מסע פירסום לפורום בכרמיאל

נשמח להצעות נוספות....

יש לי הרגשה שהנושא סטה קצת למקומות אחרים, בואו נחזיר אותו לייעוד שלו.
 
אולי חלוקת פליירים עם כתובת האתר

ולהבטיח שמי שירשם לפורום יש לא הפתעה. כמו שויקטור גבאי עשה בשבת, אמנם את ההפתעה עוד לא ראיתי לבקש מהמרקידים שמשתתפים בפורום אם הם מרקידים בכרמיאל שיפרסמו את הפורום בזמן ההרקדות שלהם.
 
../images/Emo204.gif אאל"ט... בשנה שעברה ....

היו חולצות פורום... למה שלא נשתמש ברעיון הזה גם השנה
 
אירגון חולצות פורום מאוד לא פשוט

ולא זול.... שנה שעברה לא הייתה הענות גבוהה כל-כך. אבל אכן זה נחמד לבוא אחרי זה להרקדות ולראות פתאום חולצת פורום רוקדת.... גם במוצאי חג השבועות בכפר הירוק היה אחד עם חולצת הפורום. שמחתי לראות שיש עדיין אנשים ששמרו אותה ומשתמשים בה. מי שיש לו חולצת פורום משנה שעברה מוזמן כמובן לבוא איתה לכרמיאל
 
../images/Emo10.gif../images/Emo10.gif../images/Emo7.gif../images/Emo10.gif

כנראה לא אגיע השנה לכרמיאל. <לא שאהיה אומללה בחו"ל..אבל כרמיאל יש רק פעם בשנה>
 
חייכי,אין סיבה לבכות../images/Emo13.gif

אני נמצא השנה בדיוק באותו מצב אם כי אצלי חו"ל יגיע רק בסוף ספטמבר אבל יחד עם זאת אני באמת משתדל לשמור לי כמה ימי חופש מהעבודה ולכן לאחר כ15 שנים רצופות!!! בהם הגעתי לפסטיבל כל שנה נראה שהשנה גם אני אוותר עליו. ואני מסכים איתך במאה אחוז שנסיעה לחו"ל יותר שווה מכרמיאל. אני מקווה שאת נוסעת ליעד קסום ובטוח שתהני שם. אצלי מדובר על טיול עם שתי הבנות המקסימות שלי לדיסני באורלנדו. תודי שזה יותר טוב מכרמיאל.. ועוד משהו כדי לעודד אותך. אומנם כל שנה כיף לבלות בפסטיבל אבל אחרי הפסטיבל המאוד מיוחד של שנה שעברה שעמד בסימן הכבוד לזמר העברי מאוד קשה לשבור את השיא השנה. השבוע נכנסתי לאתר הפסטיבל כדי לבדוק מה אני עומד להפסיד ומה אני אגיד לך... זה לא שהכל על הפנים. יש כמה מופעים חביבים,להקת טררם במופע מקסים לילדים,תחרות כוריאוגרפיה לשירי סשה ארגוב,מופע אפרוחים לשירי דובי זלצר ואפילו מופע ותיקים בשירי מוני אמרליו(אחד המלחינים הכי אהובים עליי). אבל מבחינת ההרקדות תאמיני לי מה שהיה הוא שיהיה ואין שום חדש תחת השמש. לפני כמה שנים שלחתי כמה רעיונות לארגון המדריכים לקיים הרקדות בסגנון קצת אחר ואף נתתי דוגמאות: 1. הרקדה של ריקודי "אמצע הדרך" (רק שנות ה80 והריקודים היפים שחוברו אז) 2.סדנאות עם יוצרים כגון ערב שלם עם ריקודי מושיקו 3.חידון בנושא ריקודי עם ועוד ועוד ועם מה נשארנו שוב בפעם ה800: כרגיל עם תחרות המחול העממי שבוחרת ריקודים שאח"כ אף אחד לא ירקוד. טוב,אני נסחף,זה לא השרשור לקיטורים על הפסטיבל וזה גם קצת נמאס לקטר כל שנה ולראות ששום דבר לא זז. אבל לפחות אני מקווה שזה יעזור לך לפחות לטוס לחו"ל בלב יותר שלם. הפסטיבל לא יברח. הוא יחכה לך כאן שוב בשנה הבאה בדיוק!!! באותה המתכונת.
 
לגבי ההרקדות בכרמיאל - כן יש חידוש

ייתכן שנכנסת כשהטבלה היתה עדיין לא מעודכנת. כנס שוב.... השנה יתקיימו הרקדות בלילה גם בגלגליות. בזמן שיהיו ריקודי זוגות במגרשי הטניס אז בגלגליות יהיו ריקודי מעגל וההפך. (נדמה לי שכבר באיזה שלב בשנה שעברה ניסו זאת קצת). במקום סתם "הרקדה עם יוצרים", תהיה סדנת יוצר ולאחריה דו שיח איתו. מצאתי גם הרקדה בשם "ריקודי אמצע הדרך". אז אולי בכל זאת תקח יום חופש אחד ותגיע לפחות ליום האחרון ?
 
אני המום!!!../images/Emo2.gif

שיהיה לך ברור שמדובר בעדכונים של הימים האחרונים. בתחילת השבוע כל זה לא היה. נו,באמת הגיע ימות המשיח... כל שנה אני אומר שהגיע הזמן לסדנא נורמלית עם יוצר במקום סתם מישמש של יוצרים והשנה זה סוף סוף קורה ואם זה גם יהיה יוצר בשיעור קומה ולא סתם מחבר של "להיטים לוהטים" זה בכלל יהיה נהדר. יש כמה יוצרים שסדנא איתם היא חוויה כי יש להם גם קסם אישי והסגנון שלהם זורם ופשוט כיף ללמוד איתם. מבין היוצרים שהגיעו אלינו בזמנו לאולפן אציין במיוחד את יענקל'ה לוי שתמיד כיף לשמוע את הסיפורים שלו ואת יונתן גבאי שגם הוא אישיות מרתקת כריזמטי ומלא חוש הומור. ודאי שנחמד יהיה אם זה יהיה מושיקו שילמד ריקודים קשים שלו אבל כאן אני חייב להסתייג ולומר שלמושיקו המאוד פרפקציוניסט יש נטיה לעתים להעיר לאנשים באופן אישי ולפעמים בצורה קצת פוגעת(אני בטוח שהוא לא עושה זאת מרוע לב) אז אני לא בטוח שהוא הכי יתאים לסדנא שכזו בפסטיבל. והרקדת "אמצע הדרך" זה בכלל נשמע חלום. מה יכול להיות יותר טוב מלרקוד שעה וחצי רק שנות ה80?! ולמה רק שעה וחצי???? מאוד מפתה להגיע ליום האחרון ועכשיו באמת קיבלתי קצת מוטיבציה. אילו רק היו מעבירים את המופע של שירי מוני אמרליו ליום האחרון זה בכלל היה מושלם מבחינתי. טוב,יפה,אכן מסתמן סוף סוף שיפור מסויים בנושא ההרקדות ונסיון שלא לחזור על השטנץ הרגיל. אני בהחלט אשקול להגיע ליום האחרון בלבד...יותר מזה נראה לי שזה יהיה מוגזם מה גם שבעבודה שלי מכריחים את כל העובדים לקחת חופשה מרוכזת בסוף אוגוסט. דחילק,כמה ימי חופש כבר יכולים להיות לבן אדם????
 
../images/Emo13.gif

קודם כל תודה על העידוד! אני נוסעת לטיול עם המשפחה שלי לא לדיסני וורלד אבל משו דומה. (בפעם הראשונה עם הבנים שלי והם מה זה מתרגשים!) ואני בטוחה שאיהנה ויהיה כיף! בסתר ליבי אני מקווה שיהיה איזה שינוי קטן בתאריך ושניסע לפני או אחרי הפסטיבל...
 
לא מרגישים את זה

בשנה שעברה גם אני שהיתי בחו"ל עם משפחתי ולא הגעתי לכרמיאל האמת לא הצטערתי לרגע - בכל זאת טיול לא לשכוח שאנו גרים בארץ ההרקדות האינסופיות עם מבחר ענק כל ימות השנה עכשיו שאני חושב על זה אז אם היו מציעים לי שוב טיול כזה ארוך או כרמיאל - נו ..... ברור שחו"ל
 

ניצנץ1

New member
אפשר בבקשה קישור להרקדות?

בדף שעולה אצלי יש רק את המופעים המרכזיים.. תודה מראש
 

ניצנץ1

New member
תודה.. ושינויים אלה שיכנעו אותי

להגיע ליומיים בכל זאת.. אפילו הזמנתי חדר מלוח של רויטל.. תודה על הקישור, תודה על לוח הדירות.. בהתחלה הייתי מאד סקפטית, כי די, לא באה עוד שנה כדי לרקוד את "הלהיטים הלוהטים".. אבל צירוף של סדנאות, ריקודי דור הביניים ושני מגרשים- שיכנע אותי בהחלט.. אז למרות הכל מגעיה ברביעי וחמישי.. על שלישי וויתרתי, כמה חופש כבר אפשר לקחת...
 
ובכל זאת צריך לסייג ולומר שלמרות

שהשינויים השנה בנושא ההרקדות נראים מבטיחים ומאוד מבשרי טובות חשוב לחכות ולראות מי יהיו המרקידים האמונים על ההרקדות והסדנאות הנפלאות האלה ומי היהיה היוצר שיעביר את הסדנא. לכן אני שלא כמוך עדיין לא החלטתי סופית שאני בא לפסטיבל אבל אני כן שוקל זאת בחיוב. אני חושב שכדאי לחכות שתתפרסם רשימת המרקידים המפורטת ואז אחרי שנדע מי מעביר את הסדנאות ומי מרקיד "אמצע הדרך" נראה אם באמת מוצדק להגיע לפסטיבל. אגב,כחובב של מוסיקה קלאסית קלה(ואני מדגיש קלה!!!) אני אפילו שוקל לראות את מופע "ארבע העונות" ביום האחרון ולו רק בגלל המוסיקה הנפלאה כל כך של היצירה הזאת והפוטנציאל הגלום בכוריאוגרפיה למוסיקה כזו. ובכלל כשאני בכרמיאל אני משתדל לראות לפחות מופע אחד בהיכל התרבות ובדרך כלל לא מתאכזב.
 
הנה קצת יותר פרטים

מקווה שבימים הקרובים אסרוק את הפלייר ואשים זאת בפורום. לגבי סדנאות היוצרים: יום רביעי - יונתן גבאי ואייל בר קיימא יום חמישי - ויקטור גבאי ויענקל'ה לוי כאמור סדנת יוצר של שעה ולאחר מכן דו שיח איתם, הפקה והגשה בשני הימים - אבנר נעים וגדי ביטון. לגבי ריקודי "אמצע הדרך", הריקודים היפים משנות ה-90 וה-80: יום רביעי - אבנר נעים יום חמישי - הלה עמנואל השנה ירון ואני נרקיד כרגיל ריקודי זוגות מתחלפים, אך השנה זה יתקיים ביום חמישי, 11:00 בבוקר, בגלגליות. נשמח לראות את חברי הפורום.
 
למעלה