סקר חדש!!

candy can do it

New member
../images/Emo124.gifסקר חדש!!

בזמן האחרון, נראה כאילו אני נתקלת בכל האנשים הרעים בעולם כשאני אמורה לקבל שירות! (זוכרים את הסיפור עם רופא השיניים למשל?) עכשיו יש לי כבר סיפור חדש... עם סוכנות ביטוח נוראית וחברת ביטוח מרושעת.. אז יאללה, מלאו נא את הסקר שלי וספקו את סקרנותי..
 

אהבת M

New member
תחפשי בצד שמאל

``עוד בפורום`` סקר. קנדי-הצבעתי. מה לא עושים בשבילך.. רק ספרי מה קרה הפעם/tapuzforum/images/emo122.gif
 

mimor2

New member
הצבעתי!!! יא, אני כולי התרגשות שמצאתי את זה..

M - תני לי לנחש מה ענית! האחרון? את עושה את כל הדברים שרשומים שם? (כן... פאטתי... עד כדי כך אני משועממת...
)
 

אהבת M

New member
דווקא לא../images/Emo6.gif

מתעצבנת, צועקת וממשיכה הלאה, שזה מה שהרוב הצביעו. חה! אני ממש קטנטונת כשקורים לי כאלה מקרים. יש לי עוד לאיפה לגדול
 

candy can do it

New member
וואי.. וואי.. וואי.. מה לא היה..

לא יודעת אם ספרתי פה, אבל עשיתי תאונה עם הרכב של אמא שלי אי שם בחודש מרץ... תודה לאל, כולם יצאו בסדר, נזק נגרם רק לרכב, בסביבות ה 10,000 ש"ח.. מאז, חברת הביטוח רודפת אותנו כאילו היינו פושעים... ושלא תבינו לא נכון, יש לאמא שלי סוכן בטוח (אם מישהי מעוניינת לשמוע אצל מי לא לעשות ביטוח, מוזמנת לפנות אליי), אבל הוא.. "חשבתי שהתיק נסגר"... המילים שאני שמעתי בטלפון בשבוע האחרון הדהימו אותי.. מדהימים אותי אנשים כל פעם מחדש. כשהתעצבנתי על החוקר שהוא לא מפסיק להציק לי, ואמרתי שמעולם לא נתקלתי בכזה שירות גרוע ושעד כה הייתי מבוטחת בחברה מתחרה ומעולם לא הייתה לי בעיה, הוא אמר לי "אל תצעקי עלי, אני איש קטן".. כשאמרתי לו שאם הוא איש קטן, אני אישה גדולה ואני מבקשת לדבר עם איש גדול או עם הממונים עליו, הוא אמר לי "אין בעיה, תגידי שאת לא רוצה לשתף פעולה ואני אכתוב שאין שיתוף פעולה ושאת משקרת בתביעה שלך" ואז ניתק לי את הטלפון בפרצוף. כשהתקשרתי אל סוכן הביטוח כדי לראות מה עושים עם כל זה, אז עזבו שהוא חשב בכלל שהתיק סגור, אבל יותר מכך, כשאמרתי שכל הבלאגן התחיל מהמוסך שהם שלחו אותי אליו, הוא צעק עליי שהוא נתן לי רשימה ואני בחרתי את המוסך (כן.. מוסך מהרשימה שלכם) ושאין לי מה להאשים כי התחת שלו מכוסה!!!!!! ככה הוא אמר לי "התחת שלי מכוסה!" הייתי בשוק! לא מבינה לאן מגיע השוק בימינו... פשוט בושה. אנשים צריכים להתבייש.
 
../images/Emo2.gif../images/Emo46.gif

גם בי נכנס מישהו כשהייתי בהריון ועוד הכחיש שהוא אשם אפילו שנאלצתי לקרוא למשטרה כי הוא פשוט חסם אותי והשוטר אמר לו שרואים בבירור שהוא לא היה בסדר. סופו של סיפור שאנחנו כרגיל הפראיירים שלא היה לנו זמן וכוח להתעסק עם זה והאוטו נשאר ככה פצוע עד שהחלפנו אותו לפני הלידה.
 

mimor2

New member
חשבת לעבור לחברת ביטוח אחרת? ../images/Emo3.gif

אחלה שירות! איך סבתא של בעלי אומרת: "משהו במשהו!"
 
למעלה