שימו לב

../images/Emo124.gif שימו לב../images/Emo70.gif../images/Emo23.gif

היכונו להכרזת איש השבוע!
*
אה, רגע, יש להודות זה לא איש, אלא אשת.
עוד רגע, יש עוד משהו, היא לא לבד.
קבלו אותם!
אנשים השבוע:
MAYA20 ואחר
וכן, זה מה שאתם חושבים. >ספל חמאה מזניקה שאלות< *במקום תופים...
 
../images/Emo47.gifאיש/אשת/אנשי השבוע../images/Emo47.gif

יש לי כמה שאלות
איפה גרוע יותר לקבל התקפת שילשול? (אופציות אפשריות: בלילה הראשון בבית הוריו/ה - בשייט בים ההודי - ביום של עבודה עם קהל אנשים - ביום הטיול שתיכננתם כבר חודשיים)
למה אנשים לא מסתובבים עם שעון 24 שעות? (מה שטוב לצוללנים בטח טוב גם לי)
איך עושים סנדוויץ טונה בלי טונה? (נא פירוט)
למה אין מקש ANY KEY? (שיהיה לעזאזל על מה להקיש!)
מתי סוף סימסטר? (לידיעה כללית)
מה עושים אם רואים ברחוב כלב שחור? (ומה אם דלמטי?)
מה צבע מברשת השינים שלך? >ספל חמאה מאווררת שאלות<
 

מיכל25אב

New member
אופס

זה ילמד אותי לקרא הודעות עד הסוף... מזל טוב לאנשי השבוע!!! השאלה הראשונה שלי-היא:על מה ספל רומזת??.?
 

אחר

New member
תשובת מחצית איש השבוע../images/Emo61.gif

אמממ.... מה שטוב לנעמי בלומנטל, טוב גם בשבילי. בשלב זה אני שומר על זכות השתיקה
 

אחר

New member
הנה בא מחצית איש השבוע!

ולא המחצית החשובה!!! עוד לא הספקתי לתאם מדיניות תגובה עם מאיה, לכן אני פשוט אגיב לשאלות. אם מישהו רוצה שאלה ספציפית לאחד מאיתנו, שיגיד. אם לא, שנינו נענה, או רק אחד מאיתנו. לפי מצב הרוח [והשעון] אז כולכם מוזמנים לשאול מה שבא לכם, ואני אענה על מה שמתחשק לי. התמנצלות מראש, עכשיו עונת המבחנים, אז אני לא יודע באיזו תדירות יצא לי להיכנס. אז יאללה לעבודה....
איפה גרוע יותר לקבל התקפת שילשול?
באוטובוס. מה, לא ברור? ואם זה באוטובוס ביום הטיול שתכננו כבר חודשיים יחד עם ההורים שלה, הרי זה משובח כפליים.
למה אנשים לא מסתובבים עם שעון 24 שעות?
האמת היא שלי אין שעון כבר כמה שנים. מי צריך שעון כשיש פלאפון?
איך עושים סנדוויץ טונה בלי טונה?
זו שאלה ממש קלה. אבל אין לי מושג מה התשובה, אז מאיה מכובדת...
למה אין מקש ANY KEY?
מאיפה את לוקחת את ההנחה שמקישים רק על מקש? לי יש הרבה דברים אחרים להקיש עליהם!
מתי סוף סימסטר?
בתל אביב הוא הסתיים ביום חמישי. תודה לאל כלשהו, אם הוא קיים
מה עושים אם רואים ברחוב כלב שחור?
עוברים מיידית לצד השני של הכביש, לא משנה מה מצב התנועה ברגע הנתון.
מה צבע מברשת השינים שלך?
שחור. זה פשוט היה הראשון בערימה ליד הקופה
 

MAYA20

New member
הערה

אתה לא מחצית איש השבוע, כי זה משאיר ממך חצי איש, שזה רבע מאנשי השבוע. אם כבר אתה מחצית אנשי השבוע, או איש השבוע. וחוץ מזה יש לי מבחן עוד שעה וחצי.
 

המנודה

New member
הרבה שאלות ותשובה אחת

אין ספק שבבית הוריו לשלשל זו הצרה הגדולה ביותר כי הם מסתובבים בלי שעון ויגידו לך שזה מה שקורה כשמעליבים את הטונה ובמצב כזה מה´כפת לך מתי יגמר הסימסטר הרי הוא רלוונטי לגבייך בדיוק כמו לגבי כלב שחור ואם תשאלי מה עם המקש במחשב זו האופציה שייכת לכלב דלמטי אבל מכיון שלא תראי אותו ברחוב גם זה הבל
 

MAYA20

New member
תשובות

במקום בו השרותים מאובטחים, ואיש אבטחה צריך לחטט בתיק כל פעם.
כי שעוני 12 שעות גורם לאנשים לחשוב שהם חיים כפול זמן.
כיוון שלא ניקדת אפשר לעשות סנדוויץ במשקל טונה בלי הדג טונה.
יש מקש כזה קוראים לו עכבר.
רצים לחבק אותו.(אחר יאמר שיורקים שלוש פעמים לצד ימין (בהנחה ששם נמצא הכלב)
שלי סגול, נראה לי ששל אחר ירוק.
 
לא הבנתי , אין מערבין שמחה בשמחה

שבוע אחת אחר ושבוע הבא מאיה20 , או להיפך , למה בבת אחת ?
 
מכיוון

שאני לא אשת השבוע, אשאיר גם את השאלה הזאת לאנשי השבוע. (מזל שיש שאלה בתגובה...) >ספל חמאה מתאפקת<
 
שאלות

למה לא רואים אתכם? ועל זה יש שיר: "מתי נראה אותה עם כיסוי ראש? מתי נראה אותה בהריון? מתי נראה אותה עם עגלה? מתי נראה אותה עם שיירה?" מי שמכיר את המנגינה מוזמן לשיר..... שאלה למאיה20: האם עקרון אי הוודאות של הייזנברג אומר שאולי יש אלוהים? שאלה לאחר: האם העולם דטרמיניסטי? אם כן האם זה יכול לשמש תירוץ בבית המשפט? שאלה למאיה20: יהיה טוב? שאלה לאחר: מתי? שאלה למאיה20: למה? שאלה לאחר: למה? שאלה למאיה20: איזה סנדביץ´ אחר מעדיף ביותר? שאלה לאחר: מי ממונה על הכנת הסנדויצ´ים? שאלה למאיה20: פגשת את ההורים שלו? שאלה לאחר: פגשת את ההורים שלה? שאלה לשניכם: אתם יודעים שיש לי "סמיכה לרבנות"?
 

MAYA20

New member
../images/Emo105.gif

דבר ראשון, כשאמרתי שהמברשת שייינים ירוקה התכוונתי לשחורה.
לא רואים אותנו כי יש לנו מבחנים.
כיסוי ראש- בשלג.
הריון- תזהר ממני!
עגלה- בסופר.
שיירה- בסופר בטור לקופה.
עקרון אי הוודאות של אייזנברג גם אומר שאולי כולנו לא באמת קיימים.
יהיה טוב, השאלה היא למי.
למה?- כי הזיכרון האנושי לא מושלם.
סנדוויץ- עם המון המון חריין.
האמת, שעד עכשיו אחר הכין את הסנדוויצים (זה היה בערך פעמיים, אבל אחלה סנדוויצים)
ההורים? מה פתאום??? שכחת איזה פורום זה?
כן אנחנו יודעים.
 

אחר

New member
אז מה שנשאר לי לענות../images/Emo61.gif

אני לא פיזיקאי, אבל הניגוד לגישה הרווחת כיום נראה לי שהעולם הוא כן דטרמיניסטי. ונראה לי שנעשה ניסיון לטעון את הטענה האת בבית המשפט. יש להניח שטענה כזו תידחה על הסף, שכן משמעותה היא שכל השופטים והשוטרים יכולים לקפל את המזוודות וללכת הביתה. מצד שני, אפשר להגיד שאם העבריין פעל כפי שפעל בגלל התוצאה הדטרמיניסטית, אז גם השופט פועל מכח אותו עיקרון, וזה בעצם אומר שאין שום טעם שתטען מה שתטען שכן הכל ידוע מראש, אבל אולי גם זה שתטען ידוע מראש....
למה? בגלל המכניקה, כמובן
 

סיטרא

New member
שאלות נוספות

1. עד מתי ? 2. עד מתי חרדים יעלוזו ? 3. עד מתי חרדים ילוזו ודתיים ינעצו ? 4. למה ? 5. "דיפרסיה אורבנית" קיים או לא קיים ? 6. "הרגשתי היא פוסט מלנכולית, בטר אופורית" אפשרי או לא ? 7. מה עדיף, גולני או שירות לאומי ? 8. למאיה בלבד : למה ? 9. לאחר בלבד : מהם פונקציותיו של דג בבל ? ( אם לא הבנת, אינך שווה כקליפת השום ). 10. שאלת צוות : " אין הנחתום מעיד על עיסתו " נימוק הגיוני, מתומצת וקריא. בפרץ נוסטלגיה 1 : ויפן כה וכה וירא כי אין איש, ויך את המיצרי. בפרץ נוסטלגיה 2 : או-או-או-או-או- איי-איי-איי-איי !!!! המצפה לישועות ונחמות ושיבנה בית המקדש במהרה בימינו אכי"ר ודי לחכימא ברמיזא, והיה מחנך קדוש ולא נדע עוד צער. ממני הפעוט שבבני אנוש, סיטרא הלא הוא שי, ולא יהיה לי ניק אחר על פני תחת שמי ים התיכון, < אוף, אני צריך ללכת לישון, ואני עוד מסתלבט פה עם פניני חז"ל ושאר מרעין ובישין >
 
למעלה