m a n d o s
New member
../images/Emo124.gifחירום מהר! כמעט שכחתי../images/Emo124.gif
קודם כל למי שלא זוכר/מכיר אני פלג(לא כתבתי פה מאז ש
חשב על המדינה) יש לי תוכי קוואקר בן/בת (לא ידוע הוא עוד צעיר לא כמו
) כמעט עשרה חודשים האכלת יד (אם זה עוזר לתשובה) עכשיו אנחנו עומדים לקנות כלב (ביגל אם זה עוזר) והוא מגיע אלינו הבייתה ביום ה
(אז אנא פליז פליז ענו מהר) והיום קראתי לי ספר על גידול כלבים (את הבעיה של האכלת היד כבר פתרתי-ננסה לחנך את הכלב/ה ליצור עם התוכי (המאוד פחדן שלנו) קשר ובכל זאת להרחיק אותם אחד מהשני) עכשיו פתחתי את הספר בחלק המחלות ולפתע "חשכו עיניי"(ספרותי לא?
) ראיתי את הערך תולעים,כינים,פרעושים ועוד שאר המזיקים שיישרפו בגיהינום הלוואי (וסליחה לאלו שמחבבים אותם,אני לא אוהב חרקים) וחשבתי "אם מזיקים נוראים אלה(ראה דעתי 2 שורות מעלה) יכולים לפגוע בבני אדם האם ייתכן שהם פוגעים בתוכים?" וזו השאלה שלי אליכם(סעיפים) 1.האם טפילי תוכי (שאין לו בינתיים) יכולים לעבור לכלב? 2.האם טפילי כלב (שבא עוד מעט) יכולים לעבור לתוכי? 3.כיצד זה מסכן את חיי התוכי? עד כמה? (בהנחה שטפילי ציפור (שלא ראינו כלל)לא מסוכנים לכלב) 4.כיצד ניתן למנוע העברה ביניהם? 5.כיצד ניתן ליצור קשר (האם כדאי) בין תוכי מאוד מאוד פחדן לכלב ביגל(כלב ציד *תזכורת) מודה לכם מקרב לב ובלה בלה בלה(קראו נ.ב) פלג
נ.ב1: נכון שהמגילה כתובה עם הומור אבל אנא ממכם ענו לשאלות ברצינות כי אני דואג! נ.ב2:אנא ענו לפני יום העצמאות, אני אבדוק כמה פעמים הערב, מהרו,אם יש סכנה לתוכי שלי (מייק, השם הוא מייק) אני רוצה לדעת עלייה כי אני לא רוצה לאבד אותו
תודה רבה מקרב לב פלג סוף
קודם כל למי שלא זוכר/מכיר אני פלג(לא כתבתי פה מאז ש