חברים יקרים

מצב
הנושא נעול.

elians

New member
חחחחחחחחח אחלה בדיחה

וקצת בדיחה שיהיה
> > מיליונר אחד החליט לעשות מסיבה מפוארת בחצר הוילה שלו מסביב לבריכה. > > לצורך רושם בבריכה הוא שם כרישים ותנינים ששחו. > > באמצע האירוע עולה המליונר לבמה ומכריז:"מי שיקפוץ לבריכה וישחה מצד > לצד ויצא בחיים יקבל מיליון דולר". כולם מתכנסים מסביב לבריכה לראות מי קופץ > אבל אף אחד לא קופץ. המיליונר לא מתייאש ועולה לבמה ומכריז: "מי שיקפוץ > לבריכה וישחה מצד לצד ויצא בחיים יקבל מיליון דולר וגם את היאכטה שלי". עדיין > אף אחד לא קופץ. המיליונר לא מתייאש ועולה שוב לבמה ומכריז:"מי שיקפוץ לבריכה > וישחה מצד לצד ויצא בחיים יקבל מיליון דולר את היאכטה שלי וגם את הוילה הזאת". > לפתע מישהו קופץ לבריכה שוחה מהר מהר לצד השני של הבריכה בשניה > האחרונה חומק מהכרישים ויוצא מהמיים. המיליונר יוצא לבחור מחבק אותו > ואומר לו: "כל הכבוד לך בחור לפקודת מי לרשום את הצ'ק?" עונה לו הבחור: "אני לא > רוצה את הכסף". > שואל אותו המיליונר "לאן לשלוח את היאכטה?" עונה לו הבחור: "אני לא > רוצה את היאכטה". "ומה עם הוילה?" שואל המיליונר. "אני גם לא רוצה את הוילה" > עונה הבחור. "אז מה אתה רוצה?" שואל המיליונר. עונה הבחור: "אני רוצה > לדעת מי הבן זונה שדחף אותי לבריכה....:)"
חחחחחחחחח אחלה בדיחה
מכיר
 
עוד בדיחה על הדרך

וקצת בדיחה שיהיה
> > מיליונר אחד החליט לעשות מסיבה מפוארת בחצר הוילה שלו מסביב לבריכה. > > לצורך רושם בבריכה הוא שם כרישים ותנינים ששחו. > > באמצע האירוע עולה המליונר לבמה ומכריז:"מי שיקפוץ לבריכה וישחה מצד > לצד ויצא בחיים יקבל מיליון דולר". כולם מתכנסים מסביב לבריכה לראות מי קופץ > אבל אף אחד לא קופץ. המיליונר לא מתייאש ועולה לבמה ומכריז: "מי שיקפוץ > לבריכה וישחה מצד לצד ויצא בחיים יקבל מיליון דולר וגם את היאכטה שלי". עדיין > אף אחד לא קופץ. המיליונר לא מתייאש ועולה שוב לבמה ומכריז:"מי שיקפוץ לבריכה > וישחה מצד לצד ויצא בחיים יקבל מיליון דולר את היאכטה שלי וגם את הוילה הזאת". > לפתע מישהו קופץ לבריכה שוחה מהר מהר לצד השני של הבריכה בשניה > האחרונה חומק מהכרישים ויוצא מהמיים. המיליונר יוצא לבחור מחבק אותו > ואומר לו: "כל הכבוד לך בחור לפקודת מי לרשום את הצ'ק?" עונה לו הבחור: "אני לא > רוצה את הכסף". > שואל אותו המיליונר "לאן לשלוח את היאכטה?" עונה לו הבחור: "אני לא > רוצה את היאכטה". "ומה עם הוילה?" שואל המיליונר. "אני גם לא רוצה את הוילה" > עונה הבחור. "אז מה אתה רוצה?" שואל המיליונר. עונה הבחור: "אני רוצה > לדעת מי הבן זונה שדחף אותי לבריכה....:)"
עוד בדיחה על הדרך
נהג BMW נוסע בשער הגיא ורואה סוסיתא תקועה בצד הדרך. הוא עוצר לצידה ושואל את הנהג אם הוא רוצה שהוא יגרור אותו עד למוסך הקרוב נהג הסוסיתא מודה לנהג הנחמד וקושר את הסוסיתא לBMW בדרך למוסך הBMW עוצרת ברמזור ליד מרצדס שני הנהגים מרימים טורים על סרק עושים רעש ויודעים כי עוד כמה שניות הם יפתחו במירוץ נהג ה-BMW שוכח מה נוסע שמאחוריו הרמזור התחלף לירוק, ה-BMW והמרצדס יוצאות בשעטה ונכנסות לאחד הסמטאות הצרות של ירושלים, שני זקנים שיושבים על כיסא בצד הסמטה עפים אחורה מעוצמת החליפה של שני הרכבים. לאחר כמה דק' שניהם מתאוששים וזקן א שואל את זקן ב תגיד, אתה יודע מה קרה פה עכשיו? כן. לא תאמין - BMW ומרצדס עושים רייס ומאחורה סוסיתא צופרת ומנסה לעקוף מוגש מפורום אחר
 

fireman

New member
מה זה?! איזה גרסא זאת?

עוד בדיחה על הדרך
נהג BMW נוסע בשער הגיא ורואה סוסיתא תקועה בצד הדרך. הוא עוצר לצידה ושואל את הנהג אם הוא רוצה שהוא יגרור אותו עד למוסך הקרוב נהג הסוסיתא מודה לנהג הנחמד וקושר את הסוסיתא לBMW בדרך למוסך הBMW עוצרת ברמזור ליד מרצדס שני הנהגים מרימים טורים על סרק עושים רעש ויודעים כי עוד כמה שניות הם יפתחו במירוץ נהג ה-BMW שוכח מה נוסע שמאחוריו הרמזור התחלף לירוק, ה-BMW והמרצדס יוצאות בשעטה ונכנסות לאחד הסמטאות הצרות של ירושלים, שני זקנים שיושבים על כיסא בצד הסמטה עפים אחורה מעוצמת החליפה של שני הרכבים. לאחר כמה דק' שניהם מתאוששים וזקן א שואל את זקן ב תגיד, אתה יודע מה קרה פה עכשיו? כן. לא תאמין - BMW ומרצדס עושים רייס ומאחורה סוסיתא צופרת ומנסה לעקוף מוגש מפורום אחר
מה זה?! איזה גרסא זאת?
זאת הגרסא המקוצרת והמשופצרת כנראה! הגרסאת מקור הולכת ככה.... איזה אחד עם חיפושית 74 נוסע לאורך האיילון, במהלך הנסיעה פתאום מתחיל לקרטע לו המנוע עד ששבק חיים. הנהג יוצא מהאוטו ומנסה לעצור נהגים שיעזרו לו, אחרי כמה דקות עוצר לידו איזה אחד עם פרארי חדשה... הנהג של הפרארי מציע לו לקשור את החיפושית מאחורה והוא יגרור לו אותה עד למוסך, הנג החיפושית מודה לו אבל מבקש ממנו לא לעבור את ה100 קמ"ש בשביל שלא יתפרק לו האוטו, הנהג של הלמבורגיני מסכים ואומר לו שבכל פעם שהוא עובר את המהירות שיצפור לו. יוצאים לדרך, הכל סבבה וזה...מגיעים לרמזור, הלמבורגיני עוצרת ופתאום נעצרת לידה פורשה 911 חדשה, שני הנהגים מדליקים אחד את השני ונכנסים לאטרף של פתיחות.... הרמזור מתחלף לכתום ושניהם לוחצים את הגז לרצפה וטסים כמו מטורפים, 100, 120, 160, 180, 210 והנהג של החיפושית מצפצף לו מאחורה כמו מטורף..... תוך כדי המירוץ שלהם הם עוברים ליד ניידת של משטרת התנועה כמו שני מטוסים... אחד השוטרים אומר לשותף שלו....אתה לא מאמין!!!!!! ההוא אומר לו מה? שברו את השיא? אומר לו לא...מה לא ראית מה זה למבורגיני ופורשה עושים רייס ואיזה טמבל עם חיפושית 74 מצפצף להם מאחורה שהוא רוצה לעקוף.
 
די. כואבת לי הבטן../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

מה זה?! איזה גרסא זאת?
זאת הגרסא המקוצרת והמשופצרת כנראה! הגרסאת מקור הולכת ככה.... איזה אחד עם חיפושית 74 נוסע לאורך האיילון, במהלך הנסיעה פתאום מתחיל לקרטע לו המנוע עד ששבק חיים. הנהג יוצא מהאוטו ומנסה לעצור נהגים שיעזרו לו, אחרי כמה דקות עוצר לידו איזה אחד עם פרארי חדשה... הנהג של הפרארי מציע לו לקשור את החיפושית מאחורה והוא יגרור לו אותה עד למוסך, הנג החיפושית מודה לו אבל מבקש ממנו לא לעבור את ה100 קמ"ש בשביל שלא יתפרק לו האוטו, הנהג של הלמבורגיני מסכים ואומר לו שבכל פעם שהוא עובר את המהירות שיצפור לו. יוצאים לדרך, הכל סבבה וזה...מגיעים לרמזור, הלמבורגיני עוצרת ופתאום נעצרת לידה פורשה 911 חדשה, שני הנהגים מדליקים אחד את השני ונכנסים לאטרף של פתיחות.... הרמזור מתחלף לכתום ושניהם לוחצים את הגז לרצפה וטסים כמו מטורפים, 100, 120, 160, 180, 210 והנהג של החיפושית מצפצף לו מאחורה כמו מטורף..... תוך כדי המירוץ שלהם הם עוברים ליד ניידת של משטרת התנועה כמו שני מטוסים... אחד השוטרים אומר לשותף שלו....אתה לא מאמין!!!!!! ההוא אומר לו מה? שברו את השיא? אומר לו לא...מה לא ראית מה זה למבורגיני ופורשה עושים רייס ואיזה טמבל עם חיפושית 74 מצפצף להם מאחורה שהוא רוצה לעקוף.
די. כואבת לי הבטן

אבל יש עוד כאלה ??? (לפני שאני נופל כמו אתמול מהמבחן ההוא...
)
 
לא חשבתי שיש עוד גירסאות

מה זה?! איזה גרסא זאת?
זאת הגרסא המקוצרת והמשופצרת כנראה! הגרסאת מקור הולכת ככה.... איזה אחד עם חיפושית 74 נוסע לאורך האיילון, במהלך הנסיעה פתאום מתחיל לקרטע לו המנוע עד ששבק חיים. הנהג יוצא מהאוטו ומנסה לעצור נהגים שיעזרו לו, אחרי כמה דקות עוצר לידו איזה אחד עם פרארי חדשה... הנהג של הפרארי מציע לו לקשור את החיפושית מאחורה והוא יגרור לו אותה עד למוסך, הנג החיפושית מודה לו אבל מבקש ממנו לא לעבור את ה100 קמ"ש בשביל שלא יתפרק לו האוטו, הנהג של הלמבורגיני מסכים ואומר לו שבכל פעם שהוא עובר את המהירות שיצפור לו. יוצאים לדרך, הכל סבבה וזה...מגיעים לרמזור, הלמבורגיני עוצרת ופתאום נעצרת לידה פורשה 911 חדשה, שני הנהגים מדליקים אחד את השני ונכנסים לאטרף של פתיחות.... הרמזור מתחלף לכתום ושניהם לוחצים את הגז לרצפה וטסים כמו מטורפים, 100, 120, 160, 180, 210 והנהג של החיפושית מצפצף לו מאחורה כמו מטורף..... תוך כדי המירוץ שלהם הם עוברים ליד ניידת של משטרת התנועה כמו שני מטוסים... אחד השוטרים אומר לשותף שלו....אתה לא מאמין!!!!!! ההוא אומר לו מה? שברו את השיא? אומר לו לא...מה לא ראית מה זה למבורגיני ופורשה עושים רייס ואיזה טמבל עם חיפושית 74 מצפצף להם מאחורה שהוא רוצה לעקוף.
לא חשבתי שיש עוד גירסאות
לבדיחה הזאו איזה בידור
 
לא ידעתי שיש עוד גירסאות

מה זה?! איזה גרסא זאת?
זאת הגרסא המקוצרת והמשופצרת כנראה! הגרסאת מקור הולכת ככה.... איזה אחד עם חיפושית 74 נוסע לאורך האיילון, במהלך הנסיעה פתאום מתחיל לקרטע לו המנוע עד ששבק חיים. הנהג יוצא מהאוטו ומנסה לעצור נהגים שיעזרו לו, אחרי כמה דקות עוצר לידו איזה אחד עם פרארי חדשה... הנהג של הפרארי מציע לו לקשור את החיפושית מאחורה והוא יגרור לו אותה עד למוסך, הנג החיפושית מודה לו אבל מבקש ממנו לא לעבור את ה100 קמ"ש בשביל שלא יתפרק לו האוטו, הנהג של הלמבורגיני מסכים ואומר לו שבכל פעם שהוא עובר את המהירות שיצפור לו. יוצאים לדרך, הכל סבבה וזה...מגיעים לרמזור, הלמבורגיני עוצרת ופתאום נעצרת לידה פורשה 911 חדשה, שני הנהגים מדליקים אחד את השני ונכנסים לאטרף של פתיחות.... הרמזור מתחלף לכתום ושניהם לוחצים את הגז לרצפה וטסים כמו מטורפים, 100, 120, 160, 180, 210 והנהג של החיפושית מצפצף לו מאחורה כמו מטורף..... תוך כדי המירוץ שלהם הם עוברים ליד ניידת של משטרת התנועה כמו שני מטוסים... אחד השוטרים אומר לשותף שלו....אתה לא מאמין!!!!!! ההוא אומר לו מה? שברו את השיא? אומר לו לא...מה לא ראית מה זה למבורגיני ופורשה עושים רייס ואיזה טמבל עם חיפושית 74 מצפצף להם מאחורה שהוא רוצה לעקוף.
לא ידעתי שיש עוד גירסאות
לבדיחה הזאו איזה בידור
 

אייל xxx

New member
נו חברה מה אנחנו מחליטים בקשר../images/Emo35.gif

החלטה נכונה ומצויינת. אפשר
בירושלים אצלי. כדאי שיהיה מפגש גיבוש ארוך שימנע אי-הבנות בפורום בעתיד. יש לי גן ענק ליד הבית ואפשר לעשות על האש.
נו חברה מה אנחנו מחליטים בקשר

לפגישה???????????????
 

omer landau

New member
../images/Emo45.gif

חברים יקרים

אני חושב שכדאי מאוד לארגן איזה מפגש של החברות והחברים בזמן הקרוב. החופש הגדול מתחיל ואני מאמין שחלק גדול מהחברות והחברים יוכלו למצוא את הזמן... השאלה היא רק מתי ואיפה לקיים מפגש כזה? ערן ! אנא "נעץ" שירשור זה בראש הדף הראשון. כולם ! אנא כתבו את דעתכם והצעותיכם.

אני מעוניין.........עכשיו חופש אז אני כמעט בטוח אבוא אני אישית מעדיף משהו שקשור לרכבות או טרמינל 3 אבל גם אם לא אני אשמח להיפגש איתכם רק תנו לי תאריך ומיקום
 

אוהד11

New member
קיבעו מקום ומועד ../images/Emo39.gif../images/Emo45.gif


אני מעוניין.........עכשיו חופש אז אני כמעט בטוח אבוא אני אישית מעדיף משהו שקשור לרכבות או טרמינל 3 אבל גם אם לא אני אשמח להיפגש איתכם רק תנו לי תאריך ומיקום
קיבעו מקום ומועד
 

ארזS

New member
בקשר למפגש...

קיבעו מקום ומועד
בקשר למפגש...
פניתי באופן אישי לכמה גורמים בניסיון לארגן משהו אבל טרם קבלתי תשובות. מקווה שאצליח לארגן משהו או שמישהו אחר יצליח, כי ההצלחה של כל אחד, ולא משנה מי הוא, היא ההצלחה של כולנו.
 

ארזS

New member
לי אישית עדיין אין אף תשובה

בקשר למפגש...
פניתי באופן אישי לכמה גורמים בניסיון לארגן משהו אבל טרם קבלתי תשובות. מקווה שאצליח לארגן משהו או שמישהו אחר יצליח, כי ההצלחה של כל אחד, ולא משנה מי הוא, היא ההצלחה של כולנו.
לי אישית עדיין אין אף תשובה
מהגורמים שפניתי אליהם, אז נחכה עוד קצת ונראה. ואולי מישהו אחר כן יצליח לארגן משהו. ובינתיים שיהיה לכולם סופשבוע נעים ושבת שלום.
 

elians

New member
יאללה תארגנו משהו באזור המרכז

חברים יקרים

אני חושב שכדאי מאוד לארגן איזה מפגש של החברות והחברים בזמן הקרוב. החופש הגדול מתחיל ואני מאמין שחלק גדול מהחברות והחברים יוכלו למצוא את הזמן... השאלה היא רק מתי ואיפה לקיים מפגש כזה? ערן ! אנא "נעץ" שירשור זה בראש הדף הראשון. כולם ! אנא כתבו את דעתכם והצעותיכם.
יאללה תארגנו משהו באזור המרכז
ככה יהיה מקום מרכזי לכולם ,,, ככה אף אחד לא ייסע יותר מדי ... אני תומך בי-ם .. אף שאני לא מת על העיר הזאת אבל זה יהיה נחמד
 

צחקן

New member
אם זה בי-ם אני לא יכול לבוא בכל....

חברים יקרים

אני חושב שכדאי מאוד לארגן איזה מפגש של החברות והחברים בזמן הקרוב. החופש הגדול מתחיל ואני מאמין שחלק גדול מהחברות והחברים יוכלו למצוא את הזמן... השאלה היא רק מתי ואיפה לקיים מפגש כזה? ערן ! אנא "נעץ" שירשור זה בראש הדף הראשון. כולם ! אנא כתבו את דעתכם והצעותיכם.
אם זה בי-ם אני לא יכול לבוא בכל....
ב"ה מקרה.
 
אני מודיע לך צחקן חד-משמעית שאני

אם זה בי-ם אני לא יכול לבוא בכל....
ב"ה מקרה.
אני מודיע לך צחקן חד-משמעית שאני
וציפי נחזיר אותך הביתה עד לפתח הבית אם המפגש יערך בירושלים. אנחנו לא ניתן לך לנסוע לבד בדרך בחושך. ברור מאליו שיש לי פה אחריות אם המפגש יערך אצלי. לא יהיו פשרות על זה ואתה חייב להגיע בשלום הביתה. אז הסר דאגות מליבך.
 

צחקן

New member
למה? אני עדיין קטן...

אני מודיע לך צחקן חד-משמעית שאני
וציפי נחזיר אותך הביתה עד לפתח הבית אם המפגש יערך בירושלים. אנחנו לא ניתן לך לנסוע לבד בדרך בחושך. ברור מאליו שיש לי פה אחריות אם המפגש יערך אצלי. לא יהיו פשרות על זה ואתה חייב להגיע בשלום הביתה. אז הסר דאגות מליבך.
למה? אני עדיין קטן...
ב"ה ואמא לא מרשה ךלי לסוע מחוץ לעיר באטובוס... אבל אם תחזיר אותי אז אולי יש סיכוי. תודה מראש!.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה