למה את צועקת למה ../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif
האמת היא שלא חשבתי על זה, אבל זה יכול להיות בהחלט רעיון טוב... למרות שזו לא ממש חגיגה, אבל לפחות לראות את כולם לפני שאני אשכח איך אתם נראים.... אבל בינתיים קודם תרגעו עם כל הבלאגנים שלכם והמריבות שלכם וההתכסחויות שלכם ואם אפשר גם שלא תעשו את זה פה - זה יהיה הרבה יותר נחמד. אני מבינה שזה כואב לכולם, ושזה נוגע לכולם, אבל בכל זאת - אני לא חושבת שהפורום הזה זה המקום לעשות את כל ההתנגחויות האלה.... אני גם יודעת שבפורום השני אתם לא יכולים לעשות את זה כי לא נותנים לכם את הבמה הזו - אבל עדיין - פה זה לא המקום אני מעולם לא נכנסתי ולא נכנסת ולא אכנס לכל המריבות האלה, וזה נורא מציק לי לראות את כל ההודעות האלה פה ביומיים האחרונים. אני מבינה מאיפה זה בא, מבינה את הצורך והרצון והכאב - אבל בחייאת - זה לא המקום
תעשו את זה שם תעשו את זה במסרים תעשו את זה במסנג'ר תעשו את זה בטלפון לא פה
אתם כל הזמן כועסים למה מערבים את פורום 30+ בכל מה שקרה בפורום ההוא, ואתם אומרים שזה לא קשור, אבל עצם זה שאת כל המלחמות אתם עושים גם פה (בנוסף לשם) זה כבר עושה את הפורום הזה קשור.... תחשבו על זה.....