למי שלא שמע עדיין

../images/Emo124.gif למי שלא שמע עדיין

היום בשעה 22:00 להקת nova מארחת את עברי לידר במופע חד פעמי.... לכל מי שהשתתפף בחידון של נובה וזכה בכרטיס להופעה... נא להגיע עם תעודה מזהה, הכרטיסים יחכו לכם בקופה של הבארבי... מקווה שתגיעו... שיהיה לכם יום מקסים
 
למעלה