ימוצה הדין עם עברייני המין!

../images/Emo124.gif ימוצה הדין עם עברייני המין!

עונש המינימום על עבירות מין ואלימות במשפחה הוא ארבע שנות מאסר כולל חובת מאסר בפועל. כיום, העונש הממוצע הנגזר בגין עבירת אונס חמורה הינו 4 שנים - חמישית בלבד מן העונש המירבי. עסקאות הטיעון והעונשים המגוחכים הניתנים לעברייני מין מוכיחים לנו כי בתי המשפט מתעלמים הן מהחוק והן מהחומרה שבאלימות מינית ואלימות בתוך המשפחה. די לשתיקה! בשבועות האחרונים הוקם מטה פעילות בנושא עבריינות מין ואלימות במשפחה שמוחה כנגד קלות הענישה! לפני שבועיים הפגנו מול בית משפט השלום בת"א לאחר שחרור שערורייתי של 7 נערים שהתעללו מינית בבחורה השבוע הפגנו באותו מקום לאחר שבית המשפט המחזוי גזר 6 שנות מאסר ומתוכן 4 בפועל על גבר בן 59 שהתנפל בשירותים ציבוריים על ילד בן 12 וביצע בו מעשה סדום!
בשבוע זה נצא ונפגין ביום ג' ה- 4/5 בשעה 17:30 במרכז הכרמל בחיפה ונמשיך לקרוא להחמרת הענישה בעבירות מין ואלימות במשפחה! כולם מוזמנים!
בנוסף הוקמה רשימת תפוצה של המאבק שבה נפרסם הודעות על הפעילויות שלנו בעתיד כולם מוזמנים להצטרף לרשימה וכך להיות מיודעים על פעילויות בנושא! הצטרפו אלינו לפרטים ניתן לפנות אליי במסר או למייל שבכרטיס האישי לימור. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2903167,00.html לפני שבועיים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2909543,00.html השבוע http://lists.woobling.org/listinfo/maavak_nashim רשימת תפוצה
 

פורפור

New member
כל הכבוד על היוזמה

הלוואי ויחמירו בעונשם של המנוולים. אני הבנתי שחלקם מקבלים עונשים כבדים כ18 שנים אבל גם לדעתי יש להענישם יותר בחומרה. ולהוקיעם מהחברה לנצח.ללא חנינה.
 
למעלה