סרבר צ'ק שבועי

Hasselblad

New member
../images/Emo124.gif סרבר צ'ק שבועי

מחר משעה שמונה בבוקר עד ארבע אחרי הצהריים.
 

Gods Revenge

New member
נצל"ש

לא ידעתי לאיפה לשרשר את זה אבל מישהו קלט שתוך חצי שעה הורגים את ht משו כמו 20 פעמים??? מי אמר brazerk 30 ולא קיבל!!! =]
 

Hasselblad

New member
כן כן ראיתי גם ראיתי

אפילו כתבתי באחד השירשורים פה שזה הכל בגלל העובדה ששוב כמו בעבר יש מלא האקרים בהורנטייל.... ואכן יש מצב שהמחירים ירדו... מצד שני האקרים הם כמעט היחידים שהורגים אותו כי הם שולטים במפה אז הם יכולים להשאיר הכל במחיר גבוהה.
 

Guid

New member
חשבתי שברה נקייה בקטעים האלה...

מסתבר שטעיתי. היי, בואו נשתלט גם אנחנו על מקום כלשהו! יהיה כיף!
 

spongbob

New member
../images/Emo110.gifאני אומר בואו נשתלט על הגלופרז

נעשה שם טרור ונגבה דמי מעבר, KSים להמונים
 

spongbob

New member
../images/Emo110.gifאם היינו מוציאים את התכנית הזאת לפועל

לפני שנה ככה, בדוק היינו משתלטים על ההיימס
 

deisy

New member
../images/Emo122.gif

אל תזכיר לי אותם! חוצמיזה, יש שם את האידיוט עם האף האדום
לפני שנה לא חושבת שהייתי יכולה עליו
 

Hasselblad

New member
ברה ממש לא נקייה מהאקרים!

מה גם שלרוב ההאקרים הכי כבדים במשחק יש חשבונות בכל השרתים הגדולים שזה בעיקר סקניה ברה ווינדיה, ההאקרים האלה מורגשים הכי בבוסים הגדולים ובפרי מרקט.
 
למעלה