מחפש צדיק! ==> מוסכניק אמין

  • פותח הנושא YLEE
  • פורסם בתאריך

YLEE

New member
../images/Emo124.gif מחפש צדיק! ==> מוסכניק אמין

שלום לכל הכלים כאן. במידה ואני מכניס את האופנוע לאובראול כללי (תחתון ועליון) השאלה בקצרה - איך אני מבטיח האובראול יעשה באהבה??? איך אני אהיה בטוח שהבחור עושה עבודה נקייה? מסודרת? (ללא מוזיקת רקע רועשת (ראה "זן ואומנות אחזקת האופנוע")). שלא לדבר על החלפה של כלהחלקים לחלקים חדשים ומחוזקים??? באמת שאין לי בעיה להשקיע כמה אלפיות טובות!!! אבל שיהיה בנדם! שיצא צדיק. זו קריאה נרגשת למי שמכיר (או מתנדב) מוסכניק או אפילו יוסי השכן שיודע מה שהוא עושה - אפשר להמליץ פה - או במסרים
 

YLEE

New member
יריבוס... בהמשך למסר ששלחתי

עכשיו אני בטוח שאני רוצה לפגוש אותך! ולכל ההומופובים בעלי "חוש ההומור" - תחסכו מאיתנו את הבדיחות שלכם
 

gilroy

New member
עוד קורבן מוסכים../images/Emo5.gif

השבוע החלפתי מיסבי היגוי במוסך שאני בד"כ מטפל בו. כמובן שצריך לפרק משולשי היגוי וטלסקופים. הבחור עשה עבודה טובה ומקצועית. אבל את הטלסקופים הוא לא ניקה. למה?? אין לו זמן בשביל זוטות כאלה, כי זו פרנסתו ויש עוד אופנועים בתור הממתינים לטיפולים שונים ומשונים. אני. לו הייתי עושה את העבודה על האופנוע שלי, הייתי "מלקק" כל חלק שפורק, לפני הרכבתו. ואני מניח שגם אתה וכל בעל אופנוע באשר הוא. לכן, רמת הציפיות שלי ממוסך היא די נמוכה. זו גם צריכה להיות נקודת המוצא שלך. אהבה ! רק אתה תיתן לאופנוע שלך.
 

YLEE

New member
אבל../images/Emo4.gif עם כל האהבה שבעולם...

היא לא תחלוץ לי את מיסב הקראנק. יריבוס! מומו! תתעוררו כבר! יש כאן "פצוע בשטח"!
 
למעלה