../images/Emo124.gifמחר ערוץ 10 אמאלה אמאלה../images/Emo70.gif
תוכנית הבקר עם אברי גלעד... החל משעה 7 יכול להיות האייטם (בעצמי לא יודעת כי זה שידור חי) מי שלא צפתה חשוב ותורם לראות. אפשר לבקש להחזיק לי אצבעות? מה לי ולטלווזיה? זה שידור חי
שלא אתרגש מידי ולא יצאו לי המילים.........
תוכנית הבקר עם אברי גלעד... החל משעה 7 יכול להיות האייטם (בעצמי לא יודעת כי זה שידור חי) מי שלא צפתה חשוב ותורם לראות. אפשר לבקש להחזיק לי אצבעות? מה לי ולטלווזיה? זה שידור חי