טיולילה. שלישי. נחשונים

טיראן מ

New member
../images/Emo124.gifטיולילה. שלישי. נחשונים ../images/Emo186.gif

מחר (שלישי) בשעה 20:30 נפגשים במרכז המסחרי בעינת. רוכבים את מסלול עינת/נחשונים/אלעד/אלכסנדרוני/קפה. כ- 20 ק"מ קלילים על שבילים לבנים. נא להגיע בלבוש חם ורצוי עם פנסים. מעוניינים - נא לשרשר או לשלוח מסר.
 

eran4300

New member
אשמח להצטרף

לא סגור ב 100 % - ( תלוי באישה ובילדים כמובן ) נפגשים מאחורי תחנת הדלק אלון ? אותו מסלול בו נשבר לאחד הרוכבים הפדל ?
 
למעלה