נגנב קימקו הירואיזם

erantz

New member
../images/Emo124.gifנגנב קימקו הירואיזם ../images/Emo124.gif

היום בערב גיליתי שנגנב לי הקטנוע , חתכו את השרשרת ופשוט העלימו אותו. אז אם מישהו מאיזור פ"ת והסביבה רואה הרואיזם כסוף שנת 2003 , עם מס' רישוי 54-227-50 , נא לפנות אלי במסרים או בטלפון 054-7550274 ערן.
 
מבטיחה לפקוח עיניים

ומשתתפת בצערך, אבל האם תוכל לספר באיזה אזור בפ"ת ארעה הגניבה? והאם הקטנוע היה קשור ברחוב או מתחת לבית? אני מחנה בזמן האחרון מתחת לבית של ההורים ונאלצת לקשור לעמוד די קטן, ככה שאני דיי מפחדת על הבייבי הפרטי שלי. מקווה שתצליח למצוא אותו. מחזיקה לך אצבעות.
 

erantz

New member
הגניבה אירעה ברחוב שטמפפר

ולמי שמכיר זה הרחוב הראשי בפ"ת 200 מטר מהמשטרה... הקטנוע היה קשור לעמוד מאחורי הבית
 
למעלה