שמיכת בתים משותפת - עדכון סטטוס

chayahd99

New member
../images/Emo124.gif שמיכת בתים משותפת - עדכון סטטוס

כבר עברו מספר שבועות מאז הכרזנו על הפרויקט והנה אנחנו במצב התקדמות יפה. בינתיים יש כמה בלוקים שהגיעו אל תמי (אתניס) שהתנדבה לחבר את הטופ עבורנו. אני יודעת שיש עוד כמה בלוקים שנמצאים בדרך אליה והשאר טרם נשלחו, אולי כי אינם מוכנים עדיין. נשאר קצת יותר משבועיים - אז אשמח שכל אחת שטרם הציגה את הבלוק שלה, תציג אותו פה בפורום ואני אשלח לה פרטים למשלוח בדואר לתמי. חשוב לנו לעמוד בלוח הזמנים אז אנא הזדרזו, סיימו את הבלוק שלכם ושלחו אותו בהקדם. שיהיה המשך שבוע נפלא
 

ש מ ש א

New member
בלוק מוכן

נהניתי להכין, אבל התוצאה פחות יפה ממה שחשבתי: חשבתי שהבית יהיה יותר בולט על הרקע. אם יהיה לי קצת זמן עודף, אנסה להכין עוד אחד. חיה, מצאתי אתמול פתאום מסרים ממך שלא ידעתי על קיומם. עניתי לך, מקווה שראית. עדיין לא לגמרי ברור לי איך רואים כשיש מסר. איך יודעים?
 

chayahd99

New member
../images/Emo140.gif אני רוצה לגור בכזה בית

בחירת הצבעים שלך יפיפייה והבית נראה בדיוק בצורה הנכונה. האפקט נוצר בגלל שהשתמשת בשני צבעים מנוגדים. יוצא שצריכים ראיה מיוחדת, אולי תלת-ממדית בשביל לראות את הבית כראוי אבל ככה זה בדוגמא הזו, אצל כולנו וזה מה שמיוחד בעיני.
 

הדור

New member
התחלתי עם הבד הזה.המשבצות לא

התאימו לי ,ועברתי לשני רק שסימתי גם את זה. ---לא צריך להןסיף לשמיכה----
 

אתניס

New member
תגובה

הדור אני חושבת שאת יכולה לשלוח את שני הבלוקים ומקווה להשתמש בשניהם אם לא אשלח לך בחזרה תמי
 
גם הבית שלי מוכן...

כשתפרתי נזכרתי בסדרה "בית קטן בערבה" סדרה שאהבתי מאוד לראות כשהייתי ילדה. אז לזכר ימים שהיו ...
 

יאמה

New member
בד הרקע מאוד יפה

נדמה לי שלא הרכבת נכון את החלונות של הבית?
 
אופס...נכון

תפרתי את רבועי החלונות מתחת לגג המשולש במקום לתפור אותם מתחת לגג המקבילי...איזה בעסה. אני צריכה לפרום... תודה להערותיכם. מקוה שאספיק לסיים זאת עד סוף השבוע. אם לא, אוותר, והבית שלי ימצא את מקומו באחת ממגירות עם עוד כל מיני בלוקים שלא נמצא להם עדיין יעוד.
 
למעלה