טוק טוק טוק

../images/Emo124.gifטוק טוק טוק../images/Emo88.gif

אפשר להצטרף
אני רואה כאן, כמה אנשים מוכרים וטובים. מאמינה שיהיה לי כאן כיף.
 

sovlanit

New member
אשת הדיג ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

רק אל תתני לבעלך לתפוס אותי ברשת...
 

sovlanit

New member
אותך הוא כבר

תפס,לא?! עובדה שאת אישתו- חחחחחחחחחחחחחחחחח
 

גליתrt

New member
סובלנית, לא יפה....

רק הגיעה וכבר את 'מתנפלת' לה על הבעל.... היכן נימוסייך..?
 

sovlanit

New member
גלית RT החצי איש קבע ,נכון???

אז תשאלי אותו מהי ההגנה הטובה ביותר בטוח הוא יענה: ההתקפה חחחחחחחחחחחחחח ובעצם,לא התנפלתי עליו-ניסיתי לברוח ממנו
 
אשת הדייג ברוכה הבאה../images/Emo24.gif

הפורום הזה הוא
חם לכולן תתצטרפי ותהני מאוד. בהצלחה ..........
 
בטח שאפשר../images/Emo24.gif

א, ברוכה המצטרפת לפורום שלנו דרך אגב, השתנו כמה דברים בפורום השני, כנסי לראות.
 

PINK POOH

New member
בודאי! יו וולקאם!

אז אני יציג את עצמי: קוראים לי פינק פו, ואין לי חמות!!!
 
למעלה