../images/Emo124.gif מחפש צדיק! ==> מוסכניק אמין
שלום לכל הכלים כאן. במידה ואני מכניס את האופנוע לאובראול כללי (תחתון ועליון) השאלה בקצרה - איך אני מבטיח האובראול יעשה באהבה??? איך אני אהיה בטוח שהבחור עושה עבודה נקייה? מסודרת? (ללא מוזיקת רקע רועשת (ראה "זן ואומנות אחזקת האופנוע")). שלא לדבר על החלפה של כלהחלקים לחלקים חדשים ומחוזקים??? באמת שאין לי בעיה להשקיע כמה אלפיות טובות!!! אבל שיהיה בנדם! שיצא צדיק. זו קריאה נרגשת למי שמכיר (או מתנדב) מוסכניק או אפילו יוסי השכן שיודע מה שהוא עושה - אפשר להמליץ פה - או במסרים
שלום לכל הכלים כאן. במידה ואני מכניס את האופנוע לאובראול כללי (תחתון ועליון) השאלה בקצרה - איך אני מבטיח האובראול יעשה באהבה??? איך אני אהיה בטוח שהבחור עושה עבודה נקייה? מסודרת? (ללא מוזיקת רקע רועשת (ראה "זן ואומנות אחזקת האופנוע")). שלא לדבר על החלפה של כלהחלקים לחלקים חדשים ומחוזקים??? באמת שאין לי בעיה להשקיע כמה אלפיות טובות!!! אבל שיהיה בנדם! שיצא צדיק. זו קריאה נרגשת למי שמכיר (או מתנדב) מוסכניק או אפילו יוסי השכן שיודע מה שהוא עושה - אפשר להמליץ פה - או במסרים