חירום מהר! כמעט שכחתי

m a n d o s

New member
../images/Emo124.gifחירום מהר! כמעט שכחתי../images/Emo124.gif

קודם כל למי שלא זוכר/מכיר אני פלג(לא כתבתי פה מאז ש
חשב על המדינה) יש לי תוכי קוואקר בן/בת (לא ידוע הוא עוד צעיר לא כמו
) כמעט עשרה חודשים האכלת יד (אם זה עוזר לתשובה) עכשיו אנחנו עומדים לקנות כלב (ביגל אם זה עוזר) והוא מגיע אלינו הבייתה ביום ה
(אז אנא פליז פליז ענו מהר) והיום קראתי לי ספר על גידול כלבים (את הבעיה של האכלת היד כבר פתרתי-ננסה לחנך את הכלב/ה ליצור עם התוכי (המאוד פחדן שלנו) קשר ובכל זאת להרחיק אותם אחד מהשני) עכשיו פתחתי את הספר בחלק המחלות ולפתע "חשכו עיניי"(ספרותי לא?
) ראיתי את הערך תולעים,כינים,פרעושים ועוד שאר המזיקים שיישרפו בגיהינום הלוואי (וסליחה לאלו שמחבבים אותם,אני לא אוהב חרקים) וחשבתי "אם מזיקים נוראים אלה(ראה דעתי 2 שורות מעלה) יכולים לפגוע בבני אדם האם ייתכן שהם פוגעים בתוכים?" וזו השאלה שלי אליכם(סעיפים) 1.האם טפילי תוכי (שאין לו בינתיים) יכולים לעבור לכלב? 2.האם טפילי כלב (שבא עוד מעט) יכולים לעבור לתוכי? 3.כיצד זה מסכן את חיי התוכי? עד כמה? (בהנחה שטפילי ציפור (שלא ראינו כלל)לא מסוכנים לכלב) 4.כיצד ניתן למנוע העברה ביניהם? 5.כיצד ניתן ליצור קשר (האם כדאי) בין תוכי מאוד מאוד פחדן לכלב ביגל(כלב ציד *תזכורת) מודה לכם מקרב לב ובלה בלה בלה(קראו נ.ב) פלג :) נ.ב1: נכון שהמגילה כתובה עם הומור אבל אנא ממכם ענו לשאלות ברצינות כי אני דואג! נ.ב2:אנא ענו לפני יום העצמאות, אני אבדוק כמה פעמים הערב, מהרו,אם יש סכנה לתוכי שלי (מייק, השם הוא מייק) אני רוצה לדעת עלייה כי אני לא רוצה לאבד אותו :( תודה רבה מקרב לב פלג סוף
 

חציחצי

New member
זוגיות מופלאה

בקשר לטפילים אני לא יודעת, אבל לכלב שלי נוסף תוכי לאחרונה. כלומר, בערך. התוכי (החדש) אצל ההורים, הכלב אצלי, שניהם היו מאד עצבניים, לחוצים וגם קנאים בפגישות הראשונות (האמת שהכלב התחיל מאז להשתין במרפסת, כנראה כדי להיות בטוח שהבית עדיין שלו). בכל אופן, מה שנקרא - easy does it, בעקרון נתנו לשניהם בו"ז מלא תשומת לב וחיזוקים חיוביים (מסתבר שגם הכלב מאד אוהב אגוזים) כשהם לא צרחו אחד על השני ובכלל, לא הכרחנו אותם להתקרב כשהם לא רצו, הבהרנו להם ששניהם בעלי בית באותה מידה ושלא יפה לצעוק על הפולש החדש, ומהר מאד (אחרי שלוש-ארבע פגישות בערך) הם התרגלו מספיק כדי שיהיה אפשר להשאיר אותם ביחד בלי השגחה. שיהיה בהצלחה!
 

האפי לי

New member
תשובה

טפילים עלולים לעבור לתוכי אבל אין סיבה שיעברו כלב מטופל כהלכה עובר ריסוס תקופתי נגד פרעושים (יש המון קפסולות), תילוע תקופתי (כדור תילוע עולה 20 ש"ח) אם חושדים בטפילים באזניים הולכים לוטרינר לקבל זריקה, אפשר גם לרסס את הכלב בקפסולת רוולושן נגד פרעושים שמונעת גם טפילים באזניים אם משתמשים בה פעם בחודש יש גם קולר נגד קרציות הכלב אמור להיות מחוסן נגד כלבת ובמשושה ואין שומסיבה שהכלב יעביר מחלות אם הכלב יהיה מוזנח מדובר ב"סיכון" לכם לתוכי ולכלב ד"א רוב הטפילים הללו אינם קטלניים רק מציקים קצת וזו חוויה לכל בעלים של כל בעל חיים. שווה לכם להתיעץ עם וטרינר לקבלת יותר פרטים לא מדובר בסכנה לתוכי (מה שכן מסוכן חשוב לאלף את הכלב כראוי אני מכירה כלב תוקפן שטרף תוכי) אצלינו יש כלב 3 חתולים ו2 תוכים שחיים בהרמוניה. אפילו התוכיה חינכה חתול אחד שחשב שהיא אוכל, באופן כללי לא לוקחים סיכונים לא משאירים אותם לבד עם החתולים.. כלב הוא לא חיה שמשאירה אחריה בית נקי, יש פרווה בבית, לפעמים הוא חוזר עם בוץ, כלב גדול מלכלך יותר, כלב שעיר לפעמים סותם מזגנים (שלנו סתם בבית וב2 מכוניות תוך חצי שנה) אם אתם לא מוכנים ללכלוך שזהו חלק שגרתי מהכלב אני ממליצה לותר על אימוץ
 

m a n d o s

New member
פרט לכך

הכלב מגיע הגיל מוקדם מאוד ומיום הגעתו אנחנו עומדים ללמדו לשחק מחבואים עם התוכי להלוות לו כסף ולתת לו להעתיק את השיעורים בספרות (היה לי גרעינים מה?) וכו' וכו' הפחד הגדול שלי היה שהכלב יעביר מחלה כרונית לתוכי (תוכי אחד איבדתי ועל כך אספר בפעם אחרת)
 

האפי לי

New member
אם זה החשש המלצה נוספת

אם הכלב מגיע מעמותה או ממקום מלא בכלבים, אפילו אם הוא רואה וטרינר מקומי, לפני שהוא נכנס הביתה קחו אותו לוטרינר שלכם שאתם סומכים עליו לפעמים בעמותות למרות החיסונים והטיפולים כלבים חוטפים מחלות, אני לא יודעת עם המחלות הללו עוברות לתוכים, אני אפילו בספק, אבל שיעבור בדיקה אצל מישהו לא משוחד לפני שהוא נכנס הביתה
 

m a n d o s

New member
אנחנו לוקחים מ..

לא יודע אם אתם מכירים אבל קוראים למייבא Dogs 4 u ואנחנו ניקח אותו לוטרינר אצלנו שאם אני לא טועה הוא הוטרינר המחוזי (דן אן בקעת אונו אני לא יודע איזה מחוז זה יוצא יהוד) ותודה רבה לכל העונים,הרגעתם אותי מאוד
 

m a n d o s

New member
אנחנו לוקחים מ..

לא יודע אם אתם מכירים אבל קוראים למייבא Dogs 4 u ואנחנו ניקח אותו לוטרינר אצלנו שאם אני לא טועה הוא הוטרינר המחוזי (דן אן בקעת אונו אני לא יודע איזה מחוז זה יוצא יהוד) ותודה רבה לכל העונים,הרגעתם אותי מאוד
 

bilbolim

New member
לי יש קוואקרית ו2 כלבים

ואף אחד מהם לא שם עלייה והיא לא עליהם וטוב שכך, אל תנסה לחנך אותם להתייחס אחד לשני אפילו לדעתי. פשוט שכל אחד יחיה את חייו.
 
למעלה