../images/Emo124.gifכיצד אתם מאחסנים את הדיסקים
שלכם? שלום לכולם, מסקרן אותי מאוד כיצד אתם מאחסנים את הדיסקים שלכם, את האוסף שלכם האהוב והאינטימי? האם הדיסקים זרוקים על אדן החלון, או אולי במתקן מעוצב או סתם ספרייה מדפית כלשהי? מהו המתקן היפה והמקורי שראיתם לאחסון דיסקים? האם יש לכם תמונות של אמצעי האחסון שברשותכם? אני לוקח בחשבון בחיפושי מתקן פרקטי, שניתן יהיה להבחין בו בין סוגי מוזיקה שונים, מונע אבק, נגיש ומעוצב כמובן, שישתלב יפה עם שאר חלקי המערכת.
לכולם על ההיענות והשיתוף ! אברהם
שלכם? שלום לכולם, מסקרן אותי מאוד כיצד אתם מאחסנים את הדיסקים שלכם, את האוסף שלכם האהוב והאינטימי? האם הדיסקים זרוקים על אדן החלון, או אולי במתקן מעוצב או סתם ספרייה מדפית כלשהי? מהו המתקן היפה והמקורי שראיתם לאחסון דיסקים? האם יש לכם תמונות של אמצעי האחסון שברשותכם? אני לוקח בחשבון בחיפושי מתקן פרקטי, שניתן יהיה להבחין בו בין סוגי מוזיקה שונים, מונע אבק, נגיש ומעוצב כמובן, שישתלב יפה עם שאר חלקי המערכת.