סקר התפתחות: באיזה גיל ...

galya13

New member
../images/Emo124.gif סקר התפתחות: באיזה גיל ...

באזה גיל התינוק שלכם התחיל: - להתהפך? - (אצלינו בגיל 4 חודשים) - לשבת לבד? - (עוד לא) - לזחול גחון/על 6? - (גחון-חצי שנה, על 6 רק מתחילה) - לעמוד? - (7 חודשים וחצי, אבל לא יציב) - ללכת בלי עזרא? - (עוד לא) - לעשות כפיים או ביי,ביי? - (כפיים עוד לא, בי,בי 7 חודשים וחצי מרימה את היד למעלה). כמובן בערך, מה שאתן זוכרות. ואולי שכחתי עוד משהו? אם כן אז תוסיפו.
 

happymam

New member
בן נולד ב 25.6

להתהפך בגיל 4 חודשים גם כן אבל עדיין בקושי מתהפך מהגב אל הבטן (רק על הצד - וגם ישן על הצד) לשבת לבד - עוד לא כפיים לפני שבוע התחיל.
 
אצלנו:

להתהפך: חודשיים ו-3 שבועות (מהבטן לגב) לשבת: 8 חודשים לעמוד: 7 חודשים לזחול: על 6 - חצי שנה (לא זוכרת מתי גחון, אבל כנראה שבועיים לפני זה) ללכת בלי עזרה (מי זה עזרא??)-גיל שנה-צעדים ראשונים, שנה וחודש כבר הלך למרחקים כפיים: גיל 8 חודשים ביי ביי: לא זוכרת, הוא עדיין לא תמיד עושה (רק כשבא לו)
 

בוציקה

New member
משיבה

להתהפך? - 3 חודשים לשבת לבד? - עדיין לא לזחול גחון/על 6? - לא יודעת מה זה גחון לעמוד? - עוד רחוק ללכת בלי עזרה - עוד יותר רחוק לעשות כפיים או ביי,ביי? נותנת "כיף" וגם נשיקה (אוכלת את הסנטר שלי)
 

liza26

New member
אצלנו../images/Emo9.gif

להתהפך- גיל 3 חודשים לשבת לבד- 7.5 חודשים לזחול-6 חודשים לעמוד- 8.5 חודשים ללכת בלי עזרה- עדיין לא הולכת בכלל כפיים- ממש בשבוע האחרון (גיל 9.5 חודשים ) ואני נמסתי לגמרי
 

galya13

New member
שכחתי. גם לציין גיל.

שלי בת 7 חודשים וחצי. גחון - זה זחילה על הבטן. וללכת בלי עזרא, כוונה לא להחזיק ברהיטים או בידיים של מישהו.
 

נורית2004

New member
../images/Emo10.gif../images/Emo7.gif היום שינ בת 8 חודשים

גיל 6 חודשים - התהפכה מהגב לבטן לא יושבת, לא זוחלת על הגחון לא עושה בי בי לא עושה כפיים
 

kerenra

New member
למה אייקון בוכה כשאת מספרת על בתך?

מבחינת המוטוריקה העדינה - גם הדר עשתה הכל יחסית מאוחר, אבל המוטוריקה העדינה שלה מעולה וגם הדיבור וההבנה! תחזקי בבתך את הדברים שהיא חזקה בהם... אגב, אני גם לא עשיתי לה תרגילי עידוד למיניהם. הכל היה בקצב שלה!
 

Lali d

New member
בגיל 8 חודשים אף אחד לא מצפה

שתעשה ביי ביי או כפיים. לגבי הזחילה- האם אתם במעקב התפתחותי כלשהו? אם לא, אני ממליצה לך לפנות למכון להתפתחות הילד של קופת החולים אליה את משתייכת.
 

נורית2004

New member
הכוונה היא לא של בכי אלא יותר תסכול

היא כל הזמן על הריצפה ולא מדובר בלהשוות לילדים אחרים שמתקדמים ממנה אלא הרגשת תסכול אישית שלוקח לה הרבה זמן עד שהיא עושה משהו חדש. ציינתי פנ לפני כמה ימים שאני הולכת איתה לפיזיוטרפיה שיראו אותה היות והיא לא מתהפכת מהבטן לגב אבל זה די מתסכל שהילד שלך לא עושה דברים חדשים
 

kerenra

New member
גם אם את חשה מתוסכלת,

תשתדלי לא להעביר את זה לילדה... תעודדי אותה ותחזקי אותה על כל פיפס הכי קטן! היית במכון להתפתחות הילד או אצל פיזיוטרפיסטית? שילמדו אותך תרגילים מתאימים
 
איזה כבדות תהיי לי בריאה

מה לעשות יצאה שגיאה קצת מצחיקה לא חייבים לקחת הכל בכבדות בחיים...
 

maykee

New member
אצלינו...

יובל בעוד 10 ימים תהיה בת 4 חודשים כך שהרוב לא רלוונטי לנו אבל- מהבטן לגב היא מתהפכת מגיל חודשיים ושלושה שבועות מהגב לבטן היא החלה להתהפך ביום שבת האחרון זחילת גחון- גם כן החלה בשבת האחרונה
 
למעלה