הו, זו תשובה כבר יותר מתקבלת על הדעת מאשראני לא חושב שיש הרבה נוסעים בשעה הזאת.
הרוב נוסעים בכיוון ההפוך מחיפה לכרמיאל/צפת/ק. שמונה. 20:30 היא אכן שעה קצת מוקדמת ובהחלט אפשר להוסיף עוד נסיעה לחיפה גם בשעה יותר מאוחרת כמו 21:30 או 22:00 אך לא ב-23:30. בכיוון השני לעומת זאת יש הרבה נוסעים וכבר מזמן אני טוען שיש להוסיף נסיעות בשעות הערב והלילה. 22:30 היא שעה מוקדמת מדי לאוטובוס אחרון לכרמיאל לכל הדעות (רק מהרכבות שמגיעות אחרי השעה הזאת מתל אביב יש לא מעט נוסעים שנותרים לחסדי המוניות). אני הייתי מוסיף גם עוד נסיעה בשעה 23:00 לפחות עד כרמיאל ואת הנסיעה של 23:30 הייתי מפעיל בכל ימות השבוע. יהיו נוסעים בוודאות. כיום מוניות השירות חוגגות בשעות האלה. אך כמו שרן אמר, הנסיעה בימי חמישי היא בתור התחלה ואני שמח מאוד שכבר ביום הראשון היו נוסעים.
לטעון בצורה שרירותית שאין צורך בהוספת נסיעה אחרי ה-501 האחרון של 20:30. השעה 20:30 היא מוקדמת מאוד וראוי היה להוסיף נסיעות נוספות מקרית שמונה בשעה מאוחרת יותר. ואין שום דבר פסול בלהוציא נסיעה ב-23:30 או בחצות.