הנה זה בא - לו"ז מפגש היומולדת!!!...

../images/Emo124.gifהנה זה בא - לו"ז מפגש היומולדת!!!...

10:00 - 9:00 - התכנסות נשנוש של בוקר - שתיה חמה/קרה ומאפים 12:30 - 10:00 - דברי פתיחה הדגמות - נעמה זמיר - ציפוי כלים רות טרגנו - מיקה שיפט סיגל ברנע - חרוזים תפוחים אידית זוטא - יצירת כנפיים מפימו נוזלי רוני גור - שיופים והברקות (במידה ויתאפשר) אילאיל זיו - סדנת צילום קרן דגן - מוקומה גאנה עם טוויסט 13:30 - 12:30 - ארוחת צהריים משחק החלפות 16:00 - 13:30 - אומגה - דברי ברכה חלוקת פרסים בתחרות 'אביב' סדנת הדגמה של אומנית מגרמניה ואז - הביתה - עייפות אך מרוצות (ב"ה...) ובהזדמנות זו - תודה רבה לכל המדגימות, ולאלא המסייעות מאחורי הקלעים בעניין הציוד המשלים!!! בשורות טובות!!!
 
מכירה במפגש

במקביל למפגש תערך מכירה של אקוורל מחוץ לאולם של מוצרי חימר פולימרי בעקרון ניתן לקנותה כל במקום אבל עדיף להזמין מראש מול החנות את מה שרוצים ורק לשלם במקום אני עדיין מחכה לקבל את רשימת המוצרים שיימכרו ומחיריהם המוזלים לרגל האירוע כדי להפיץ לכן אבל מה שאני כן יודעת לספר כבר כעת הוא שמחיר הפימו יהיה 7.3 - גם רגיל וגם קלאסיק עבור 10 חבילות (לא חייב מאותו הצבע)
 
רשימת המוצרים בהנחה מאקוורל

כפי שציינתי קודם ביום המפגש תערך מכירה על ידי אקוורל של הפריטים המצורפים בגיליון המצורף. מומלץ מאד לעשות הזמנות בפקס עוד לפני המפגש כדי לקבל את המחירים הטובים הללו
 
עד שהוא לא יחזור אליי

עם רעיון אחר לזיהוי אז לא
אבל בשביל זה יש מפגש פורום לא
? רכשו במפגש את שאתם צריכים
 
מה שקסם לי היה ה-20% על כל מוצרי החנות .. ואת

זה אי אפשר יהיה לממש במפגש. לגבי הזיהוי, אולי נערוך כאן שרשור של כל מי שמעויניינת בהנחה הזו ואת תעבירי להם במרוכז את השמות אחרי אישור שלך שאכן מדובר בבנות פעילות? מה אתך, אגב? נכנסתי היום לאתר שלך לחפש דפי טקסטורה ולא מצאתי קישור לחנות. פרשת? או שאני מפקששת משהו בקישורים. שרון
 
פרשתי זו מילה יפה.. ../images/Emo13.gif

נמאס לי קצת והוצאתי אות הלחופשה בקריביים...
 

מ ר י ם1

New member
מיס טורין, לא יודעת להעביר מפורמט לפורמט

אבל בקצרה, פימו סופט מכירה של 10 יח' 73 ש"ח (לא חייבים מצבע אחד) ולכה מקור פימו 35 מ"ג 17.90. השאר זה חימר קרמיקס. אין משלוחים מהחנות אלא קניה ישירה - מלבד יום הכנס שבו הם יהיו נוכחים במקום. האתר שלהם http://www.aqvarel.co.il/index.html . הטלפונים רשומים באתר.
 

Section

New member
pdf זה טוב?

אם גםזה לא טוב אני אסדר משהו עם הוורד.
 

hoch

New member
אחלה תוכנית. איזה כיף - עוד פחות משבוע../images/Emo70.gif

וכמובן
 
למעלה