טריווית ההיאבקות הגדולה - זה מתחיל!!!

nWkobi

New member
../images/Emo124.gifטריווית ההיאבקות הגדולה - זה מתחיל!!!

שלום לכולם, אתחיל עם תזכורת קטנה להתנהלות המשחק: אני מניח שחלק מחברי הפורום זוכרים את תחרויות הטריוויה שהיינו עורכים בצ'אט של הפורום...אז היום הרגשתי שהגיע הזמן לקצת טריוויית היאבקות...כאן על גבי הפורום(ואם יהיה צורך אז נעבור למחוזות אחרים..אהמ אהמ צ'אט..) וזו דרך המשחק שגיבשתי עד עכשיו: המשחק יתחיל בשאלה. מי שעונה נכונה ימשיך ברגע שהשואל/ת אישר/ה את נכונות התשובה. כל תשובה נכונה תזכה את העונה ב-10 נקודות. במקר של יותר מעונה נכונה אחד,נסתכל קודם כל על זמני התגובה. אם הם זהים אז כל העונים נכונה שהודעתם נשלחה באותו הזמן יזכו ב-10 נקודות. אם לא - המשתתף שהגיב ראשון יזכה בניקוד. אפשר לשאול שאלות בצורה פתוחה(רגילה) או סגורה(אמריקאית),לצרף תמונות להמחשה וכו'...כל המגוון הרי זה משובח חובה...אבל חובה - להנות! השאלה הראשונה תבוא בהודעה הבאה....
 

nWkobi

New member
והשאלה הראשונה היא.....

מי המתאבק הגבוה ביותר בכל הזמנים?
 

שי מילר

New member
מנהל
בטוח?

1. Jorge González, whose actual height is/was roughly 7'6.5" (230cm) was known as Giant Gonzalez in WWF and El Gigante in WCW. He is the tallest commonly known wrestler. He was billed 7'7" and "nearly" 8' tall.
 

nWkobi

New member
בטוח שי

בדקתי את העובדות לפני ששאלתי את השאלה...מן הסתם אני לא אעלה אותן כאן כיוון שזה יחשוף את התשובה אז...תתאזר בסבלנות...ואולי עוד תופתע
 

שי מילר

New member
מנהל
לא כתוב ב-WWE

כתוב שזה בעולם, האמת שלפחות עד כה הייתי סגור שזה הוא.
 

nWkobi

New member
../images/Emo128.gif גם טעות...

שמח שהתחלנו עם שאלה מתקילה....תמשיכו לנסות
 

nWkobi

New member
../images/Emo128.gif טעות + רמז לכולם

תחשבו היאבקות בכלל...לא רק WWE.
 

s t i f f l e r

New member
מצטער

אבל אני לא מכיר יותר מדי ארגונים אחרים, אלא רק את הארגון הזה על נספחיו והצורות הקודמות שלו (wccw, wwf,wcw)
 

nWkobi

New member
אין לך על מה להצטער...רק להשכיל מהתחרות ../images/Emo13.gif

 

nWkobi

New member
../images/Emo127.gif זו אכן התשובה

אבל בניקוד לא תזכה כיוון שנעזרת בויקיפדיה....אייך אמרת, מתוחכם
אתה כן מוזמן לשאול את השאלה הבאה.
 

nWkobi

New member
מצד שני עופר

גם בויקיפדיה האנגלית וגם ב-OWOW מאומת שפאלמר היה גבוה יותר.
 

hirshfe

New member
ושניהם בעייני פחות אמינים

מאשר אתר שכולו עוסק באנשים גבוהים
 

KactusMan

New member
אויש איזה התחכמות, הנה למה

הגובה האמיתי של מקס פאלמר היה בכלל7'7 (כמו ג'יאנט גונזלס) הבחור הזה http://en.wikipedia.org/wiki/Édouard_Beaupré בגובה 6'8 והוא היה מתאבק בקרקס.
I WIN
 
למעלה