שובו של הסקר השבועי!

Chelnak

New member
../images/Emo124.gif שובו של הסקר השבועי!

כן, כן, כבר שבוע שני ברציפות, ועוד היד נטויה. להלן תוצאות הסקר הקודם, בו נדרשתם לסכם שמונה שנים של מלחמה בגזע הגואולד: מיהו לדעתכם הגואולד עם הפוטנציאל הכי לא ממומש? במקום האחרון, עם אפס(!) קולות, נמצא אמחותפ - תנחומינו מסורים ללוחם שכמעט הצליח להערים על טיאלק...
מעט לפניו, עם קול אחד בלבד, נמצא הרו-אור - אולי כי כבר באמת מזמן לא ראינו אותו. במקום הרביעי, עם שני קולות, נמצא סת' - אחרי כל כך הרבה שנים על כדור הארץ, ועם כסא מלכות כזה מרשים, כל כך מהר אומרים שלום? במקום השלישי, עם שלושה קולות, נמצא קאמולוס - קאמי שלנו, הבחור והחצאית. רק הכרנו וכבר נלקח מאיתנו... על שני המקומות הראשונים היתה תחרות קצת יותר מעניינת: במקום השני, עם הכמות המכובדת של 12 קולות - נמצא סוקאר - אם כבר משקיעים כל כך באיפור, אז למה לחסל כל כך מהר? ובמקום הראשון, עם 15 קולות, נמצא לא אדון-מערכת, ובכלל - בקֹשי גואולד - מיודענו קינסי! ואפילו לא הספקנו ללמוד את השם של הגואולד שגאל אותנו מיסורינו... סקר חדש, מבית היוצר קינסי-צ'אקי, כבר עשה את דרכו לפורום. והפעם - ברוח מוביוס... רוצו להצביע!
 

lenin972

New member
סקר מצויין ../images/Emo45.gif

איך אפשר שלא לבחור בוולטר וסיילר? למרות שגם האפשרויות האחרות לא רעות בכלל.
 
התלבטתי

מצד אחד אני מכור לשימוש מאסיבי (ובעל תוצאות מטופשות למדיי) בסלוטייפ, מצד שני הקטע עם צוות SG2 יכול להיות רעיון מעולה. בסוף הצבעתי לאפשרות האחרונה, כי זה נותן את ההסבר הכי טוב למה בכל הגלקסיה מדברים אנגלית יותר מכל הסבר אחר שאפשר לתת.
 

subatoi

New member
אוף!

נראה לי שזו הפעם הראשונה שבאמת התלבטתי מה להצביע, וממש כעסתי שאין אופציה של "כל התשובות ביחד". אבל כל האפשרויות מאאאגניבות, יישר כוח
 

G o n k

New member
רגע איפה היה הסקר?

חיפשתי ולא מצאתי. ויש כבר חדש?
 

subatoi

New member
למעלה, יש תפריט:

ראשי, ChaTV, קישורים וכו'. יש גם סקר.
 

G o n k

New member
תקראו לי שמרן אבל...

בחרתי באופציה השלישית שהמונד עדיין שם. ותודה subatoi
 

jewish master

New member
אני חייב לאמר

ש"שובו של הסקר" כבר לא נשמע כל-כך מלהיב, כשכל שבוע הוא חוזר אבל עדיף ככה. בנוגע לסקר הנוכחי, סקר מעולה. כמעט ובחרתי באופציה של וולטר (המלך אלא מה) אבל העובדה שהוא רק ב-SG2 ולא מפקד ה-SGC גרמה לי להעדיף את האופציה האחרונה, בעיקר מפני שנורא הצחיקה אותי המודעות העצמית שהפגינו היוצרים בפרק האחרון.
 

סלמאק

New member
יופי של סקר.../images/Emo45.gif פשוט גאוני

למרות שמאות הייתי רוצה לראות את ג'ינה שלנו קמה לתחיה (מאוד כאבתי את מותה), ולמרות שמאוד הייתי רוצה לראות את דיוויס מפקד על צוות S.G משלו, ההכרח קבע שמן הראוי לבחור באפשרות האחרונה מכיוון שזה די יתאים לשאלת השאלות: איך לעזאזל יתכן שכל היקום שולט בשפה האנגלית בצורה כ"כ רהוטה? שאלה שכבר היו לי הרבה לבטים ותיאוריות, ולאחר שהפכתי בה רבות, הגעתי למסקנה כי אין לה תשובה!!!
 

ilovenewyork

New member
הסבר מצוין

זמן! תאר לך שבכל פרק היו צריכים הצוות להיעזר בדניאל שינסה לדבר בשפה ובניב המקומי ? כל פרק היה נמשך שעה וחצי לפחות ( לא שהייתי מתנגד ) מה רע בזה שכל היקום מדבר אנגלית לדעתי זה אחלה של דבר ;)
 

subatoi

New member
ברור, ברור שזה מסיבות תסריט,

אבל אנחנו מחפשים פתרון יצירתי
 

סלמאק

New member
אני לא מצפה שכל פרק

ייראה כמו הסרט מבחינת הלשון, שם אין ולו איש אחד הדובר את שפת הטאורי, ורק דניאל מצליח (אחרי זמן מה) לזהות את הניב הקדום ואולי אפילו לתרגמו, אבל אני כן מצפה שייראה כמו שהיה כשהסדרה החלה, בעונות הראשונות של הסדרה, בהן שמענו לא פעם את המשפט "המינוח שלכם אינו מוכר לי..." וכו' לדוגמא כאשר הזכירה קרטר "היתוך קר על בסיס אורגני" (או משהו כזה) ל"הורסת העולמות" בפרק Prisoners. נראה כי התסריטאים שכחו שחייב להיות פער לשונות. ההוכחה לכך היא שכמו שהוזכר כאן כבר, בפרק האחרון ששודר לאחרונה בSG1, מנין ידע ט'יאלק מהמציאות החלופית מה זו מצלמה? מה זה תיק וכו'?
 

Chelnak

New member
תודה... ../images/Emo13.gif

אבל מי זאת ג'ינה?!
אני מניחה שהתכוונת לג'נט...
 

סלמאק

New member
צודקת, טעות שלי.

לא יודע מאיפה צץ לי "ג'ינה" לראש. תודה על התיקון.
 
למעלה