טו טרו אה... הנה זה בא.

calya

New member
../images/Emo124.gif טו טרו אה... הנה זה בא.

סליחה, שירשור טרחני משהו
אבל אני מתרגשת.
אם הכל יהיה בסדר (שלא ירד גשם למשל...) אז אחרי עיכובים, דחיות ושאר מיני דברים שלא ממש תלויים באף אחד אבל קרו - ביום ראשון סוף סוף זה מתחיל. בשטח יאספו - המודד, הקבלן ו"כורתי העצים" שהם אנשים שמתמחים בלכרות עצים ולפנות אותם
(אני קוראת להם ככה כי גננים "רגילים" לא הסכימו לבצע את העבודה אחרי שראו במה מדובר. והם כן...). בעקרון הגבול שלי עם אחד השכנים משופע בעצי ברוש לימוני ענקיים ורחבים שננטעו על הגבול ממש ולכן פולשים אל השטח שלי בכ-2 מטר ולא מאפשרים למודד לבדוק במדוייק ולסמן את מיקום הבית. אז צריך את הכורתים... שלא באמת יכרתו את העצים אלא יגזמו אותם (מהצד שלי) עד קו הגבול (תוך נסיון לפגוע בהם כמה שפחות... הקבלן והמודד יחליטו מתי זה מספיק - מאפשר למדוד ומאפשר לעבוד). וישר אחר כך - הקבלן מתחיל לעבוד. אולי בחפירת המרתף או אולי בחפירת הקירות התומכים מסביב (אני צריכה להגביה את האדמה בחצי מטר בערך). הוא יחליט לפי המצב אחרי הניקוי של הצמחיה. הנה תמונות של השטח (מנסה... מסובך לצלם כי הכל מלא צמחיה)
 

calya

New member
תמונה אחרי שעברתי את "חומת הצמחיה"

ועמדתי בתוך השטח. מאחורי השטח - אזור ציבורי של כ-3 דונם שבו בקרוב (אני מקווה, האמת שזה תלוי בי כי אני בועדה שאחראית על זה) תוקם חורשה.
 

calya

New member
הגבול עם השכן שאינו דו משפחתי

שתבינו בכמה צמחיה מדובר (התמונות לא מראות את גודל הבעיה...) בתמונה הימנית אפשר לראות את הדקל הסורר... שתקוע בדיוק על שביל הכניסה שלי בפתח השער.
 

calya

New member
עוד - הגבול עם השכן שאינו דו.

איפה שהצמחיה נגמרת שם נגמר המגרש שלו. המגרש שלי ממשיך בקו ישר עוד כ-6 מטרים. כך שיש לי "נוף" גם מהצד הצפון מערבי אל השטח הציבורי.
 

calya

New member
והגבול עם השכן הדו משפחתי...

(וכן, החצר הפנימית שלי פונה לזוועת-החומה הזו. ולכן מהצד שלי נעשה לה איזה ציפוי במקביל לפרספקס הזה שהוא עשה שם.... לא יודעת מה, הקבלן אמר שיש לו כמה רעיונות ללוחות דקים שאפשר להעמיד/להדביק/להרים שם...)
 

calila

New member
שיהיה בהצלחה, ויעבור בקלות

מראה מכוער של בית השכן לפני הבנייה שלך עדיף על מראה מכוער אחרי שסיימת לבנות ..... מזלך שאת בונה אחרי שהשכן כבר סיים ואת יודעת אך להתמודד עם הכיעור או הזנחה, תארי לך שאחרי שבנית לך בית לתפארת, בונה לך השכן משהו שהורס לך הכל .... אז מצבך טוב, תהני ושיהיה בהצלחה
 

calya

New member
../images/Emo26.gif ועכשיו תוכניות

(למי שיש סבלנות... אני מרגישה שאני "חייבת לכם" אחרי שאני כל הזמן מבקרת את התוכניות של כולם
וגם מקשקשת פה בפורום איזה שנתיים - לפחות להראות לאן כל העניין התכנס). אני אצרף כל פעם תוכנית, אבל בגלל שאלו תוכניות עבודה לקבלן אין בפנים ריהוט וכאלו... אז אני מוסיפה מתחת לכל תוכנית - תמונה עם הערות לרוב. הנה חזיתות קודם כל.
 

calya

New member
המרתף.

מיותר קצת מבחינת שימוש כרגע... נבנה משיקולי ערך הבית. הגודל הוא 64 מ"ר והוא מכיל שירותים ומקלחת (שאני בונה) והכנה למטבחון (מצוייר אבל לא יבנה. אין צורך).
 

binbal3011

New member
המרתף שלך צמוד לקיר השכן?

אם כן תשקלי את זה טוב כי תצטרכי קלונסאות תומכות שמייקרות את עלות המרתף מאוד.
 

calya

New member
לא. הוא לא.

למרות שהיה יכול להיות כי החומה שלו בנויה לתמוך במרתף (מהצד שלו יש מרתף צמוד אליה). אבל המרתף שלי מתחיל מתחת ליחידת ההורים. בינו ובין החומה יש את כל הרוחב של החניה שמפרידה.
 

boyberic

New member
מדרגות לשטח ציבורי

אני מתארת לעצמי שאת כבר נעולה על התוכנית... גרתי מספר שנים בדירה שכורה עם 3 מדרגות לסלון, יפה מרשים, לא פרקטי ולא נוח. אם את עדיין יכולה תבדקי שינוי. בכל מקרה בשעה טובה ובהצלחה.
 

calya

New member
לא יכולה. המדרגות האלו זו פשרה מינימלית

שהשגנו בגלל המבנה של השטח. לוותר עליהן יגרור הוצאות ענק בקיר תומך ומילוי אדמה בחלק האחורי של הבית כמו גם יגרום לי להתנשא כמו מבצר מעל השטח הציבורי שהוא נמוך.
 

Z ליאור

New member
בהצלחה ועוד משהו קטן ....

אני מציע לך לעבות את הקיר הגובל בין חדר השינה ולבין חדר הכביסה מבלוק 10 לבלוק 20 או 15 הרעש של המכונה כשהיא סוחטת יכול לשגע
 

Wonder11

New member
שיהיה בהצלחה

נראה מאד יפה. רואים שיש השקעה רבה ומחשבה על כל פינה ופינה בבית. הרעיון של ספסל הבטון בסלון - מקסים. אהבתי. שיעבור בקלות, במהירות, ובכמה שפחות עצבים.
 
למעלה