חדשות יומיות

מצב
הנושא נעול.

גדדו

New member
כתבה על רכש הרכבת ולו"ז.

חדשות יומיות
כתבה על רכש הרכבת ולו"ז.
היום במוסף נדל"ן של הארץ יש כתבת שער על פוריקטים ורכש ציוד של הרכבת. בכתבה יש גם טבלה עם הפוריקטים השונים עם עלותם ומועד סיומם.
 

Brendan

New member
הפעלת תחבורה ציבורית באלעד

חדשות יומיות
הפעלת תחבורה ציבורית באלעד
ליברמן: שש קבוצות מתמודדות על הפעלת תחבורה ציבורית באלעד שש קבוצות של מפעילי תחבורה ציבורית מתמודדות על המכרז להפעלת קווי שירות של אוטובוסיים באלעד, במסגרת הרפורמה שמבצע משרד התחבורה בתחבורה הציבורית. המכרז שפורסם כולל אשכול של קווים בינעירוניים ועירוניים בחמישה מסלולים: אלעד – ראש העין – פתח תקוה, אלעד – בני ברק, אלעד – בני ברק – פתח תקווה, אלעד – ירושלים וקו פנימי נוסף שיפעל בתוך הישוב. הקבוצות שמתמודדות על המכרזים הן: קבוצה הכוללת את חברת המכוניות "מאיר" וחברת האוטובוסים "הורן את ליבוביץ". קבוצה הכוללת את "נהור – נתיבי תחבורה" (חברת בת של "דן"), "תור בוס", "מכשירי תנועה" ו"אתגל אחזקות". קבוצה נוספת היא חברת "אגד תחבורה ציבורית"(חברת בת של אגד), קבוצת "סופרבוס", קבוצת "מסיעי שאשא" וחברת "מרגלית" וכן קבוצה הכוללת את חברת "ז'ק יולזארי". קווי התחבורה הציבורית באלעד, מופעלים כיום על ידי חברת האוטובוסים "הורן את ליבוביץ" המפעילה תחבורה ציבורית בישוב ביתר עלית. בשבוע שעבר החלה "הורן את ליבוביץ" להפעיל קווי אוטובוסים גם באזור בקעת אונו בגוש דן. משרד התחבורה יפרסם את החברה הזוכה במכרז ב- 1 באוקטובר 2003. על פי ההערכה החברה הזוכה תתחיל להפעיל את הקווים במחצית הראשונה של שנת 2004. ממשרד התחבורה נמסר כי צפוי ביקוש רב לנוסעים בקווים אלה מאחר ומדובר בישוב חרדי שרוב תושביו משתמשים בתחבורה הציבורית. כיום מתגוררים באלעד כ- 20 אלף תושבים ובתוך שנים ספורות צפוי הישוב להכפיל את מספר תושביו. שר התחבורה, אביגדור ליברמן ציין כי משרד התחבורה ימשיך לקדם את הרפורמה בתחבורה הציבורית בכל הארץ. לדבריו, במהלך החודש הבא צפוי להתפרסם המכרז להפעלת קווי תחבורה עירוניים בבאר שבע ולאחר מכן יתפרסמו מכרזים נוספים להפעלת תחבורה ציבורית גם בעפולה, בית שאן ונצרת. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 

alantan

New member
קו הגיוני?

הפעלת תחבורה ציבורית באלעד
ליברמן: שש קבוצות מתמודדות על הפעלת תחבורה ציבורית באלעד שש קבוצות של מפעילי תחבורה ציבורית מתמודדות על המכרז להפעלת קווי שירות של אוטובוסיים באלעד, במסגרת הרפורמה שמבצע משרד התחבורה בתחבורה הציבורית. המכרז שפורסם כולל אשכול של קווים בינעירוניים ועירוניים בחמישה מסלולים: אלעד – ראש העין – פתח תקוה, אלעד – בני ברק, אלעד – בני ברק – פתח תקווה, אלעד – ירושלים וקו פנימי נוסף שיפעל בתוך הישוב. הקבוצות שמתמודדות על המכרזים הן: קבוצה הכוללת את חברת המכוניות "מאיר" וחברת האוטובוסים "הורן את ליבוביץ". קבוצה הכוללת את "נהור – נתיבי תחבורה" (חברת בת של "דן"), "תור בוס", "מכשירי תנועה" ו"אתגל אחזקות". קבוצה נוספת היא חברת "אגד תחבורה ציבורית"(חברת בת של אגד), קבוצת "סופרבוס", קבוצת "מסיעי שאשא" וחברת "מרגלית" וכן קבוצה הכוללת את חברת "ז'ק יולזארי". קווי התחבורה הציבורית באלעד, מופעלים כיום על ידי חברת האוטובוסים "הורן את ליבוביץ" המפעילה תחבורה ציבורית בישוב ביתר עלית. בשבוע שעבר החלה "הורן את ליבוביץ" להפעיל קווי אוטובוסים גם באזור בקעת אונו בגוש דן. משרד התחבורה יפרסם את החברה הזוכה במכרז ב- 1 באוקטובר 2003. על פי ההערכה החברה הזוכה תתחיל להפעיל את הקווים במחצית הראשונה של שנת 2004. ממשרד התחבורה נמסר כי צפוי ביקוש רב לנוסעים בקווים אלה מאחר ומדובר בישוב חרדי שרוב תושביו משתמשים בתחבורה הציבורית. כיום מתגוררים באלעד כ- 20 אלף תושבים ובתוך שנים ספורות צפוי הישוב להכפיל את מספר תושביו. שר התחבורה, אביגדור ליברמן ציין כי משרד התחבורה ימשיך לקדם את הרפורמה בתחבורה הציבורית בכל הארץ. לדבריו, במהלך החודש הבא צפוי להתפרסם המכרז להפעלת קווי תחבורה עירוניים בבאר שבע ולאחר מכן יתפרסמו מכרזים נוספים להפעלת תחבורה ציבורית גם בעפולה, בית שאן ונצרת. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
קו הגיוני?
למה שמישהו ירצה לנסוע מאלעד לפתח תקווה דרך בני ברק???
 

alantan

New member
זה עדיין לא הופך מסלול כזה להגיוני

אולי כי אלעד זה ישוב חרדי?
זה עדיין לא הופך מסלול כזה להגיוני
מה - לחרדים יש יכולות ניווט מנוונות?! למה לחילונים אין קווים כגון: תל-אביב לחיפה דרך קרית ים? ירושלים לאשדוד דרך אשקלון? באר שבע לרחובות דרך ראשל"צ? הוד השרון לכפר סבא דרך רעננה? להמשיך?
 

oren*

New member
או שפשוט מיקמו את הערים לא נכון

זה עדיין לא הופך מסלול כזה להגיוני
מה - לחרדים יש יכולות ניווט מנוונות?! למה לחילונים אין קווים כגון: תל-אביב לחיפה דרך קרית ים? ירושלים לאשדוד דרך אשקלון? באר שבע לרחובות דרך ראשל"צ? הוד השרון לכפר סבא דרך רעננה? להמשיך?
או שפשוט מיקמו את הערים לא נכון
בתיאור מסלול הקו, במקום "אלעד-פתח-תקוה-בני-ברק".
 

ארזS

New member
למיטב ידיעתי זה אכן המסלול כיום.

או שפשוט מיקמו את הערים לא נכון
בתיאור מסלול הקו, במקום "אלעד-פתח-תקוה-בני-ברק".
למיטב ידיעתי זה אכן המסלול כיום.
אלעד - פתח תקוה - בני ברק .
 

oren*

New member
../images/Emo124.gif חדשות יומיות ../images/Emo124.gif

חדשות יומיות
 

ארזS

New member
קצת ../images/Emo7.gif וקצת ../images/Emo8.gif בסימן "חדשות".....

חדשות יומיות
קצת
וקצת
בסימן "חדשות".....
אני בכוונה משרשר את זה כאן לחיסכון בשירשורים... אז זהו זה ! ... בשעה טובה ומוצלחת גמרו לתקן אצלינו את הצינור שהתפוצץ בדירה. ועכשיו זה סיפור מארץ הסיפורים עם התאמת מרצפות במקום אלה שהוציאו כדי להחליף את הצינור המפוצץ...ובגלל שהדירה שלי היא זקנה בת 31 אז אי אפשר למצוא מרצפות שמתאימות בדיוק...וזה בדיוק באמצע המטבח...בקיצור בעיות...רק שלא יהיה יותר גרוע ! ומכיוון שהשורות הראשונות הנ"ל לא שייכות בדיוק לתחום התחבורה הציבורית, (אלא לתחום אינסטלציה וכו'...), וכדי שהמנהל החביב שלנו אורן לא ימחק הודעה תפלה זו, אז הנה בכל אופן הודעה שקשורה לתחבורה ציבורית : אז ככה...בעזרת ה' מחר בבוקר נטוס אשתי ואני לאילת במטוס של ארקיע (שבהחלט שייך לתחבורה ציבורית)... מספיק הפסדנו יום אחד בגלל הבלאגן באינסטלציה, אז במקום כמה שעות באוטובוסים הזמנו טיסה. לא מגיע ? אז להתראות בקרוב אי"ה.
 

oren*

New member
תעשו חיים ../images/Emo42.gif ותחזור עם תמונות.

קצת
וקצת
בסימן "חדשות".....
אני בכוונה משרשר את זה כאן לחיסכון בשירשורים... אז זהו זה ! ... בשעה טובה ומוצלחת גמרו לתקן אצלינו את הצינור שהתפוצץ בדירה. ועכשיו זה סיפור מארץ הסיפורים עם התאמת מרצפות במקום אלה שהוציאו כדי להחליף את הצינור המפוצץ...ובגלל שהדירה שלי היא זקנה בת 31 אז אי אפשר למצוא מרצפות שמתאימות בדיוק...וזה בדיוק באמצע המטבח...בקיצור בעיות...רק שלא יהיה יותר גרוע ! ומכיוון שהשורות הראשונות הנ"ל לא שייכות בדיוק לתחום התחבורה הציבורית, (אלא לתחום אינסטלציה וכו'...), וכדי שהמנהל החביב שלנו אורן לא ימחק הודעה תפלה זו, אז הנה בכל אופן הודעה שקשורה לתחבורה ציבורית : אז ככה...בעזרת ה' מחר בבוקר נטוס אשתי ואני לאילת במטוס של ארקיע (שבהחלט שייך לתחבורה ציבורית)... מספיק הפסדנו יום אחד בגלל הבלאגן באינסטלציה, אז במקום כמה שעות באוטובוסים הזמנו טיסה. לא מגיע ? אז להתראות בקרוב אי"ה.
תעשו חיים
ותחזור עם תמונות.
 

צחקן

New member
ליברמן אספק למחבלים.....

חדשות יומיות
ליברמן אספק למחבלים.....
ב"ה ליברמן: אספק למחבלים אוטובוסים שיסעו לים הכתבה מ: יום שני, 7 יולי 2003 / ז' בתמוז תשס"ג לאחר דיון סוער שארך שעות ארוכות קיבלה הממשלה אתמול את הצעתו של רה"מ שרון לשחרר מאות מחבלים מהכלא. השר אביגדור ליברמן הצביע נגד ההצעה ואף סירב להזמנה להיות חבר בוועדת שרים שתפקח על תהליך שיחרור המחבלים. ישיבת הממשלה דנה בשילוחם לחופשי של מאות מחבלים ונמשכה שעות ארוכות. בסופו של דבר הוחלט בה לקבל את הצעתו של ראש הממשלה להקים ועדת שרים שתאשר את שחרור האסירים. ההחלטה התקבלה רק לאחר הצבעה שנייה. בהצבעה הראשונה הייתה התוצאה תיקו עם נמנע אחד, שר המדע מודי זנדברג. ההכרעה הושגה בסופו של דבר כאשר יו"ר שינוי שר המשפטים יוסף לפיד שוחח עם זנדברג ודרש ממנו לשנות את הצבעתו. בהצבעת התמיכה הצטרפו אל זנדברג שני שרי ליכוד נוספים. הם שינו את הצבעתם, וכך הושגה הסכמת הממשלה להקמת הוועדה. באשר לשחרור המחבלים אמר שרון כי קשה לשחרר אנשים שפלים היושבים מאחורי סורג ובריח, אולם כדי לחזק את הנהגתו של מחמוד עבאס יש לעשות את הדבר למרות הקושי בכך. שרים רבים, ובכלל זה שרים בליכוד, מתנגדים למהלך ואומרים כי יש להתנות שחרור אסירים בצעדים של הרשות, כגון הפסקת ההסתה. בתום פגישה בין שר הביטחון שאול מופז לבין הממונה על חלק ממנגנונים המזוינים ברשות מוחמד דחלאן אמר מופז כי ההחלטה לאשר שחרור של כ 400 אסירים ועצירים ערבים היא "שקולה ומאוזנת". לדבריו, מדובר בצעד שמחזק את מחמוד עבאס. מקורות ערביים טענו כי בפגישתם דרש דחלאן כי ישראל תבטל את אמות המידה לשחרור אסירים. הוא טען כי ערביי הרש"פ רואים חשיבות מיוחדת בשחרור עצירים המרצים עונשים במשך תקופות ארוכות. עוד דרש דחלאן כי ישראל תיסוג בקרוב משלש ערים ערביות ביש"ע, ובהן מרמאללה. אחד השרים שהוזמן להשתתף בוועדה לשחרור אסירים היה שר התחבורה אביגדור ליברמן, ובתגובה להחלטת הממשלה להקים את אותה ועדה הוא אמר: "אינני מעונין להיות חלק מוועדת השרים שתאשר את שחרור האסירים, אבל כשר התחבורה אני מוכן לספק לאסירים אוטובוסים כדי לנסוע לים, ושם להטביע אותם". במהלך ישיבת הממשלה ביטא שר האוצר בנימין נתניהו את התנגדותו לשחרור האסירים בהקראת מכתב ששלח במאי 1985. את המכתב הוא שלח בעת שכיהן כשגריר ישראל באו"ם לשר החוץ דאז יצחק שמיר בעקבות עסקת ג'יבריל, ובו הביע התנגדות חד משמעית למהלך. במכתבו ציין נתניהו כי עסקת ג'יבריל עלולה לעורר גל של רציחות נוספות ושפיכות דמים בהיקף הרבה יותר גדול. "אולי הייתה כאן הצלה של נפשות אחדות בישראל, אלא שלי ברור שהדבר נעשה במחיר הרבה נפשות אחרות, שנידונו למוות בגלל החלטה זו", כתב אז השגריר נתניהו. השר עוזי לנדאו אמר שאין מקום לדון בקריטריונים בשחרור אסירים, משום שאסור לשחרר מחבלים כלל. לדבריו, תהיה בכך פגיעה קשה בשלטון החוק ולעג למערכת המשפטית. "שחרור האסירים אינו מחויב על פי מפת הדרכים, ואין לעשות מחוות הנוספות על כל ויתורינו, וזאת בשעה שהפלשתינים אינם מקיימים את חלקם במפת הדרכים", אמר השר לנדאו. הוא הוסיף כי אם הממשלה תצביע בעד שחרור האסירים, הוא אישית יתנגד לכך וידרוש לפחות לקשור את שחרורם בשחרורם של יונתן פולארד ועזאם עזאם. השר זבולון אורלב אמר כי שחרור אסירים הוא מעשה בלתי מוסרי בעליל, וציין אף הוא שהצעד אינו כלול בהתחייבויות של מפת הדרכים. "לא מגיע לאבו מאזן ודחלאן 'בקשיש' כבד שכזה. הם לא עצרו עד היום אף מחבל מהחמאס ולא פרקו מנשקו אף מחבל מהג'יהאד האיסלמי". גם השר אורלב דרש להתנות את שחרור האסירים בשחרורם של פולארד ועזאם. הכתבה נלקחה מהאתר של ערוץ 7
 

0415

New member
חברת בת של דן

הפעלת תחבורה ציבורית באלעד
ליברמן: שש קבוצות מתמודדות על הפעלת תחבורה ציבורית באלעד שש קבוצות של מפעילי תחבורה ציבורית מתמודדות על המכרז להפעלת קווי שירות של אוטובוסיים באלעד, במסגרת הרפורמה שמבצע משרד התחבורה בתחבורה הציבורית. המכרז שפורסם כולל אשכול של קווים בינעירוניים ועירוניים בחמישה מסלולים: אלעד – ראש העין – פתח תקוה, אלעד – בני ברק, אלעד – בני ברק – פתח תקווה, אלעד – ירושלים וקו פנימי נוסף שיפעל בתוך הישוב. הקבוצות שמתמודדות על המכרזים הן: קבוצה הכוללת את חברת המכוניות "מאיר" וחברת האוטובוסים "הורן את ליבוביץ". קבוצה הכוללת את "נהור – נתיבי תחבורה" (חברת בת של "דן"), "תור בוס", "מכשירי תנועה" ו"אתגל אחזקות". קבוצה נוספת היא חברת "אגד תחבורה ציבורית"(חברת בת של אגד), קבוצת "סופרבוס", קבוצת "מסיעי שאשא" וחברת "מרגלית" וכן קבוצה הכוללת את חברת "ז'ק יולזארי". קווי התחבורה הציבורית באלעד, מופעלים כיום על ידי חברת האוטובוסים "הורן את ליבוביץ" המפעילה תחבורה ציבורית בישוב ביתר עלית. בשבוע שעבר החלה "הורן את ליבוביץ" להפעיל קווי אוטובוסים גם באזור בקעת אונו בגוש דן. משרד התחבורה יפרסם את החברה הזוכה במכרז ב- 1 באוקטובר 2003. על פי ההערכה החברה הזוכה תתחיל להפעיל את הקווים במחצית הראשונה של שנת 2004. ממשרד התחבורה נמסר כי צפוי ביקוש רב לנוסעים בקווים אלה מאחר ומדובר בישוב חרדי שרוב תושביו משתמשים בתחבורה הציבורית. כיום מתגוררים באלעד כ- 20 אלף תושבים ובתוך שנים ספורות צפוי הישוב להכפיל את מספר תושביו. שר התחבורה, אביגדור ליברמן ציין כי משרד התחבורה ימשיך לקדם את הרפורמה בתחבורה הציבורית בכל הארץ. לדבריו, במהלך החודש הבא צפוי להתפרסם המכרז להפעלת קווי תחבורה עירוניים בבאר שבע ולאחר מכן יתפרסמו מכרזים נוספים להפעלת תחבורה ציבורית גם בעפולה, בית שאן ונצרת. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
חברת בת של דן
יש למישהו תמונה של אוטובוס מחברת הבת של דן נהור נתיביי תחבורה???
 

ארזS

New member
חברת בת של דן

חברת בת של דן
יש למישהו תמונה של אוטובוס מחברת הבת של דן נהור נתיביי תחבורה???
חברת בת של דן
אם החברה תזכה במכרז או במכרזים, אז גם יהיו אוטובוסים... בינתיים החברה הוקמה רק לצורך האפשרות להשתתף במכרזים ולנסות "לקחת" חלק מהקווים ולהציל את הכבוד האבוד...
 

צחקן

New member
דן צודקת בהקמת חברת "בת".

חברת בת של דן
אם החברה תזכה במכרז או במכרזים, אז גם יהיו אוטובוסים... בינתיים החברה הוקמה רק לצורך האפשרות להשתתף במכרזים ולנסות "לקחת" חלק מהקווים ולהציל את הכבוד האבוד...
דן צודקת בהקמת חברת "בת".
ב"ה אם תזכה באלעד, יהיהולה כבר אוטובוסים ותוכל להמשיך לזכות בעוד מכרזים עם השירות של דן (שהוא מעולה !!!) ואפילו קצת להוריד מחירים ולשים מכשירי כירטוס. אחרי שתזכה במכרזים תוכל "נהור-נתיבי תחבורה "להתאחד מדן ולהצליל אתהכבוד שנלקח מ"דן" בבקעת אונו.
 

ה דרומי

New member
קצת חומר למחשבה

דן צודקת בהקמת חברת "בת".
ב"ה אם תזכה באלעד, יהיהולה כבר אוטובוסים ותוכל להמשיך לזכות בעוד מכרזים עם השירות של דן (שהוא מעולה !!!) ואפילו קצת להוריד מחירים ולשים מכשירי כירטוס. אחרי שתזכה במכרזים תוכל "נהור-נתיבי תחבורה "להתאחד מדן ולהצליל אתהכבוד שנלקח מ"דן" בבקעת אונו.
קצת חומר למחשבה
מתוך מגזין של
מצורף לינק
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה