לנשים שטופלו ב HR באסותא השלום

../images/Emo124.gifלנשים שטופלו ב HR באסותא השלום

המרפאה נפתחה מחדש בשיבא, ומיועדת למטופלות כל קופות החולים. נשים שטופלו באסותא מוזמנות ליצור עמם קשר. לא יודעת מי הרופאים שמטפלים שם. רק לידיעתכן....
 

liorm74

New member
וואו בשורות מצויינות!!!

אם זה אומר שד"ר הנדלר ממשיך לטפל בנו!!!
 

liorm74

New member
טוב הנדלר מקבל שם

קבעתי תור אבל זה מצריך טופס 17 שהקופה יכולה לעשות בעיות עם זה... בעסה!!!
 
הקופות יודעות את זה../images/Emo35.gif ../images/Emo3.gif

כלומר, אני בטוחה שהם יקבלו מטופלות של כל הקופות, השאלה היא אם כל הקופות מתכוונות לתת התחייבויות והפניות.
 

liorm74

New member
לא ממש

דיברתי עכשיו עם המשרדים של מכבי בבלפור, הם לא ממהרים לתת, אומרים שאם יש להם מקום אז אין סיבה לתת אבל הסברתי להם שהוא היה הרופא הראשון והפסיקו את הטיפול שלו באמצע ומחוסר תקציב והבטיחו שכשיסתדרו הענינים נוכל לעבור חזרה (אבל הפעם זה בתה"ש), בכל מקרה הם רוצים הפניה מהרופא המטפל שצריך לשלוח לתה"ש ספציפית... האמת שזה קצת יהיה פחות נוח בכל מה שקשור למרשמים וכאלה שתמיד נצטרך להמיר אותם וגם בבי"ח בטח כל התהליך יותר איטי לא?
 
בתי המרקחת של מכבי

מכבדים מרשמים מתל השומר (משערת שגם מבתי חולים אחרים), כך שלא תצטרכי להמיר. לא יודעת לגבי האיטיות. אבל יכול להיות שכיוון שהנדלר עובד בתה"ש, הוא יגיע סוף סוף בזמן למרפאת ה HR...בלי האיחורים האופנתיים והכה מוכרים. (שלא תהייה אי הבנה, הוא עדיין מקסים בעיני).
 
לפי מיטב הבנתי

לגבי בנות שטופלו באסותא השלום, מכבי אמורה לאפשר להם לחזור להיות במעקב אצל הרופא שטיפל בהן שם, ולא לעשות בעיות עם טופס 17ואם יעשו, לטעמי זה בהחלט מצדיק הפיכת שולחנות.... לגבי האחרות, לא יודעת. בכל אופן, לא לשכוח שביקור במרפאה בתה"ש עולה בסביבות המאה שקלים בסך הכל, כך שזה ממש לא סיפור וזול משמעותית מלהגיע לאותם רופאים באופן פרטי. וחוץ מזה....אני רק מעדכנת.
 

פרימי1

New member
איך קובעים תור?

אני הייתי באסותא מטופלת של ד"ר הנדלר. בדיוק עכשיו ניסיתי לקבוע תור פרטי אליו להתייעץ על משהו. התורים זמינים או שמחכים הרבה זמן ? איך יוצרים קשר ?
 

liorm74

New member
מתקשרים לתה"ש

למספר - 03-5308045 ענתה לי מישהי מאוד נחמדה שאמרתי לה שהיא עשתה לי את היום עם ההודעה הזו. קבעה לי תור לעוד שבוע ויש תורים מכון לעכשיו. הוא בימים בו - ג' עובד שם. אגב בטוח שהם מכבדים מרשמים מתה"ש? כי באיכילוב לא כיבדו לי.
 
אין לי טענה אליך , כמובן../images/Emo13.gif

וטוב ששיתפת. פשוט, מנסיוני, חלק מקופות החולים לא ממהרות לתת התחייבויות לבתי חולים לשרותים שיש גם בתוך הקופה. זה לא אומר שצריך לוותר להם, אגב.
 

liorm74

New member
../images/Emo13.gif רוצה לעדכן

שנתנו לי יחסית ממש בקלות טופס 17. הייתי צריכה לשלוח להם מכתב הפניה מהרופא שאני צריכה ללכת למרפאה להריון בסיכון (הם רצו שהוא יכתוב תה"ש, אבל הוא לא הסכים ועדין הם קיבלו את זה), הייתי צריכה גם לשלוח הזמנה מהבי"ח. הבעיה היא שאכן כל פעם צריך טופס 17 והנדלר בעצמו אמר לי שהמרשמים לא יתקבלו ע"י מכבי ואצטרך להמירם (עושים את המוות כדי שלא תלכי). הסברתי פשוט שהמרפאה באסותא נסגרה מטעמים תקציביים והבטיחו לנו שנוכל לחזור כשתיפתח מחדש ועכשיו היא נפתחה בתה"ש אז רוצה אישור להמשך מעקב הריון.
 
למעלה