../images/Emo124.gifטריווית ההיאבקות הגדולה - זה מתחיל!!!
שלום לכולם, אתחיל עם תזכורת קטנה להתנהלות המשחק: אני מניח שחלק מחברי הפורום זוכרים את תחרויות הטריוויה שהיינו עורכים בצ'אט של הפורום...אז היום הרגשתי שהגיע הזמן לקצת טריוויית היאבקות...כאן על גבי הפורום(ואם יהיה צורך אז נעבור למחוזות אחרים..אהמ אהמ צ'אט..) וזו דרך המשחק שגיבשתי עד עכשיו: המשחק יתחיל בשאלה. מי שעונה נכונה ימשיך ברגע שהשואל/ת אישר/ה את נכונות התשובה. כל תשובה נכונה תזכה את העונה ב-10 נקודות. במקר של יותר מעונה נכונה אחד,נסתכל קודם כל על זמני התגובה. אם הם זהים אז כל העונים נכונה שהודעתם נשלחה באותו הזמן יזכו ב-10 נקודות. אם לא - המשתתף שהגיב ראשון יזכה בניקוד. אפשר לשאול שאלות בצורה פתוחה(רגילה) או סגורה(אמריקאית),לצרף תמונות להמחשה וכו'...כל המגוון הרי זה משובח חובה...אבל חובה - להנות! השאלה הראשונה תבוא בהודעה הבאה....
שלום לכולם, אתחיל עם תזכורת קטנה להתנהלות המשחק: אני מניח שחלק מחברי הפורום זוכרים את תחרויות הטריוויה שהיינו עורכים בצ'אט של הפורום...אז היום הרגשתי שהגיע הזמן לקצת טריוויית היאבקות...כאן על גבי הפורום(ואם יהיה צורך אז נעבור למחוזות אחרים..אהמ אהמ צ'אט..) וזו דרך המשחק שגיבשתי עד עכשיו: המשחק יתחיל בשאלה. מי שעונה נכונה ימשיך ברגע שהשואל/ת אישר/ה את נכונות התשובה. כל תשובה נכונה תזכה את העונה ב-10 נקודות. במקר של יותר מעונה נכונה אחד,נסתכל קודם כל על זמני התגובה. אם הם זהים אז כל העונים נכונה שהודעתם נשלחה באותו הזמן יזכו ב-10 נקודות. אם לא - המשתתף שהגיב ראשון יזכה בניקוד. אפשר לשאול שאלות בצורה פתוחה(רגילה) או סגורה(אמריקאית),לצרף תמונות להמחשה וכו'...כל המגוון הרי זה משובח חובה...אבל חובה - להנות! השאלה הראשונה תבוא בהודעה הבאה....