הקורבן להיום..

../images/Emo124.gifהקורבן להיום..../images/Emo124.gif

בפעם שעברה הייתה זו כרמל (רקוויאם לאהבה), אני מקווה שנהנית מהשאלות.. :] בכל מקרה, אני רוצה לחזור ולהזכיר לכן שבלי שיתוף פעולה מצדכן הדבר הזה לא יעבוד, וזה די חבל.. אז כמו שאתן רוצות שישאלו אתכן שאלות, תשאלו את הבנות האחרות (כן המורה..
). בכל מקרה, המרואיינת להיום היא >>>>>>>>>>>> יולי, הידועה בתור בובנת בסטייל!!!! אז, בנות, שרשרו לכאן שאלות, חקירות וסקרים ליולי, ויולי, אני מקווה שתהני!!
, קים
 
יולי,

תמיד את מספרת על חברים שלכם שהגיעו לכלא.. אז רציתי לשאול אם גם את נעצרת פעם. ואם זה אישי מדי אז את לא חייבת לענות P: אממ עוד כמה שאלות- מתי הייתה הנשיקה הראשונה שלך, עם מי ואיפה? אם יכולת לשנות בעצמך 3 דברים [חיצונית ופנימית], מה היית משנה? דבר אחד שיכול לשנות לך את החיים:
 
חחחחח אוי זה מצחיק...

כשהתחברתי לתפוז וזה היה ממש מזמן זה היה כינוי של איזה אחת מהאייסקיו שלי וחשבתי שזה יפה אנערף... אז זה היה אמור להיות בובונת חחח ולא שמתי לב ורשמתי בובנת חחחחח נו מה....
 
חחחח... ../images/Emo141.gif

אמממ נעצרתי אבל על שטויות לא דברים רציניים וואי הנשיקה הראשונה... אמממ הייתי בת 12 וקצת, הוא היה החבר הראשון שלי שבמקרה הוא האח הגדול של החברה הכי טובה שלי.. זה היה בחופש הגדול בין כיתה ז' ל-ח' והוא היה בין כיתה ט' ל-י' וזה קרה במגרש כדורסל ליד הבית שלו חחחחח היינו ילדים כל כך קטנים
מה הייתי משנה? חיצונית - אצבעות ברגליים, אוזן אחת, גובה פנימית - להיות פחות אגואיסטית לפעמים, לא לחשוב שאני צודקת כל הזמן, אולי הייתי משנה דעות שיש לי על כל מיני דברים... דבר אחד שיכול לשנות לי את החיים: מוות של מישהו קרוב, אולי חזרה של אבא שלי או משהו כזה...
 
ממ.

היי. מה נשמע? (אחלה.) כמה זמן את וחבר שלך יחד? מאיפה הכרתם? את מרוצה מהבנאדם שאת? מה היית משנה בעצמך? מי הבנאדם שאת הכי קשורה אליו?
 
היי ../images/Emo13.gif

מה נשמע? אחלה חחח מה איתך? אמממ אנחנו ביחד כבר כמעט חצי שנה הכרתי אותו כשהייתי בכיתה ח' עוד... זה היה במסיבת יומולדת של חברה שלי והוא היה ילד מהשכונה הכרתי אותו עוד לפני אבל אז ממש הכרנו והיה בינינו שלום ולהתראות... אבל בעיקר הכרנו במסיבה בכינרת שם הכל התחיל באמת... אמממ אפשר להגיד שאני מרוצה מהבן אדם שאני :) מה הייתי משנה בעצמי? עניתי על זה למעלה... אבל בעיקר את האגואיסטיות לפעמים הבן אדם שאני הכי קשורה אליו זו אמא שלי ללא ספק וכמובן אחי הגדול וחברה שלי
 

לינור 8

New member
היי

מה החויה שהכי השפיעה על החיים שלך מי האדם שהכי קשור אליך . .מה את הכי אוהבת לאכול ?
 
../images/Emo9.gif

החוויה שהכי השפיעה על החיים שלי: הגירושים של ההורים שלי ללא שום ספק. היו עוד כמה דברים כמו המצב בבית ועוד כל מיני אבל בעיקר הגירושין האדם הכי קשור אליי: עניתי על זה למעלה, אבל אמא שלי. הכי אוהבת לאכול: אמממ המון דברים אני בכלל מתה על אוכל, אני אוהבת בשר, ירקות המוןןןןןן, ושוקולד וכל השטויות האלה נו אבל אני מתה על קוסקוס :)
 

Ne§t£A Gi®L

New member
אז למה לחכות שתהיי גדולה?../images/Emo108.gif

אני עיתונאית כבר עכשיו. צלצלי למערכת עיתון נוער כלשהוא, תעברי בירוקרטיה ובהצלחה.
 
האמת...

שאני ילדה עצלנית! אבל ברמות... אני כותבת לאתר של חיי לילה אבל כמובן שאני מעדיפה לעיתון וכאלה... גם כתבתי מספר פעמים לעיתון מקומי אבל זה ממש לא רציני... שמעתי על הסיפור שלך אבל ממש אין לי כוח... את יכולה אולי להפנות אותי לאיזשהו מספר טלפון??? תודה :)
 

Ne§t£A Gi®L

New member
האמתי שלא../images/Emo108.gif

אני לא חושבת שמותר לנו לעשות את זה. [ומעבר לכך, את מתעצלת להרים טלפון, ומצפה שלא תתעצלי להכין כתבות? תחשבי על זה]
 
חחחחחחח...

אני לא יגיד שאת לא צודקת אבל אני כותבת ברמות מטורפות חחחח אני פשוט מתעצלת לעשות את כל השאר חחחחחח באמת :)
 
את כנראה מתכוונת...

לכתבת שטח וכאלה לא? כאילו סיקור אירועים, ראיונות וכאלה....? אני מאמינה שאני יעסוק בזה בעתיד אבל עכשיו אני כותבת מן כתבות שאפשר לשבת איתם בבית חחחח אני באמת עצלנית... :)
 
תגידי,

(תמיד רציתי לשאול ולא ידעתי מי) אם אני רוצה נגיד...לאייר לעיתון, אני צריכה לעבור את אותו תהליך שעוברים אלה שרוצים להיות כתבים? או שבכלל איןמצב שמישהי בגיל שלי תצייר למעריב לנוער/ראש1 כזה? ממ.
 
למעלה