עדכון הלילה של גיל-עד

נאשא

New member
../images/Emo124.gifעדכון הלילה של גיל-עד

הבנאדם עושה לי חיים קלים, ולכן אני רק מעתיקה שוב. שיהיה לכולכן יום כתום (עשה לי מצברוח טוב העדכון לקצת נוסטלגיה בגרוש). אגב, הייתה לי שיחה ארוכה עם א.מ. שמצר על כך שהוא לא מעדכן גם פה וב"הריון". אמרתי לו שיעזוב, אף אחד לא מצפה ממנו, וגם זה שהוא מצליח לעדכן באובדן זה מעל ומעבר, שיתן לי לעשות את העבודה פה. תגידו לי שצדקתי במה שאמרתי ושזה לא נראה חריג לאף אחת.... טוב, הנה, הנה: "חזרנו מהפגייה. מותשים, קרועים מעייפות, אני אישית מתחיל לפתח צינון-מזגנים כזה, אבל הילד ממשיך להישמע לתפילות. הרופאה היום היתה אופטימית מתמיד, ואפילו אמרה שאפשר בזהירות להתחיל לדבר על המחלה (ה-RDS) בלשון עבר. היא אמרה שאנחנו בשלב הגמילה מהחמצן ומתערובת ה-NO. בצהרים כבר הוציאו את הקטטר מהטבור וניתקו את המורפיום ואת הדורמיקום, שדי סיממו אותו. ה-NO כבר הוּרד לרמה 3 והחמצן על 30-40%. עוד קצת, עוד קצת... ננצח ביחד את הרע. הלוואי, זה יהיה נפלא. אנחנו באמת מאמינים שזה בעזרת כל האנשים המדהימים והטובים שכאן. תודה לכם על שעוררתם את הרחמים. א.מ. ואשתו, שמתחילים לנשום לאט."
 
מקפיצה ../images/Emo105.gif

וא כל האיחולים כתבתי כבר ב"הריון לאחר", אבל מזכירה גם כאן שאנו מחכות להם מאוד.
 

parpare bar

New member
בא לי לבכות אני כל הזמן חושבת עליו

טאפילו הגדלתי לעשות, וחלמתי עליו בלילה... כ"כ במחשבותיי ותפילותיי, והלואי ואמן תימשך מגמת השיפור, ושיגיע הביתה להוריו בריא ושלם.
 

טאניוש

New member
נאשא

בפעם הבאה נא להעביר את ההקדמה לסוף, יצאה לי הנשמה עד שהגעתי לעדכון עצמו (וברור שאת צודקת). קשה נורא לקרוא על כל המכשירים שאליהם מחובר תינוק כל כך קטן ועל כל התרופות. ממשיכה להחזיק אצבעות.
טפו טפו טפו
 

רונה 4

New member
איזה עדכון נהדר

בכל פעם שאני פותחת את המחשב אני פוחדת, ועכשיו, איזה כיף של עדכון. ממשיכה להתפלל ולהחזיק.
 
הוא כאןבשביל להישאר ולא יכול להיות

אחרת. אני מאמינה שהיציאה הביתה לא רחוקה והמיוחדים ייצאו בידיים מלאות. אנחנו מחכים להם כאן בפורום הזה. התפילות ממשיכות והאצבעות וכל האנרגיות מוחזקות עבור הרך הגיבור הזה שיעבור את כל המכשולים וייהפך לגבר. מיסרי להם את האופטימיות שיש בי עבורם ומחכה לעידכון טוב טוב. נשיקות אנחנו באים ארצה בשבוע הארחון של יולי ונשארים עד אמצע אוגוסט- מקווה לראותכם.
 
למעלה