חברים יקרים

מצב
הנושא נעול.
אם אלה פני הדברים - נראה לי ש

למה? אני עדיין קטן...
ב"ה ואמא לא מרשה ךלי לסוע מחוץ לעיר באטובוס... אבל אם תחזיר אותי אז אולי יש סיכוי. תודה מראש!.
אם אלה פני הדברים - נראה לי ש
ש-אנחנו גם ניקח אותך וגם נחזיר אותך. ציפי תשמח לעשות טיול לפ"ת וגם אני כמובן.
 

Lifes Music

New member
../images/Emo45.gif יאללה אבל איפה?

חברים יקרים

אני חושב שכדאי מאוד לארגן איזה מפגש של החברות והחברים בזמן הקרוב. החופש הגדול מתחיל ואני מאמין שחלק גדול מהחברות והחברים יוכלו למצוא את הזמן... השאלה היא רק מתי ואיפה לקיים מפגש כזה? ערן ! אנא "נעץ" שירשור זה בראש הדף הראשון. כולם ! אנא כתבו את דעתכם והצעותיכם.
יאללה אבל איפה?
מתי אני יכול רק אחרי ה-24/7
 

mister K

New member
רעיון מצויין

חברים יקרים

אני חושב שכדאי מאוד לארגן איזה מפגש של החברות והחברים בזמן הקרוב. החופש הגדול מתחיל ואני מאמין שחלק גדול מהחברות והחברים יוכלו למצוא את הזמן... השאלה היא רק מתי ואיפה לקיים מפגש כזה? ערן ! אנא "נעץ" שירשור זה בראש הדף הראשון. כולם ! אנא כתבו את דעתכם והצעותיכם.
רעיון מצויין
אך אוכל להגיע רק אם המפגש יהיה ביום שישי. וגם אז לא בטוח. אין לי כמעט זמן פנוי לאחרונה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה