מחר ערוץ 10 אמאלה אמאלה

א י ו ש י

New member
../images/Emo124.gifמחר ערוץ 10 אמאלה אמאלה../images/Emo70.gif

תוכנית הבקר עם אברי גלעד... החל משעה 7 יכול להיות האייטם (בעצמי לא יודעת כי זה שידור חי) מי שלא צפתה חשוב ותורם לראות. אפשר לבקש להחזיק לי אצבעות? מה לי ולטלווזיה? זה שידור חי
שלא אתרגש מידי ולא יצאו לי המילים.........
 

simoneta

New member
הנה האצבעות שלנו../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

ותראי שתהיי נהדרת ותעברי את השידור כמו גדולה!
 

לי6

New member
../images/Emo45.gif בהצלחה!

מחר נצפה עד שהבנות יקומו... אבל אחרי הצפיה במוצ"ש התלהבנו, והיוזמה הברוכה בהחלט שווה פרסום!
 
איושי ! שיהיה ../images/Emo50.gif

נהייתה לנו סלבריטי פה???
כל הכבוד לך! פרויקט פשוט מבורך! אין מילה אחרת! איך? איך לא חשבו על זה קודם??? אין לי אפשרות לצפות על הבוקר (הילדודס...צריך לשלח אותם...) אבל מבטיחה להקליט ולצפות מאוחר יותר! וכמובן-הנה ה-
מוחזקות!
 
אוף, אני רואה אותם עד 7:15 ואז

הולכת לעבודה. אחרי מבזק החדשות הם תמיד מתחילים בפוליטיקה אז זה בטח יהיה אחרי 07:30. בכל אופן בהצלחה ואיזה כיף לך - אברי גלעד על הבוקר בלייב. נשמע לי כמו תענוג צרוף.
 

א י ו ש י

New member
תודה../images/Emo24.gifמקפיצה שיראו עוד

מי שלא ראתה או לא שמעה על פרויקט אמאלה אמאלה מחר הזדמנות ערוץ 10 תכנית בקר
 

א י ו ש י

New member
../images/Emo26.gifעדכון: ישודר בשעה 8:40../images/Emo36.gif

כל מי שרוצה לראות ויכולה זאת השעה ערוץ 10 בבוקר
 
למעלה