מסלול תאר 27/12/05

נתן.ל

New member
../images/Emo124.gif מסלול תאר 27/12/05

ההחלקה האחרונה לשנת 2005 - מסלול פארק דרום. יום ג' 27/12: כינוס במגרש החנייה של הבימה 22:00 יציאה 22:30. נושא הסיבוב: פארק דרום מסלול: מרמורק, שאול המלך, ויצמן, נסיון לכניסה לחניון המדהים, ככר המדינה, פינקס - שלמה גורן - ביאליק, שנייה ימינה אחרי אילון - מנחם בגין - בורסה - שפע טל - יגאל אלון, לה גרדיה מזרחה, הטייסים דרך חיים ברלב, בירנית. המשך בפארק דרום עד ספורטק דרום, רח' תשרי, רח' התקווה, רח' נתן, האצ"ל מרכז התקווה, ההגנה מערבה, לוינסקי, העלייה, דרך יפו, שעון, יפת, שוק פשפשים, סוזאן דלל. סיום בגת רימון במסיבה - תודה לאוקסנה אני מבקש מכולם להגיע עם מגיני ידיים(לפחות) וללא אוזניות.
 

Sierion

New member
או ליתר דיוק:

חמשת החוקים: 1. חובה מגיני ידיים. 2.אסור שימוש באוזניות ומשקפי שמש 3..נסיעה במסלול ימני בלבד או בשביל אופניים, אם ניתן לשימוש. בעצירה מפנים כביש אין לסכן אחרים על ידי עצירות מפריעות, חיתוכים ועקיפות קרובות 4. 5. אין לעבור את הראש.
 

Sierion

New member
שאלה מעניינת...

אתה אולי מוריד את השכבה העליונה של אבקת הסוכר... אם אתה רוצה לשרוף קלוריות, בוא למהירים, שם תוריד לפחות את הריבה
 

Sierion

New member
אבל אחרי זה בגת רימון

מורידים עוד איזה כמה פירורים
 

oferplone

New member
העלתי את התמונות

היה קצת קר, אבל כיף אין כמו חניונים בתל אביב... פעם הבאה 2006!!!
 

נתן.ל

New member
אחלה תמונות ../images/Emo45.gif

תודה עופר. (אין מספיק תמונות שלי
)
 

Sierion

New member
פשוט אי אפשר לרצות אותך ../images/Emo3.gif

את התמונות אהבתי, במיוחד את התמונות שאני מופיע בהן, את התמונות על הרקע של עזריאלי ואת התמונות שאני מופיע בהן. הסרט היה מיותר בגלל שאין בו שום דבר מיוחד (אלונה
)
, אבל בסך הכל את התמונות אהבתי
הנה, משוב אמיתי, מרוצה
 

oferplone

New member
סתם הלוצצתי עם הפורום...

כן גם אני אוהב את התמונות עם עזראלי
 
עופר, יצאו באמת אחלה תמונות

ויותר מזה, לא רק שזאת הפעם הראשונה שאני מופיע אצלך בתמונות, אפילו הקדשת לי תמונה שלמה! תודה :)
 

oferplone

New member
הגועל נפש חוזר-בדיוק על זה דיברתי

אתה לא מתבייש? הפעם אני רציני
 
עופר, אני מקווה שאתה צוחק!!!

ראשית, אמרתי לך גם בפורום וגם בפנים שאני מאוד מאוד מעריך את העובדה שאתה מקדיש את הזמן, הסבלנות ומסכן ציוד יקר ערך לרווחת כולם. מעבר לכך, התמונות יצאו (גם) הפעם נהדרות ואת זה כתבתי גם בהודעה הקודמת שלי. בין התמונות ישנה גם תמונה נוספת שלי (מקדימה) עם קמילה. חבל לי שכמי שמכיר אותי לא מהיום ולא מאתמול (ואף העביר עמי את שנות התיכון) אתה עדיין לא יודע שרק התלוצצתי. הכוונה שלי לא הייתה להעליב אותך אלא להעלות חיוך על שפתיך וחבל לי שלא כך התקבלו הדברים. אני בחיים לא אפגע בך ואם אי פעם תהיה לי ביקורת אמיתית ובונה אתה תשמע אותה ממני באופן אישי. בכל מקרה, אם פגעתי בך, אני מתנצל.
 

oferplone

New member
מצטער כנראה אני רציני מדי...

בכל מקרה הטוסט במקום הזה היה על הכיפק ואתה תשתדל לעלות תמונות יפות ומחמיאות לאנשים ולא למצוא את הרע בכל דבר... אני הולך לפתוח אלבום עם תמונה ושם של כל אחד שצילמתי אז תבחר תמונה שאתה אוהב שלך ותשלח לי קישור
 
למעלה