הלו יש מישהו ב

meirav1

New member
אני פה ת´אמת הרבה זמן

אבל לא יוצא לי כל כך לעשות שיחות אישיות עם אנשים- אלא רק השתפפות בדיונים כללים. רק שאלה קטנה למניעת הבילבול וחוסר נעימות ליאור, בן או בת?
 
למעלה