../images/Emo124.gifטיולילה. שלישי. נחשונים ../images/Emo186.gif
מחר (שלישי) בשעה 20:30 נפגשים במרכז המסחרי בעינת. רוכבים את מסלול עינת/נחשונים/אלעד/אלכסנדרוני/קפה. כ- 20 ק"מ קלילים על שבילים לבנים. נא להגיע בלבוש חם ורצוי עם פנסים. מעוניינים - נא לשרשר או לשלוח מסר.