משהו מדהים במבצע !

spiderrrman

New member
אני אישית לא אהבתי...

והאם האתר הזה שולח לארץ? ואם כן כמה עולה משלוח? תודה
 
פריט מאוד יפה לתצוגה....

אבל, אני התאכזבתי מהסרט (למרות שציפיתי ל-B Movie ולמרות רון פרלמן הענק...) ולכן אוותר...
 

alon3232

New member
התאכזבת מהלבוי ? אהבת את HULK ?

אנחנו ממש הפוכים. אני חשבתי שהלבוי הוא אחד מסרטי הקומיקס הטובים שנעשו אי-פעם ו-HULK אחד הגרועים. טוב - שוב הסיפור עם טעם וריח וכל השאר... אגב - גם בתור חובב הלבוי מושבע לא הייתי מוציא 100 ש"ח על הפריט הנ"ל - ראה FAKE לגמרי - לא נראה כעשוי מאבן - כמו שהיוצר התכוון שנחשוב - נראה כעשוי מחומר מוקצף וזול.
 

kinglir28

New member
לצערי אני לא מסכים איתך.

אהבתי את HELLBOY אבל ממש לא התלהבתי. הוא בכלל לא מגיע לרמה של HULK - שהיה ממש מעולה. מה שכן הוא לא ממש פנה לקהל סרטי הקומיקס. יותר מדי עלילה ופילוסופיה בשביל קהל הילדים המצוי. אמרתי כבר שגניפר קונלי כרגיל הייתה מדהימה ???
 

yaniv79

New member
Hulk היה לצערי אחד מהסרטים הכי...

גרועים שראיתי. אפקטים מאכזבים, עיצוב ותפאורה חסרת השראה, תסריט דלוח וחסר פואנטה, ובימוי פשוט גרוע. סרט חסר נשמה. גם היופי של גניפר קונלי לא יכול להציל את הסרט המחריד הזה. לעומת זאת Hellboy היה סרט מושקע, מעוצב בצורה מרהיבה, כיפי, ומצחיק. הסרט יצר אוירה גדולה מהחיים ואני מחכה בקוצר רוח לסרט ההמשך. אין בכלל מה להשוות ביניהם, Hellboy לוקח ובגדול. יניב
 

Wing Chan

New member
שניהם איכזבו אותי, האמת

הלבוי היה לדעתי פשוט סרט לא טוב, והאלק נראה פחות מדי מציאותי. לפי דעתי, ספיידרמן 2 הוא ללא ספק הסרט מבוסס קומיקס הכי טוב שיצא עד עכשיו, באותו שלב עם סרטי אקס-מן.
 

bobby6killer

New member
2 הספיידרמנים הם נוראיים

לבנתיים רק האקסמן שווים ממש התייחסות כוללת.
 

alon3232

New member
צודק לגבי ספיירדמן - הראשון היה

לדעתי נחמד+ השני היה פיהוק אחד גדול !! איזה דיאלוגים מייבשים ! לא עשה לי את זה בכלל ! X_MEN הם הסרטים הכי טובים ולטעמי הלבוי משתווה אליהם דל-טורו ענק !!!
 

spiderrrman

New member
אני נטרלי אהבתי את שתיהם...כמעט...

אותו דבר קצת יותר את הלבוי בגלל האפקטים
 

Wing Chan

New member
לא אהבתי מי יודע מה...

נראה מצועצע קצת כזה..לא יודע איך להסביר. אולי מראה מעט יותר מיושן או קצת "שחוק" היה עושה את העבודה ומושך קצת יותר את העין, אבל כרגע זה (לדעתי לפחות) לא נראה כפריט ששווה את ההשקעה. הסרט גם לא היה משהו בלשון המעטה.
אבל כול אחד וטעמו אני מניח מעריצים כבדים של הסרט בטח יקנו את זה
 
למעלה