טובים גבירותיי! טובים!

candy can do it

New member
../images/Emo4.gif

וואי הכי שונאת כאלה בלת"מים.. בגלל זה לרוב אני אומרת לו שלא יאמר לי מראש, אלא יפתיע!
 

candy can do it

New member
די! באמת?!

איזה כיף. בדיוק הסופ"ש ישבתי לי בביתי הקטן (פצפון ליתר דיוק), וגם בביתה של אמי וחשבתי לעצמי איך הקירות נראים עייפים וזקנים.. אמן לחדשות טובות
 

segalit

New member
אני כבר שנה מתכננת לצבוע קיר

בחדר שינה בסגול לילך, כבר קניתי צבע והכל אבל לא יוצא לי... אולי תבואי גם אליי? מבטיחה עוגה טעימה בתור תשלום...
 

אהבת M

New member
כי זה יפה יותר, רחיץ, ולא חוטף בומבות

מהילדים ומתפורר לרצפה... יש דברים מהממים היום. להתעלף. גם עולה ככה (האיכותיים).
 
אכן מדהים, אכן יקר...

עדיף?? רחיץ, אבל לא מטושים של ילדים (ואין את האופציה להעביר על הקשקוש פס צבע כמו בקיר רגיל) בומבות יותירו חור בטאפט. שלא לדבר על התקלפויות וכאלה. אה וכמובן, שצאיך מומחה בשביל להדביק את הזה. (האיש בחנות הטאפטים קצת הפיחד אותנו) אבל מה??? יפפפפפפפפפפפפפפהההההההההההה!! (אם הצלחת לבחור משהו מבין אלפי הדגמים המהממים שיש)
 

אהבת M

New member
אלה שהטושים לא יורדים מהם

הם לא היקרים באמת
ומה? אם אני אעשה פס כחול אז כשהוא יתפורר בדיוק יהיה לי צבע כחול לצבוע? לוקחים סיכונים בחיים
 

נ ט ש ה

New member
גם לי יש טובים!!

יצאנו ביום רביעי למכירת ספרים פגומים שהייתה בבניני האומה. קניתי מליון ספרים עם פגמים קלים. איזה כיף לי!! משם יצאנו לבית קפה, קינחנו בעוגת גבינה מטורפת. ואפילו- עשיתי את ההנקה הפומבית הראשונה שלי!! שבת הייתה נהדרת עם כל החברות שלי שהתפעלו מהילדה המדהימה (באמת מדהימה- אני מתחילה לחשוש שאני לא האמא..) עכשיו חזרנו הבייתה. צריכה להסתגל לחיים החדשים שלי. זה יהיה מעניין! בעיקר לראות אותו מנסה להסתגל! (כבר הערב הוא לא נמצא, וכנ"ל מחר בערב..) ההנקה עוד כואבת נורא- והיועצת הנקה לא הועילה. היא טענה שהבעיה היא שיש לה לשון קשורה, אבל הרופא שהלכנו אליו הבוקר אמר שאין לה.. אז נותרתי עם 200 ש"ח פחות, וכאבים מרגיזים!
 

candy can do it

New member
לצערי...

גם אני שלמתי סכום מגוחך ליועצת ההנקה, אפילו יותר מ200 ש"ח, אם זכרוני אינו מטעני... וגם לי לא היו לה עצות מועילות יותר מדי... הזמן די עשה את שלו.. המון בהצלחה לך עם החיים החדשים שלך=] כמה מרגש
 

אמאבולי

New member
זה נורא לשון קשורה!!

כ"כ כואב וממש בשניה פותרים את זה! חבל שחזרת דרומה, הייתי מפגישה אותך עם יועצת שאלופה בזה והיא גם היתה שולחתותך לרופא המתאים. רגע, אקרא לה לפה. בינתיים תכתבי אולי מי הרופא שכבר ראה אותה ושלל?
מקווה שתתגברו מהר. וסחתין על היציאה (וההנקה
איך היתה ההרגשה?), אני חודשיים אחרי לידה עוד משתרכת לי בבית בפיג'מה
 
למעלה