Emo168.gifשום אנרגיות שליליות להיפך...../images/Emo13.gif

מה שכתבתי זה ברוח טובה ומייצג הרבה מבנות הפורום שחושבות כמוני בדיוק. השתלטות על הפורום עם הדברים האלו, זה נחמד זה לגיטימי מפעם לפעם, אבל לא מחוייב המציאות ולאחרונה כל הפורום התמלא בחדוות ההבעות של התוכי..איך החיוך שלו , איך המבע שלו... זו לא הגזמה... - תשימי לב כמה בנות ברחו לפייסבוק רק מהסיבה הזו, ואני כותבת לך מתוך מידע בדוק.... נכון זה פורום סריגה שמייצג פריטים סרוגים, אבל הפריטים האלו לאחרונה לא יורדים מהפורום ותופסים מקום רחב מדי .... שבוע ניפלא..
 

חתולי1

New member
זה בדיוק כמו דברים אחרים ששטפו את הפורום

לכל דבר יש את התקופה שלו. להזכירך - בחורף האחרון איפה שלא הסתכלת בפורום ראית צעיף פונפונים כזה או אחר, בלות במבינות שגם הן להיט גדול חוזרות פה שוב ושוב, עם דוגמא כזו ודוגמא אחרת בסריגה. אז אם מתפתח דיון או שניים על הענקת הבעה לבובה סרוגה - זה לגיטימי לגמרי. אם יש בנות שדברים אחרים מעניינים אותן - אדרבא, שיעלו את הדברים שמעניינים אותן. כשרוצים שמשהו יקרה - גורמים לו לקרות. קיטורים על מה שיש לא עוזרים לאף אחד. את אמנם מציגה את הדברים כדברים חיוביים, אבל ממש לא לעניין ההתנפלות הזו על גלאור שגילתה פה בפורום את האמיגורומי וכל פשעה היה לחלוק איתנו את הכיף שבלמידת דבר חדש ובהתנסות בו. ואל תגידי לי שזה לא אישי נגדה... את כתבת בפירוש על התוכי והבובות שלה.
 
כן,שוב את מזכירה התנפלות..ושלא בצדק..../images/Emo168.gif

ולכן אצטרך שוב לחזור שזו בסך הכל ביקורת בונה...ולא כנגד אילנה ובבקשה לא להסיט אף אחת, אני עם אילנה מסתדרת יפה ולא בעזרתך... כן, שימי לב לדו שיח בענין ההבעה שאת מעלה - האחת עונה השנייה עונה וכך אתן בעצם לסוף הדף אתן חוזרות ומתדיינות על אותו נושא - נראה לך לגיטימי ? ? ומשום מה לא מגיעות להחלטה וחוזרות שוב.... יש גבול..... לזה בדיוק קיים ונועד המסר ושם למעשה אפשר לדון ואת התוצאה הסופית להביא לפורום ..... את רואה על זה בוודאי לא חשבת ? ? ?
 

חתולי1

New member
אני רואה דיונים שונים עם משתתפות שונות

ובהם מוזכרים היבטים שונים של הקניית הבעות לבובות. אני ממש לא רואה דו שיח בדיונים האלה. מלבד 2 הדיונים האלה אני רואה בדף הזה לפחות עוד 10 דיונים על נושאים שונים.
 

גל1אור2

New member
אם זו רוח הדברים - אין מה להיות פה צר לי!

תמשיכו להנות משמיכות לתינוק, חליפות וסריגים כי לי אין עניין בזה!!! ואין לי צורך לגנוב את ההצגה לאף אחת - ממש לא יש לי עניינים נוספים רבים! אני אפתח לי קומונה לסריגת אמיגורמי ומי שמעוניינת מוזמנת להצטרף! סריגה משמעותו - כל מה שסורגים ואין פה תחרות או השתלטות אם זו תחושתך יש לך בעיה גדולה מצטערת אני נוהגת לומר את מה שאני חושבת. מי שירצה לצפות בעבודות שלי ידע היכן!
 
רוח הדברים שונה....../images/Emo13.gif../images/Emo140.gif../images/Emo65.gif../images/Emo168.gif

אילנה בוקר טוב, עם כל הכבוד לך אילנה לא ניסיתי לפגוע ברגשותייך, אני אוהבת את עבודותייך והחוש האסתטי שלך, אך נראה לי שיש קצת הגזמה כמו שאמרת כולן תמשכנה להנות, נכון גם משמיכות וחליפות וסריגים למיניהם וגם מהאמיגורמי, ובאם כל כך תרצינה גם תסרוגנה כל מה שיפה וטוב ומענין..... את בעצמך אומרת שלך אין ענין בזה...ולכן הפכת את הפורום בזמן קצר ביותר לפורום האמיגורמי.... אך לכל דבר וענין יש גבול גם לטעם והריח, וכמובן באם לא מגזימים וחורגים מהנורמה המקובלת. והפעם הייתה חריגה בכך...... לגבי מבע של תוכי או חיוכו יש ואפשר גם במסר ולא מקובל למלא את כל הודעות הפורום בכך מדי יום ביומו. הרי כל הכייף הוא לשתף את כולן בדברים שגורמים לנו לייצר ולתת, אבל שוב בנורמה המקובלת שכולן מעוניינות ומשדרות על אותו גל ולא על 2-3 שמנהלות את הדו-שיח ביניהן. גם אני אמרתי את מה שאני חושבת ולא בכדי לפגוע ולהעליב וברוח טובה וכמובן, שאמשיך לצפות ולהתרשם בעבודותייך המקסימות ובצעיפים הנהדרים שלך. יום קסום, דבורי
 

גל1אור2

New member
אני מעלה עבודות שלי פעם בשבוע ולא כל יום!

את האמיגורמי לא אני התחלתי - אני למדתי פה מה זה אמיגורמי! אני הגעתי עם רוח התלהבות ויצירתיות וזו אני! אם אנשים התלהבו ונמשכו לזה - כנראה שזו קצת רוח חדשה ומעניינת ולמה לדכא אותם, אם יש כאן קבוצה שהולכת וגדלה בתחום. לא פגעת בי אני לא רואה בזו פגיעה אישית ממש לא. אני רק לא נוהגת להיות במקום שלא נעים לי ובאמירתך הכוללת של הרבה בנות שברחו לפייסבוק אני לא אפריע לשלווה ולהרמוניה שלכם ולכן אני פורשת ותודה לכל מי שעזרה תמכה ויש כאן המון בנות מקסימות לי זה לא מתאים יותר! כולן מוזמנות להמשיך לפקוד את הבלוג שלי, שם אראה את עבודותי ואתן הוראות. בהצלחה לכן וסליחה שהרעתי את שלוותכן אילנה
 

iris3111

New member
דבורי זה כבר לא לעיניין לישלוח מסר אישי

יכול להיות שלא היתכוונת לפגוע באף חברה כאן אבל זה מה שיצא. חברה מאוד יצירתית בעלת דמיון ומעוף משתפת אותנו ביצירותיה המקסימות, וכן זה המקום להראות ולשתף. אין חובה מצד אף אחת להגיב ולפרגן אם היא לא אוהבת. חתולי השכילה לסכם את הדברים יפה. ישנה וקיימת אופנה פעם זה בלות פעם בובות ופעם אמיגורמי. זה סריגה בעיניי ובעיני עוד הרבה בנות ולראיה כל הפירגונים(ויש הרבה) בפורום. אגב חוץ מימך לא ראיתי עוד בנות שחושבות כמוך חוץ מ..........שולי
לא רוצה לפגוע בך או באחרות שרוצות דברים אחרים. את יכולה להציע מה מעניין אותך. מבטיחה לך שתמיד תהיה כאן בפורום מי שתעזור לך להגשים את החלום בסריגה. אגב עדי העלתה שני פרוייקטים האם היצטרפת לאחד מהם או ששמת אותם במועדפים? תגילי העלתה הצעה לסדנא (עבורה קיבלה אישור) למוביוס האם נירשמת? התחילו מפגשים בתל אביב, המיפגש הראשון היה מקסים ונהנתי מאוד טליטל דואגת להמשכיות מוזמנת להיצטרף. להבא כשאת רוצה לילמוד נושא חדש תציעי את הנושא בטוחה אני שהבנות כאן יוציאו מהמועדפים שלהן הרבה בנושא הניבחר מבלי ליקטול או לזלזל באף פרוייקט של אף חברה בפורום שמסכימה לשתף אותנו ביצירתיות שלה. דבורי ושאר הבנות מקווה שתפנימו. זה פורום סריגה אנחנו באות לכאן להנות ולכייף עם הסריגה ולא לקטול אחת את הפרוייקט של השניה. אנחנו אנשים בוגרים אז בבקשה כל ד י י ר ו ת ה פ ו ר ו ם נ א ל ה י ת נ ה ג ב ה ת א ם.
 
../images/Emo244.gifאיריס אני המומה.....

ואולי מהצד השני שעדיין לא שמעת ומשום מה לא הגיע לאוזנייך, ואני כן השכלתי לסכם (בשונה מחתולי שהזכרת) בצורה שהחלק (האחר) הזה חש ? ? ? מה דעתך ? ? ? אני שוב אומרת לא קטלתי אף אחת, ולאילנה הסברתי וכן, במסר שהמגמה לא לפגוע בה אישית.... ולמה לדעתך זה לא ענין למסר... ? ? הדרך בה הוצגו לאחרונה הדברים בפורום בענין אותו נושא שנלעס ונלעס שוב ושוב, לא הובילו למעשה לשום מקום ודי עייפו חלק גדול מהמשתתפות בפורום . וזכותי להעלות אותן...... זו לעניות דעתי דרך לביקורת בונה ולא לקטילה כפי שאת מציינת ! ! ובקשר לפרוייקטים באם בחרתי לעשות או לא - זה ענייני הבלבדי, ולא חייבת לדווח לך בפורום באם הכנסתי אותם למועדפים דווקא ראיתי שאת כתבת שהכנסת למועדפים..... שבוע קסום,
 
אני לא מגיבה כמעט למלחמות שלכם

אבלהפעם זה מעצבן. אוי למשל לא מעניין פרטי לבוש. בזמןהאחרון בעצם כלום לא מעניין אותי. אני נכנסת לפורום אנימחמיאה וכו'. ואני מאוד נהניתי לראות אמיגורמיסוף סוף משהו שונה בפורום הלעוס הזה שכל מה שהיה בובזמןהאחרון זה שמיכות ודולי וכו' בשלל גוונים וצורות. הכל לקטנטנים ואותי זה ממש לא ענין. אז מה פתחתי הודעת התרסה לא. דבורי זה לא יפה ואמרו לך את זה. צ'טערת.
 
הפורום לדעתי בכלל לא לעוס...../images/Emo140.gif../images/Emo13.gif../images/Emo24.gif

מה שלעוס זה אלו שלועסים ולועסים....
 

iris3111

New member
דבורי יקירתי אני המומה מזה שאת מנסה ליסתום

לי את הפה. חס וחלילה לא ניסיתי לפגוע בך אלא להאיר את עינייך שהדרך בה כתבת פוגעת. ודין מילה כתובה אינה כדין מילה הנאמרת בשיחה פנים מול פנים כדי ליראות את מיכלול שפת הגוף. למה לא למסר? ובכן נתת לה סתירה בפומבי מין הדין שתיתנצלי בפומבי. שוב לא מעניין אותך לילעוס את הציפור והאמיגורמי למיניהם את מוזמנת להציע נושא אחר לשיחה איזה נושא מעניין אותך? מבטיחה לך שיהיו משתתפות. כבר נאמר כאן יש הרבה נושאים ולא כל הנושאים מעניינים את כולם. מה לעשות? המועדפים ..... כן נכון כתבתי שהכנסתי את הפרוייקט למועדפים עד שאסיים פרוייקטים מותחלים שאני צריכה לסיים. כבר כתבתי שאני עובדת על מס' שמיכות ו...... מה לעשות מנסה את עיני וידי באמיגורמי ציפור
. לא באתי והיתלוננתי וגם לא באה לפגוע וביחוד לא בך. כאדם בוגר וכאחת שעברה איתנו כברת דרך לא קצרה בפורום הייתי מצפה ליותר מיזה. מעניין אותך משהו אחר נושא אחר חדש ישן קחי יוזמה העלי הנושא, הפרוייקט, המפגש מה שבא לך ותיזרמי עם זה. אבקש לא להגיב לי יותר בנושא לדעתי ולטעמי הוא נילעס יותר מידי. בלי ליפגוע אני ממתינה לנושא הבא שלך מה מעניין אותך? הינה רעיון שצץ במוחי עכשיו כל שבוע מישהיא מהבנות תעלה נושא. נדון בו כל אחת תביא קישורים מהמועדפים שלה. מה דעתכן בנות?
 
../images/Emo24.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gifחלילה איריס....../images/Emo140.gif

את יודעת כמה אני מחבבת אותך ומתפלא מאוד על דרך תגובתך.... את יודעת ומכירה בי שאני רחוקה מלהיות איש ריב ומדון..... פשוט ממהרת כעת לעבודה... חג שמח לך מכל הלב, דבורי
 

moron1205

New member
../images/Emo24.gifלהתחיל שבוע חדש עם חיוך

קראתי את התכתובת ולדעתי שני הצדדים צודקים, יש לי עצה קטנה לשלום בית. כל סורגת יכולה כמובן לחשוב אחרת זאת זכות אלמנטרית שלנו אבל הצעתי לכן היא כזאת: כל מי שסורגת מעלה לפורום מה שסרגה זה חשוב מאד ומפרה, אבל כל הדיונים סביב כל פריט לעיתים מתישים לכן אפשר לבקש ממי שמעוניינת להגיב לעשות זאת במסרים וכך לא כולנו נחשף לדברים כתובים שלא בהכרח מתאימים לכולן. זה לגבי פריט מיוחד וגם לסורגות בעלי החיים נוכח העובדה שלעיתים התגובות חוזרות על עצמן . כמובן שיש תמיד אפשרות לא לפתוח אותן. מחמאות הן לחם חוקן של היוצרות לכן יש להתחשב בכל הצדדים גם לסורגות בעלי החיים וגם לסורגות פריטי לבוש ופריטים אחרים ולשלוח יותר מסרים אישיים שגם הם מאד מחמיאים . רעיון הקומונה של אמיגרמי נשמע טוב ואני מקווה שזה לא יהיה במקום ההשתתפותך המפרה בפורום כי ממה שכתבת נראה שזה בגדר "איום". יום טוב ושבוע טוב לכולן רונית.
 
סליחה, סליחה, פורום סריגה מיועד לכל הסורגות

ולכל מיני הסריגים, בין אם לבוש/אמיגורומי/או כל דבר אחר! חתולי ניסחה זאת מצוייין. כל אחת מהיוצרות מתחברת לתחומים שונים בזמנים שונים, וזה בסדר גמור. לא מבינה על מה המהומה?? דבורי, את יודעת שאת חביבה עליי, אבל במקרה הזה, אני ממש לא מבינה מדוע כתבת את שכתבת, ואם מישהו החליט שהפייסבוק מתאים לו יותר, זו זכותו המלאה, כמו זכותו המלאה לגלוש גם פה גם שם וכו'. לא נראה לי שאהבתה של אילנה ועוד שאר סורגות, לסרוג אמיגורומי, היא זו ש"תבריח" בנות מהפורום, בעיקר שיש כ"כ הרבה בנות שכן מתחברות לתחום. ואתן לך גם דוגמא אישית..אני מאוד אוהבת אמיגורומי, אוהבת לראות, לקבל השראה, ומדי פעם, לעיתים ממש רחוקות, אפילו מתנסה בזה. אבל אם תראי כמה גלריות של עבודות אמיגורומי של אחרות אני מלקטת בפליקר שלי, את תביני למה לא קשור העניין של כמות היצירה שלי בתחום, לעומת אהבתי לתחום. ואילנה, זו לא חוכמה להודיע על פרישה בגלל זה: "לשבור את הכלים ולא משחקים" בגלל דעה כזו או אחרת. לגיטימי שיהיו המון דעות ובגלל זה הפורום פתוח לכל מי שמעוניין. אם מישהי לא מעוניינת להתערב בדיונים על אמיגורומי - זה בסדר גמור, היא לא חייבת להתערב בדיונים הללו, ואם אחרת לא מעוניינת להתערב בדיונים על פריטי לבוש - היינו הך. שיהיה לכולנו שבוע נפלא
 
למעלה