../images/Emo124.gifסנדא: גנאלוגיה למתחילים
שלום לכולם
בכנס הגנאלוגי הבינלאומי (שיתקיים בי-ם בתאריכים 4-9.7.04) נעביר יהודה ואנוכי סדנא בנושא "גנאלוגיה למתחילים". כבר זמן רב שאנו דנים בתוכנה של הסדנא, בסדר הדברים, במה להוסיף ומה להשמיט, ובמחשבה למי מופנית הסדנא ומי יוכל ליהנות ממנה. בסופו של דבר, הרכבנו טיוטא לסדנא שתפנה הן למי שטרם התנסה במחקר משפחתי והן לאלו שהתחילו בו. הסדנא תעסוק ב"מה?" ולא ב"איך?", בבחינת תנו להם חכות ולמדו אותם לדוג ואל תתנו להם דגים... מצ"ב מסגרת הסדנא - נשמח מאוד מאוד לשמוע דעתכם הכנה. כיוון שיש כאן אוסף נכבד של אנשים המייצג גוונים שונים בקשת המחקר המשפחתי - נשמח לשמוע מי, לדעתכם, יכול להחכים מן הסדנא; נשמח לשמוע הערות בונות על התוכן, רמת הפירוט הנדרש, חלוקת הזמן וכו'. זהו...
מראש, יהודה וארנון
שלום לכולם