רוצים לסלק את חקי כי
הוא נמצא במפלגה הלא נכונה.....כץ רוצה איש ליכוד בתפקיד. מסכן חקי - הוא איש קדימה........
רוצים לסלק את חקי כי
הוא נמצא במפלגה הלא נכונה.....כץ רוצה איש ליכוד בתפקיד. מסכן חקי - הוא איש קדימה........
הבנתי:
הבנתי:אתה רוצה למנות את
מופז לתפקיד מנכ"ל הרכבת (האינדונזית כמובן) ואת השר הבכיר והפוליטיקאי הממולח - הפרופסור המהולל - בועז לוי - ידידנו לתפקיד יו"ר דירקטוריון הרכבת בארץ - מינוי מומלץ מכל הלב !!!
אני עם מופע"ז (מופע זמני ) גמרתי
ד"ר רייטר היקר, לפני שאתה פוצח במינויים, הריני להודיעך שאיני מצליח להיות יו"ר דירקטוריון במשפ' לוי.
ובינתיים בחדרה הרחיבו את מגרש החנייה.פורסם מדד ישראל לחוויית שירות בתח"ץ...
"בסקר, שבו נסקרות רכבת ישראל וחברות האוטובוסים דן ואגד, נמצאת רכבת ישראל במקום הראשון עם ממוצע סופי זהה ל-2008 - 8.1. למעשה, הרכבת מובילה בכל הפרמטרים שנבדקו, גם כן בדומה לשנה שעברה, אז הובילה ב-8 מ-9 פרמטרים שנבדקו. נוסעי הרכבת הביעו את הנכונות הגבוהה ביותר מבין החברות להמשיך ולעשות בה שימוש בעתיד (8.6). גם מבחינת הדימוי של הרכבת בעיני הנוסעים עוד לפני השימוש בה היא מקבלת את הציון הגבוה ביותר בסקר. "הסיבה לכך הן זכויות דרך שקיימות רק לרכבת", אומרת קינן. "לעומת האוטובוס, הרכבת לא עומדת בפקקים ואף שהיא מאחרת לפעמים בשעות העומס - היא גוברת על כל אמצעי תחבורה אחר ולכן המעמד והדימוי שלה גבוהים". - קישור לכתבה וכל זה, אני אוסיף וגם אדגיש, למרות סגירות הקוים התכופות לצורך השדרוגים האחרונים, ולמרות הקמפיין השלילי בתקשורת.
אופס, בעצם ציינו את זה בכתבה.ובינתיים בחדרה הרחיבו את מגרש החנייה.
רק שכחו לציין שאת כביש הגישה הצר והעמוס ייקח עוד זמן רב להשלים... "החניון בתחנת הרכבת בחדרה שופץ ונוספו לו עוד 220 מקומות חנייה. הפרויקט נעשה במימון מלא של רכבת ישראל, ועל תיחזוק המקום תהיה אחראית העירייה" - קישור לכתבה
אין קשר לזכויות הדרך..פורסם מדד ישראל לחוויית שירות בתח"ץ...
"בסקר, שבו נסקרות רכבת ישראל וחברות האוטובוסים דן ואגד, נמצאת רכבת ישראל במקום הראשון עם ממוצע סופי זהה ל-2008 - 8.1. למעשה, הרכבת מובילה בכל הפרמטרים שנבדקו, גם כן בדומה לשנה שעברה, אז הובילה ב-8 מ-9 פרמטרים שנבדקו. נוסעי הרכבת הביעו את הנכונות הגבוהה ביותר מבין החברות להמשיך ולעשות בה שימוש בעתיד (8.6). גם מבחינת הדימוי של הרכבת בעיני הנוסעים עוד לפני השימוש בה היא מקבלת את הציון הגבוה ביותר בסקר. "הסיבה לכך הן זכויות דרך שקיימות רק לרכבת", אומרת קינן. "לעומת האוטובוס, הרכבת לא עומדת בפקקים ואף שהיא מאחרת לפעמים בשעות העומס - היא גוברת על כל אמצעי תחבורה אחר ולכן המעמד והדימוי שלה גבוהים". - קישור לכתבה וכל זה, אני אוסיף וגם אדגיש, למרות סגירות הקוים התכופות לצורך השדרוגים האחרונים, ולמרות הקמפיין השלילי בתקשורת.
אצל הציבור שלנו זה עדיין לא נקלט... עדיין.אין קשר לזכויות הדרך..
גם אם היו כבישים רק לאוטובוסים, היא הייתה מובילה מעצם היותה רכבת.
אצל הציבור שלנו זה עדיין לא נקלט... עדיין.
היתרונות האינהרנטיים של תחבורה מסילתית בתחום היישום שלה, עדיין לא נתפסים בארץ כמשהו מובן מאליו כמו למשל באירופה. הרי במערכת מפותחת, לכל כלי תחבורה אמור להיות תפקיד ייעודי משלו - ואוטובוסים פשוט נולדו בשביל להוביל נוסעים דרך מרכזי ערים בשעות הצפופות ביותר, או למקומות נידחים ורחוקים ממש - וגם באיטיות יחסית ובתנאים פחות נוחים בהשוואה לרכבת, ולכן לא משנה מה - על האוטובוסים יתלוננו יותר (אלא אם כן, הרכבת תהיה ממש גרועה, ורואים שאפילו במצב הנוכחי זה לא המקרה). מפאת חוסר נסיוננו כישראלים, אנחנו עדיין לא מבינים שלשם כך גם רשת הרכבת צריכה להתרחב ולהימתח כך שהיא תגיע להרבה יותר מקומות, ואז גם באוטובוסים ישתמשו יותר איפה שבאמת צריכים אותם, ופחות איפה שלא צריכים אותם. ומדד שביעות הרצון מהם רק יעלה.
אתמול נחנך קו הלילה מחיפה לק"שהודעות/דיווחים/חדשות
אתמול נחנך קו הלילה מחיפה לק"ש
קו 501 ממרכזית המפרץ דרך כרמיאל-צפת- חצור הגלילית-קרית שמונה. בשעה 23:30. אמש חנכתי את הנסיעה. כרגע התכנון הוא לימי חמישי בלבד. אם תהיה דרישה זה יהיה במשך כל השבוע. להפתעתי היו נוסעים בקו. ליתר דיוק 13 נוסעים. לא רע בהתחשב בשעה בכיוון ובזה שזאת פעם ראשונה. נחתנו בקרית שמונה ב 1:25 בבוקר. סביר להניח שעם הזמן יעלה מספר הנוסעים יש לקו פוטנציאל רב
קו 501 יפעל גם בשישיאתמול נחנך קו הלילה מחיפה לק"ש
קו 501 ממרכזית המפרץ דרך כרמיאל-צפת- חצור הגלילית-קרית שמונה. בשעה 23:30. אמש חנכתי את הנסיעה. כרגע התכנון הוא לימי חמישי בלבד. אם תהיה דרישה זה יהיה במשך כל השבוע. להפתעתי היו נוסעים בקו. ליתר דיוק 13 נוסעים. לא רע בהתחשב בשעה בכיוון ובזה שזאת פעם ראשונה. נחתנו בקרית שמונה ב 1:25 בבוקר. סביר להניח שעם הזמן יעלה מספר הנוסעים יש לקו פוטנציאל רב
ומה לגבי קו 501 מקרית שמונה למרכזית המפרץאתמול נחנך קו הלילה מחיפה לק"ש
קו 501 ממרכזית המפרץ דרך כרמיאל-צפת- חצור הגלילית-קרית שמונה. בשעה 23:30. אמש חנכתי את הנסיעה. כרגע התכנון הוא לימי חמישי בלבד. אם תהיה דרישה זה יהיה במשך כל השבוע. להפתעתי היו נוסעים בקו. ליתר דיוק 13 נוסעים. לא רע בהתחשב בשעה בכיוון ובזה שזאת פעם ראשונה. נחתנו בקרית שמונה ב 1:25 בבוקר. סביר להניח שעם הזמן יעלה מספר הנוסעים יש לקו פוטנציאל רב
נהדר! נראה שהקו התחיל ברגל ימין!אתמול נחנך קו הלילה מחיפה לק"ש
קו 501 ממרכזית המפרץ דרך כרמיאל-צפת- חצור הגלילית-קרית שמונה. בשעה 23:30. אמש חנכתי את הנסיעה. כרגע התכנון הוא לימי חמישי בלבד. אם תהיה דרישה זה יהיה במשך כל השבוע. להפתעתי היו נוסעים בקו. ליתר דיוק 13 נוסעים. לא רע בהתחשב בשעה בכיוון ובזה שזאת פעם ראשונה. נחתנו בקרית שמונה ב 1:25 בבוקר. סביר להניח שעם הזמן יעלה מספר הנוסעים יש לקו פוטנציאל רב
נהדר, אבל שיהיה גם בכיוון ההפוך בשעה 23:30נהדר! נראה שהקו התחיל ברגל ימין!
יופי יופי יופי!
אין שום צורך בנסיעה כזאת בכיוון ההפוך.נהדר, אבל שיהיה גם בכיוון ההפוך בשעה 23:30
צריך להפעיל קו 501 גם מקרית שמונה למרכזית המפרץ בשעה 23:30 או בחצות שניתן יהיה אפשר להגיע מקרית שמונה, ראש פינה צפת, וכרמיאל בלילה לאיזור המרכז (יש בלילה רכבבות לנתב"ג). כיום האוטובוס האחרון מקרית שמונה יוצא בשעה 20:30 וזה מאוד מוקדם למי שרוצה לבלות בצפון. יש בראש פינה ובצפת מסעדות מעולות ומי שגר באיזור המרכז ורוצה לאכול שם בערב חייב להשתמש ברכבו הפרטי.
מדוע אין צורך בנסיעה כזאת בכיוון ההפוך ?אין שום צורך בנסיעה כזאת בכיוון ההפוך.
מה שכן, יש צורך להפעיל את הנסיעה הזאת בכל יום בשבוע ולא רק בחמישי.
היום בעידן התח"צ המיסחרימדוע אין צורך בנסיעה כזאת בכיוון ההפוך ?
אין נוסעים הרוצים לנסוע מקרית שמונה, ראש פינה צפת וכרמיאל דרומה אחרי השעה שבה עובר קו 501 האחרון היוצא בשעה 20:30 מקרית שמונה ?
אם הטענה שלך נכונה, הכביש צריך להיות ריקאין שום צורך בנסיעה כזאת בכיוון ההפוך.
מה שכן, יש צורך להפעיל את הנסיעה הזאת בכל יום בשבוע ולא רק בחמישי.
אני לא חושב שיש הרבה נוסעים בשעה הזאת.אם הטענה שלך נכונה, הכביש צריך להיות ריק
בשעה הזאת. אני בטוח שגם בשעות הערב, אחרי שעובר 501 האחרון וגם 841 האחרון, מאות רכבים עושים את דרכם מקרית שמונה דרומה ומכרמיאל מערבה. אז למה מי שאין לו רכב נאלץ לצאת לפני 8? שעה 8 זאת שעה מאד מוקדמת, בארץ חיי הלילה רק מתחילים ב-11-12. מה עם תושבי כרמיאל שרוצים לצאת לבילוי בחיפה בחצות? מה עם כאלה שחוזרים מקברי צדיקים בשעות מאוחרות? מה עם אנשים שיצאו לפיקניק בגליל העליון (לראות את השקיעה הקיצית ב-19:45, סתם לדוגמה) ורוצים לחזור הביתה? ובסופו של דבר, יש גם לא מעט מקומות עבודה בגליל, ואוטובוס בשעה מאוחרת היה מאפשר ליותר אנשים גמישות בבחירת מקום העבודה. היום מישהו שגר בכרמיאל לא יכול לעבוד בעבודת ערב בצפת, כי אין לו איך להגיע הביתה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.