p a s h p u s h a
New member
../images/Emo124.gifפאב,בגללך איחרתי היום לעבודה
כן, כן!!! השעון צלצל, השתקתי אותו ונרדמתי... קמתי אחרי שעה! תוך כדי שאני דופקת איחור מאוד! משמעותי.... ועל מה חלמתי באותה שעה, את בטח שואלת... את, יפהיפיה שחבל"ז, מזכירה קצת את מלכת היופי הנוכחית... ובעלך, הלא הוא הדוגמן הידוע יובל סגל!!!!
היינו כולנו (עם עוד הרבה אנשים) באיזשהו מחנה...אין לי מושג מה זה היה ומה היה שם...ואני זוכרת שכאילו עזרתם לי, את ובעלך....
פתאם אני קמה, אני רואה עשרה ל-8 !!!!!!!!! אויייש!!! איך כעסתי על עצמי...
*מצרפת תמונות להמחשה
*
כן, כן!!! השעון צלצל, השתקתי אותו ונרדמתי... קמתי אחרי שעה! תוך כדי שאני דופקת איחור מאוד! משמעותי.... ועל מה חלמתי באותה שעה, את בטח שואלת... את, יפהיפיה שחבל"ז, מזכירה קצת את מלכת היופי הנוכחית... ובעלך, הלא הוא הדוגמן הידוע יובל סגל!!!!