הלו יש מישהו ב
M meirav1 New member 24/1/03 #5 אני פה ת´אמת הרבה זמן אבל לא יוצא לי כל כך לעשות שיחות אישיות עם אנשים- אלא רק השתפפות בדיונים כללים. רק שאלה קטנה למניעת הבילבול וחוסר נעימות ליאור, בן או בת?
אני פה ת´אמת הרבה זמן אבל לא יוצא לי כל כך לעשות שיחות אישיות עם אנשים- אלא רק השתפפות בדיונים כללים. רק שאלה קטנה למניעת הבילבול וחוסר נעימות ליאור, בן או בת?