נצפה עכשיו בת"א RGV

Moo Moo

New member
../images/Emo124.gifנצפה עכשיו בת"א RGV../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

לא זה לא הפואנטה, יחד איתו נצפה ZX10R דנדש הניילון עוד על מושב המורכב|! נסעתי לת"א לסדר את הציר של הגלגל שלי, רואה RGV, ואחריו רואה ZX10R שחור, עם לוחית רישוי (לא של מבחן), אני 99% בטוח זה היה הZX10 החדש! יתכן שכבר הZX נמכר ועל הכביש? אני לא מאמין שזה הי הZX9 חדש, אני כמעט בטוח שראיתי 10R. מה אומרים על זה?
 

Pumi

New member
תביא תמונה נאמין לך../images/Emo11.gif../images/Emo3.gif

 

Moo Moo

New member
בלי צחוקים../images/Emo70.gif

או שגדל לי המספר. או שהיה רשום ZX10R.
 
למעלה