../images/Emo124.gifנצפה עכשיו בת"א RGV../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif
לא זה לא הפואנטה, יחד איתו נצפה ZX10R דנדש הניילון עוד על מושב המורכב|! נסעתי לת"א לסדר את הציר של הגלגל שלי, רואה RGV, ואחריו רואה ZX10R שחור, עם לוחית רישוי (לא של מבחן), אני 99% בטוח זה היה הZX10 החדש! יתכן שכבר הZX נמכר ועל הכביש? אני לא מאמין שזה הי הZX9 חדש, אני כמעט בטוח שראיתי 10R. מה אומרים על זה?
לא זה לא הפואנטה, יחד איתו נצפה ZX10R דנדש הניילון עוד על מושב המורכב|! נסעתי לת"א לסדר את הציר של הגלגל שלי, רואה RGV, ואחריו רואה ZX10R שחור, עם לוחית רישוי (לא של מבחן), אני 99% בטוח זה היה הZX10 החדש! יתכן שכבר הZX נמכר ועל הכביש? אני לא מאמין שזה הי הZX9 חדש, אני כמעט בטוח שראיתי 10R. מה אומרים על זה?