../images/Emo124.gifסופרמוטו - הכנות רכישת משומש
בשעה טובה נמכר הבנדיט 1200 ואני ממשיך בתכנית האימונים שלי כרוכב. נכון שרכיבת סופרמוטו שונה לחלוטין מרכיבת כביש (במקביל אמשיך בתכנית ההכנות ללימודי רכיבת מסלול מרוצי ספורט.) בבסיס מדובר על אופנוע ראשון לשם כניסתי לעולם רכיבת סופרמוטו. האופנוע ישמש אותי לתקופת אימונים של כחצי שנה ולאחר מכן אחליט על תקציב מוגדל (אם בכלל.) אין מדובר באופנוע יחיד מאחר ואני מתכנן להשתמש בו לאימוני רכיבה ולא לתחרויות. התקציב 25K (לאופנוע בלבד, לא כולל ציוד.) העדפה ברורה ליפני (יקשה עלי לרכב על אופנוע אוסטרי שאני מטיל מעט ספק באמינותו - אם כי לא היה לי כזה וזו אולי רק דעה קדומה.) האופנוע יגיע למגרש בעגלה . תוה וסוף שבוע נעים.
בשעה טובה נמכר הבנדיט 1200 ואני ממשיך בתכנית האימונים שלי כרוכב. נכון שרכיבת סופרמוטו שונה לחלוטין מרכיבת כביש (במקביל אמשיך בתכנית ההכנות ללימודי רכיבת מסלול מרוצי ספורט.) בבסיס מדובר על אופנוע ראשון לשם כניסתי לעולם רכיבת סופרמוטו. האופנוע ישמש אותי לתקופת אימונים של כחצי שנה ולאחר מכן אחליט על תקציב מוגדל (אם בכלל.) אין מדובר באופנוע יחיד מאחר ואני מתכנן להשתמש בו לאימוני רכיבה ולא לתחרויות. התקציב 25K (לאופנוע בלבד, לא כולל ציוד.) העדפה ברורה ליפני (יקשה עלי לרכב על אופנוע אוסטרי שאני מטיל מעט ספק באמינותו - אם כי לא היה לי כזה וזו אולי רק דעה קדומה.) האופנוע יגיע למגרש בעגלה . תוה וסוף שבוע נעים.