קסםםםםם העם דורש

ויק1

New member
../images/Emo124.gif קסםםםםם העם דורש

מסיבת פרידה מהמרכז לדרום שתכלול את מיטב האומנים, מיטב החברים, מיטב השוקלדים ומיטב מכל הדברים האפשריים אז קדימה לא לשכוח אותנו
 

Kesem_

New member
למה את צועקת למה ../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

האמת היא שלא חשבתי על זה, אבל זה יכול להיות בהחלט רעיון טוב... למרות שזו לא ממש חגיגה, אבל לפחות לראות את כולם לפני שאני אשכח איך אתם נראים.... אבל בינתיים קודם תרגעו עם כל הבלאגנים שלכם והמריבות שלכם וההתכסחויות שלכם ואם אפשר גם שלא תעשו את זה פה - זה יהיה הרבה יותר נחמד. אני מבינה שזה כואב לכולם, ושזה נוגע לכולם, אבל בכל זאת - אני לא חושבת שהפורום הזה זה המקום לעשות את כל ההתנגחויות האלה.... אני גם יודעת שבפורום השני אתם לא יכולים לעשות את זה כי לא נותנים לכם את הבמה הזו - אבל עדיין - פה זה לא המקום אני מעולם לא נכנסתי ולא נכנסת ולא אכנס לכל המריבות האלה, וזה נורא מציק לי לראות את כל ההודעות האלה פה ביומיים האחרונים. אני מבינה מאיפה זה בא, מבינה את הצורך והרצון והכאב - אבל בחייאת - זה לא המקום
תעשו את זה שם תעשו את זה במסרים תעשו את זה במסנג'ר תעשו את זה בטלפון לא פה
אתם כל הזמן כועסים למה מערבים את פורום 30+ בכל מה שקרה בפורום ההוא, ואתם אומרים שזה לא קשור, אבל עצם זה שאת כל המלחמות אתם עושים גם פה (בנוסף לשם) זה כבר עושה את הפורום הזה קשור.... תחשבו על זה.....
 

ויק1

New member
כי אני פשוט אוהבת לצעוק זה משחרר

תנסי כדאי לך
רציתי להגיב לך לכל מה שכתבת אבל בחרתי שלא כי אני לא רוצה להתווכח.
 

Kesem_

New member
ויקוש

לא מתכוונת להתווכח עם אף אחד זו היתה בקשה, לא פתיחת ויכוח תכבדו את הבקשה - או לא - זו הבחירה שלכם אני ביקשתי (מותר, או שזה כבר אסור בימינו אנו?)
 

Sigali

New member
../images/Emo7.gif

אבינו מלכיינו/סטלוס ואורן חן אבינומלכיינו אלוקיי בורא עולם קרב ביננו ותן אהבת חינם אלייך המלך בוחן הלבבות קרענו על ברך שתחבר בין הקצבות אבינו מלכיינו תפילתנו תקבל ברך את ביתנו תן שלום על ישראל האר את ליבנו שנדע רק אהבה ואת ידנו מלא בפרנסה טובה לכאן היגענו אין לנו מקום אחר ישראל שלנו ומעל אתה שומר אם נושיט ידיים ונהיה מאוחדים יפתחו שמיים לקולם של ילדים אבינו מלכיינו תפילתנו תקבל ברך את ביתנו תן שלום על ישראל האר את ליבנו שנדע רק אהבה ואת ידנו מלא בפרנסה טובה
 

mr_lonely

New member
../images/Emo124.gif קסםםםם העם דורש

שתעני על הסקר...כאן למטה...גררר....
 
למעלה