היום נצפה הביאמקס של

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo124.gif היום נצפה הביאמקס של

היום נצפה הביאמקס של
המוזיאון ההסטורי משוטט ברחובות בת-ים..... אכן מחזה נדיר (כשראה אותו הנהג של 87-367-01 בקו 83,הוא כימעט נפל מהכיסא...)
 
אם בפעם הבאה תהיה באיזור קניון

היום נצפה הביאמקס של
המוזיאון ההסטורי משוטט ברחובות בת-ים..... אכן מחזה נדיר (כשראה אותו הנהג של 87-367-01 בקו 83,הוא כימעט נפל מהכיסא...)
אם בפעם הבאה תהיה באיזור קניון
חולון תרים טלפון.....
 
חבל רק שאין תמונות הייתי רוצה

ה O302 בכלל לא דומה ל303אוי
הוא הרבה הרבה יותר זריז, ומזכיר התאוצתו המדהימה את ה O305.
חבל רק שאין תמונות הייתי רוצה
לראות את החלודה הזאת נוסעת,לא שיש לי מושג איך סידרתם את המקסי...
 

JayZed

New member
פאאאק!! למה הייתה לי עבודה היום,

חבל רק שאין תמונות הייתי רוצה
לראות את החלודה הזאת נוסעת,לא שיש לי מושג איך סידרתם את המקסי...
פאאאק!! למה הייתה לי עבודה היום,
למה?!
חיכיתי כל כך הרבה זמן לראות אותו נוסע... יש תמונות?!
 
ליסוע../images/Emo35.gif ,../images/Emo6.gif

פאאאק!! למה הייתה לי עבודה היום,
למה?!
חיכיתי כל כך הרבה זמן לראות אותו נוסע... יש תמונות?!
ליסוע
,

להתגלגל מהמוזיאון לשטיפה ואז לדלק, ומהדלק לשטיפה פעם שנייה ומשם חזרה למוזיאון זה לא נסיעה ,יעקוב לא החמצתה הרבה, לא היינו יכולים "להרביץ" איתו בגלל שהמצברים ששמנו בתא המטעם לא היו קשורים. בקיצור זו הייתה חוויה, אך האוטו במצב אנוש גם מבחינה מכנית...
 

JayZed

New member
אה, חשבתי שכבר החלפתם לו

ליסוע
,

להתגלגל מהמוזיאון לשטיפה ואז לדלק, ומהדלק לשטיפה פעם שנייה ומשם חזרה למוזיאון זה לא נסיעה ,יעקוב לא החמצתה הרבה, לא היינו יכולים "להרביץ" איתו בגלל שהמצברים ששמנו בתא המטעם לא היו קשורים. בקיצור זו הייתה חוויה, אך האוטו במצב אנוש גם מבחינה מכנית...
אה, חשבתי שכבר החלפתם לו
מצברים לחדשים... בכל אופן, זה היה התכנון, לא? מה, תקעתם את המצברים של העגלה לתוך התא מטען?
 
הוצאנו את המצברים מהעגלה,

אה, חשבתי שכבר החלפתם לו
מצברים לחדשים... בכל אופן, זה היה התכנון, לא? מה, תקעתם את המצברים של העגלה לתוך התא מטען?
הוצאנו את המצברים מהעגלה,
ושמנו אותם על המצברים הקיימים בO302,עם התנינים.
 
מניעה אחלה../images/Emo45.gif ,אבבבל

מעניין עם על הדו קומתי קומבינה
כזאת יכולה לעזור,תגיד היה בעיות עם ה486 או שהניעה כמו שצריך?
מניעה אחלה
,אבבבל
כאשר מפעילים את הגזוז ברק הוא נשאר תפוס, לאחר בדיקה זריזה הבנתי כי הקפיץ של האגזוז במנוע כבר חלש ולא מחזיר את המשבת למקום... גם ספריי חלודה לא עזר.
 
אז מה צריך להחליף קפיץ?

מניעה אחלה
,אבבבל
כאשר מפעילים את הגזוז ברק הוא נשאר תפוס, לאחר בדיקה זריזה הבנתי כי הקפיץ של האגזוז במנוע כבר חלש ולא מחזיר את המשבת למקום... גם ספריי חלודה לא עזר.
אז מה צריך להחליף קפיץ?
 

gsx750f

New member
איל כמה מכות פטיש באיזור הפרפר של

מניעה אחלה
,אבבבל
כאשר מפעילים את הגזוז ברק הוא נשאר תפוס, לאחר בדיקה זריזה הבנתי כי הקפיץ של האגזוז במנוע כבר חלש ולא מחזיר את המשבת למקום... גם ספריי חלודה לא עזר.
איל כמה מכות פטיש באיזור הפרפר של
האגזוז ברקס רוב הסיכויים שתיפתר הבעיה יכול להיות שיש כמות של פיח שמפריע לפרפר בפנים לחזור למקומו כמובן שהמנע עובד ומישהו מפעיל את האגזוז ברקס לסרוגין רוב הסיכויים לפיתרון הבעיה
 
../images/Emo51.gif ,אנסה, עוד שבועיים......

איל כמה מכות פטיש באיזור הפרפר של
האגזוז ברקס רוב הסיכויים שתיפתר הבעיה יכול להיות שיש כמות של פיח שמפריע לפרפר בפנים לחזור למקומו כמובן שהמנע עובד ומישהו מפעיל את האגזוז ברקס לסרוגין רוב הסיכויים לפיתרון הבעיה
,אנסה, עוד שבועיים......
 

mister K

New member
86-646-01 שייכת לסניף אילת.

איל כמה מכות פטיש באיזור הפרפר של
האגזוז ברקס רוב הסיכויים שתיפתר הבעיה יכול להיות שיש כמות של פיח שמפריע לפרפר בפנים לחזור למקומו כמובן שהמנע עובד ומישהו מפעיל את האגזוז ברקס לסרוגין רוב הסיכויים לפיתרון הבעיה
86-646-01 שייכת לסניף אילת.
 
אני חשבתי שהתכוונת לדו קומתי

מניעה אחלה
,אבבבל
כאשר מפעילים את הגזוז ברק הוא נשאר תפוס, לאחר בדיקה זריזה הבנתי כי הקפיץ של האגזוז במנוע כבר חלש ולא מחזיר את המשבת למקום... גם ספריי חלודה לא עזר.
אני חשבתי שהתכוונת לדו קומתי
תראה מה זה האוטו היה בריענון וכבר יש איתו בעיות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה