שרשור חנויות מועדפות!

../images/Emo124.gif שרשור חנויות מועדפות!

חשבתי איך תמיד אנחנו שואלות כאן איפה אפשר לקנות כל מיני דברים? חשבתי אולי כדאי לרכז המלצות לחנויות ו/או סתם מקומות מומלצים לשופינג אני אפתח תתי שרשורים על פי נושא וככה זה יהיה מסודר
 
../images/Emo41.gif נעליים ../images/Emo41.gif

אני ממליצה על 2 מקומות לרכישת נעליים: שיינקין אם מדובר בנעליים קלאסיות או מיוחדות והתחנה המרכזית החדשה אם מדובר ביום יום
 
נעליים קונים מהר אבל ב...../images/Emo36.gif

גזית (מגוון של נעליים על פלטפורמה ובלי ומגוון של כפכפים!)
שופרא (בדיזנגוף) או בהונות (בשנקין) - למיוחדג'ות שבינינו שרוצות נעליים שרוב הסיכויים שאין לאף אחת
 

יליק

New member
גמני אוהבת את שופרא

ובהונות וכשאני ממש בזבזנית אז גם עמנואל
 
ניין ווסט, בהסתייגות -

הנעליים שלהם הכי יפות בעיני, וגם ממש נוחות, אבל הן יקרות ולא מחזיקות בדרך כלל יותר מעונה. מה שכן, בעונה שהן מחזיקות ממש כיף איתן.
 
ועוד המלצה, הרבה יותר יקרה:

נעליים של סטפן קיליאן. (יש אצל "מארי") נכון שהן ממש יקרות, אבל הן מחזיקות לנ-צ-ח. לפני חמש שנים קניתי נעליים שלו, נעלי הליכה יפות אבל די יומיומיות, ב-900 שקל. הסביבה התעלפה, וכל מי ששמע ירד עלי. הנעליים האלה שירתו אותי עד השנה הנוכחית, ונראו עדיין חדשות לגמרי, והיו ממשיכות לשרת אותי אם החתול שלי לא היה מחליט לחדד עליהן את השיניים, ועושה לאחת מהן קישוט "תחרה" מסביב לפתח. ניסיתי לשכנע אותו לעשות את אותו הדבר לשנייה, כדי שיהיה לי זוג תואם, אבל הג'ינג'י המנוול סירב.
 
מסכימה לגבי סטפן ../images/Emo99.gif

אני אוהבת גם את גזית ואלדו. אגב, פעם היתה חברה בשם "ברונקס" מישהי יודעת לאן הם נעלמו ?? סגרו את הסניפים שלהם בר"ג ות"א..
 

colia

New member
אכן סגרו-

גם אני הייתי קונה שם די הרבה, אני יודעת שבגרו את הסניפים בראשל"צ וברחובות. דרך אגב, בשנה האחרונה שהם היו פתוחים האיכות שלהם ירדה משמעותית וגם ככה החלטתי להפסיק לקנות שם, אז אולי זה פחות נורא שסגרו
גם אני מאוד אוהבת את גזית!
 

Mikella

New member
המלצה חמה מהתנור לנעליים. נרכשו

ממש לא מזמן ופתרו לי את כאבי הרגליים של ההריון נעלי בירקנשטוק - שוות כל שקל
 

ט ו ש ה

New member
הנעליים שלי מגיעות מהשוק ../images/Emo6.gif אבל...

כשחיפשתי נעליים לאירוע וכאלה מצאתי אותן בחנות שחלקנו מכירות מפורום האם - מיקולינסקי. יש שתי חנויות על דיזנגוף, אחת על פיננת דיזנגוף בר כוכבא ועוד אחת במעלה דיזנגוף ליד בן גוריון. אחלה נעליים, מבחר די מגוון עם נטיה ברורה לקלאסי (גם מבחינת צבעים וגם מבחינת דוגמאות), מצאתי שם לשמחתי נעליים אלגנטיות בלי עקב רוצח, והמחירים ממש סבירים (הסנדל האחרון שקניתי שם משרת אותי כבר שנתיים ועלה 300 שקל...)
 

shaymic

New member
../images/Emo45.gif יש להם נעליים מדהימות

פעם הזמנתי את הפשוטות (אלו שטבחים ורופאים הולכים איתם..) הצבעוניות, עד שהגיעו כבר לא באתי לקחת.. ראיתי שיש להם מלא דגמים נוספים לכפכפים "הפשוטים" - פשוט מדהימים. לאור המחירים שלהם החלטתי להתאפק. אפילו לא מדדתי, נראה לי שמדידה זה אל-חזור. ספרי פרטים - שנהנה כולנו.
 

Mikella

New member
אכן כן , הנעליים שלהם משגעות. אני

רכשתי את הדגם שנראה כמו סנדלי טבע - 3 רצועות והצבעים שלהם מאלפים
 
למעלה