שרשור דידקטי לקראת פורים

../images/Emo124.gif שרשור דידקטי לקראת פורים

אדר כבר אוטוטו נפתח והשמחה גדלה וההתרגשות מתעצמת. זה הזמן להתפרע, לתת לכל השאיפות דרך לפרוץ החוצה. זה המקום לשרשר את כל הרעיונות הנפלאים.
 
ראיתי ששאלו כאן למעלה איך להתחיל

את ההסבר על החג? ואף אחד לא ענה. חשוב לי להתעכב על זה כי זאת פעם ראשונה שאני פותחת את הנושא. ממה להתחיל? האם יש רעיונות למשחקים או שירים? ובבקשה, לא מהסוג שמוצעים פה למעלה ע"י ידידינו היוצרים- כי מרוב מילים- אני לא מוצאת את ההפעלה.משהו מפי הגננות.... רעיונות, כמו שפעם נהגנו לכתוב, בקצרה ולעניין...יש רעיונות?
 

צופית33

New member
מסיבת פורים רעיון

אני רוצה לתף אתכן במסיבת פורים שאני עורכת, אז ככה.. הילדים מגיעים עם ההורים למעון אחרי הצהריים, אנחנו מתחילים בקריאת המגילה בתוך תיבת בקסם, אחר כך שרים שירים אני מכינה מספר הורים לפני שיהיו פעילים ואנחנו שרים את לבד על המרבד כאשר ההורים עוטים מסיכות של החיות כאשר הילדים כבר התרגלו אליהם מבעוד מועד, בחדר מונחת במה עם נצנצים הילדים עולים עליה בליוי ההורים מציגים את התחפושת וכולם מוכאים כפיים, ואז עוברים לחדר שבו נערך המשתה ובתקרה מחכים לילדים בלוני הליום מחוברים לחוטים. במשתה שותים מיץ ענבים אוזני המן שהכנו עם הילדים.
 

dakl

New member
פורים לגילאי 1-2

שלום לכם, כיצד אתן מעבירות את חג פורים אצל הקטנטנים? אשמח לרעיונות ועיצות תודה מראש
 

צופית33

New member
פורים לגיל הרך

בדיוק היום ישבתי עם הצות של הגילאים האלה. צריך לפרק את פורים לתתי נושאים,להתחיל ברעשנים , לעבור לליצן ואחר כך לעבור לבצק ולאוזני המן וכמובן לעבוד על כל נושא מספר ימים.
 

gali80

New member
צבעי פנים

שלום לכולם אני מצרפת תמונה והייתי רוצה לדעת עם איזה צבעים אפשר לאפר את הילדים ככה? הילדה שלי מאווווד אלרגית ולא הייתי רוצה לקנות את האודמים הצבעוניים שיש בחנויות צעצועים למישהו יש פתרון/הצעה לצבעי פנים איכותיים?
 

MiiitMiiit

New member
צבעי פנים.. להשיג ב...

צבעי פנים ניתן להשיג בחנויות איפור מקצועיות או בחנויות של בתי ספר לאיפור כמו של גיורא שביט/ירין שחף/איל מקיאג'... תחפשו באינטרנט איפו יש חנויות קרובות שלהם קרוב לבית ... פורים שמח ומבדח!!מסכה|
 

דוסיס

New member
גלימות

שלום - אני משתתפת פסיבית בפורום אני עובדת כגננת בצהרון עם ילדי גן חובה.שמתי לב שהילדים מכינים מכל חתיכת בד בגן גלימות אשר הופכות אותן ישר למלכים לסופרמנים ולכל דמות שהם רוצים ולכן החלטתי להכין איתם גלימות. קניתי מפות חד פעמיות בצבעים שונים (חלקים) כל ילד יבחר לו צבע ונקשט אותן בהדבקת חתיכות נייר צבעוני, מדבקות וצבע שמתאים לבדים (טוליפ) לכל גלימה נחבר גומי או חוט כלשהו שנוכל לקשור סביב הצוואר בהצלחה
 

קרני 12

New member
הסתבכתי קצת../images/Emo5.gif

היום ניסיתי לעשות עם הילדים כובע ליצן
. את הכובע המשולש עם השפיץ-הכי פשוט ולא מתחכם ומשום מה לא הצלחתי ליצור אותו
. פדיחה!!!!!!!!!!! מי מוכנה לעזור לי ולומר לי מה המגזרת להכנת כובע ליצן? ונא לא לצחוק-זו ממש מצוקה אמיתית
 

sheshe1

New member
נראה אם אצליח להסביר במילים...

הצורה היא קודקוד של 90 מעלות וקו עגול שמחבר ביניהן, הסברתי את עצמי טוב??
הצלחתי לשרטט לך את זה בקובץ word, אז את רק צריכה להתאים את הגודל (אין לי את המידות בבית אלא בגן).
 

קרני 12

New member
שלי, תודה רבה

חשבתי שאף אחד לא ראה את ההודעה שלי. ההסבר במילים היה מעולה
 
למעלה