אם בפעם הבאה תהיה באיזור קניוןהיום נצפה הביאמקס של![]()
המוזיאון ההסטורי משוטט ברחובות בת-ים..... אכן מחזה נדיר (כשראה אותו הנהג של 87-367-01 בקו 83,הוא כימעט נפל מהכיסא...)
367זה לא קובי במקרה?אם בפעם הבאה תהיה באיזור קניון
חולון תרים טלפון.....
רק במקרה........
ה O302 בכלל לא דומה ל303אוינו איך ה0302 כמו ממשיכו![]()
או קצת יותר מהיר?
חבל רק שאין תמונות הייתי רוצהה O302 בכלל לא דומה ל303אוי
הוא הרבה הרבה יותר זריז, ומזכיר התאוצתו המדהימה את ה O305.
פאאאק!! למה הייתה לי עבודה היום,חבל רק שאין תמונות הייתי רוצה
לראות את החלודה הזאת נוסעת,לא שיש לי מושג איך סידרתם את המקסי...
חבל איל שלא צילמתם,לא נורא פעםפאאאק!! למה הייתה לי עבודה היום,
למה?!חיכיתי כל כך הרבה זמן לראות אותו נוסע... יש תמונות?!![]()
ליסועפאאאק!! למה הייתה לי עבודה היום,
למה?!חיכיתי כל כך הרבה זמן לראות אותו נוסע... יש תמונות?!![]()
אה, חשבתי שכבר החלפתם לוליסוע,![]()
![]()
להתגלגל מהמוזיאון לשטיפה ואז לדלק, ומהדלק לשטיפה פעם שנייה ומשם חזרה למוזיאון זה לא נסיעה ,יעקוב לא החמצתה הרבה, לא היינו יכולים "להרביץ" איתו בגלל שהמצברים ששמנו בתא המטעם לא היו קשורים. בקיצור זו הייתה חוויה, אך האוטו במצב אנוש גם מבחינה מכנית...
הוצאנו את המצברים מהעגלה,אה, חשבתי שכבר החלפתם לו
מצברים לחדשים... בכל אופן, זה היה התכנון, לא? מה, תקעתם את המצברים של העגלה לתוך התא מטען?![]()
מעניין עם על הדו קומתי קומבינההוצאנו את המצברים מהעגלה,
ושמנו אותם על המצברים הקיימים בO302,עם התנינים.
מניעה אחלהמעניין עם על הדו קומתי קומבינה
כזאת יכולה לעזור,תגיד היה בעיות עם ה486 או שהניעה כמו שצריך?
אז מה צריך להחליף קפיץ?מניעה אחלה,אבבבל![]()
כאשר מפעילים את הגזוז ברק הוא נשאר תפוס, לאחר בדיקה זריזה הבנתי כי הקפיץ של האגזוז במנוע כבר חלש ולא מחזיר את המשבת למקום... גם ספריי חלודה לא עזר.
איל כמה מכות פטיש באיזור הפרפר שלמניעה אחלה,אבבבל![]()
כאשר מפעילים את הגזוז ברק הוא נשאר תפוס, לאחר בדיקה זריזה הבנתי כי הקפיץ של האגזוז במנוע כבר חלש ולא מחזיר את המשבת למקום... גם ספריי חלודה לא עזר.
איל כמה מכות פטיש באיזור הפרפר של
האגזוז ברקס רוב הסיכויים שתיפתר הבעיה יכול להיות שיש כמות של פיח שמפריע לפרפר בפנים לחזור למקומו כמובן שהמנע עובד ומישהו מפעיל את האגזוז ברקס לסרוגין רוב הסיכויים לפיתרון הבעיה
מה עוד שבועיים? אין אף אחד,אנסה, עוד שבועיים......![]()
86-646-01 שייכת לסניף אילת.איל כמה מכות פטיש באיזור הפרפר של
האגזוז ברקס רוב הסיכויים שתיפתר הבעיה יכול להיות שיש כמות של פיח שמפריע לפרפר בפנים לחזור למקומו כמובן שהמנע עובד ומישהו מפעיל את האגזוז ברקס לסרוגין רוב הסיכויים לפיתרון הבעיה
אני חשבתי שהתכוונת לדו קומתימניעה אחלה,אבבבל![]()
כאשר מפעילים את הגזוז ברק הוא נשאר תפוס, לאחר בדיקה זריזה הבנתי כי הקפיץ של האגזוז במנוע כבר חלש ולא מחזיר את המשבת למקום... גם ספריי חלודה לא עזר.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.