לכל חברי וחברות הפורום עוד שנה עומדת להסתיים לה, ואני מאחל לכולכם שתהיה לכם שנה טובה ומתוקה שנה של אושר ועושר שנה של הצלחה שנה של בריאות שנה של הגשמה שנה של שגשוג ופריחה וכמובן, שנה של אהבה ממני שוהם