הנה בא מחצית איש השבוע!
ולא המחצית החשובה!!! עוד לא הספקתי לתאם מדיניות תגובה עם מאיה, לכן אני פשוט אגיב לשאלות. אם מישהו רוצה שאלה ספציפית לאחד מאיתנו, שיגיד. אם לא, שנינו נענה, או רק אחד מאיתנו. לפי מצב הרוח [והשעון] אז כולכם מוזמנים לשאול מה שבא לכם, ואני אענה על מה שמתחשק לי. התמנצלות מראש, עכשיו עונת המבחנים, אז אני לא יודע באיזו תדירות יצא לי להיכנס. אז יאללה לעבודה....
איפה גרוע יותר לקבל התקפת שילשול?
באוטובוס. מה, לא ברור? ואם זה באוטובוס ביום הטיול שתכננו כבר חודשיים יחד עם ההורים שלה, הרי זה משובח כפליים.
למה אנשים לא מסתובבים עם שעון 24 שעות?
האמת היא שלי אין שעון כבר כמה שנים. מי צריך שעון כשיש פלאפון?
איך עושים סנדוויץ טונה בלי טונה?
זו שאלה ממש קלה. אבל אין לי מושג מה התשובה, אז מאיה מכובדת...
למה אין מקש ANY KEY?
מאיפה את לוקחת את ההנחה שמקישים רק על מקש? לי יש הרבה דברים אחרים להקיש עליהם!
מתי סוף סימסטר?
בתל אביב הוא הסתיים ביום חמישי. תודה לאל כלשהו, אם הוא קיים
מה עושים אם רואים ברחוב כלב שחור?
עוברים מיידית לצד השני של הכביש, לא משנה מה מצב התנועה ברגע הנתון.
מה צבע מברשת השינים שלך?
שחור. זה פשוט היה הראשון בערימה ליד הקופה