הודעות/דיווחים/חדשות

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הבנתי:
אתה רוצה למנות את
מופז לתפקיד מנכ"ל הרכבת (האינדונזית כמובן) ואת השר הבכיר והפוליטיקאי הממולח - הפרופסור המהולל - בועז לוי - ידידנו לתפקיד יו"ר דירקטוריון הרכבת בארץ - מינוי מומלץ מכל הלב !!!
אני עם מופע"ז (מופע זמני ) גמרתי

ד"ר רייטר היקר, לפני שאתה פוצח במינויים, הריני להודיעך שאיני מצליח להיות יו"ר דירקטוריון במשפ' לוי.
 
אני עם מופע"ז (מופע זמני ) גמרתי

ד"ר רייטר היקר, לפני שאתה פוצח במינויים, הריני להודיעך שאיני מצליח להיות יו"ר דירקטוריון במשפ' לוי.
יפה אמרת יא מנוול !
אני מבין שאתה מס' 2 בבית ! זה בסדר: אני בבית בקושי מס' 4 בסדר החשיבות.....
 

easylivin

New member
פורסם מדד ישראל לחוויית שירות בתח"ץ...
"בסקר, שבו נסקרות רכבת ישראל וחברות האוטובוסים דן ואגד, נמצאת רכבת ישראל במקום הראשון עם ממוצע סופי זהה ל-2008 - 8.1. למעשה, הרכבת מובילה בכל הפרמטרים שנבדקו, גם כן בדומה לשנה שעברה, אז הובילה ב-8 מ-9 פרמטרים שנבדקו. נוסעי הרכבת הביעו את הנכונות הגבוהה ביותר מבין החברות להמשיך ולעשות בה שימוש בעתיד (8.6). גם מבחינת הדימוי של הרכבת בעיני הנוסעים עוד לפני השימוש בה היא מקבלת את הציון הגבוה ביותר בסקר. "הסיבה לכך הן זכויות דרך שקיימות רק לרכבת", אומרת קינן. "לעומת האוטובוס, הרכבת לא עומדת בפקקים ואף שהיא מאחרת לפעמים בשעות העומס - היא גוברת על כל אמצעי תחבורה אחר ולכן המעמד והדימוי שלה גבוהים". - קישור לכתבה וכל זה, אני אוסיף וגם אדגיש, למרות סגירות הקוים התכופות לצורך השדרוגים האחרונים, ולמרות הקמפיין השלילי בתקשורת.
ובינתיים בחדרה הרחיבו את מגרש החנייה.
רק שכחו לציין שאת כביש הגישה הצר והעמוס ייקח עוד זמן רב להשלים... "החניון בתחנת הרכבת בחדרה שופץ ונוספו לו עוד 220 מקומות חנייה. הפרויקט נעשה במימון מלא של רכבת ישראל, ועל תיחזוק המקום תהיה אחראית העירייה" - קישור לכתבה
 

easylivin

New member
ובינתיים בחדרה הרחיבו את מגרש החנייה.
רק שכחו לציין שאת כביש הגישה הצר והעמוס ייקח עוד זמן רב להשלים... "החניון בתחנת הרכבת בחדרה שופץ ונוספו לו עוד 220 מקומות חנייה. הפרויקט נעשה במימון מלא של רכבת ישראל, ועל תיחזוק המקום תהיה אחראית העירייה" - קישור לכתבה
אופס, בעצם ציינו את זה בכתבה.
סעיף קטן, אך חשוב.
 

Rubim88

New member
פורסם מדד ישראל לחוויית שירות בתח"ץ...
"בסקר, שבו נסקרות רכבת ישראל וחברות האוטובוסים דן ואגד, נמצאת רכבת ישראל במקום הראשון עם ממוצע סופי זהה ל-2008 - 8.1. למעשה, הרכבת מובילה בכל הפרמטרים שנבדקו, גם כן בדומה לשנה שעברה, אז הובילה ב-8 מ-9 פרמטרים שנבדקו. נוסעי הרכבת הביעו את הנכונות הגבוהה ביותר מבין החברות להמשיך ולעשות בה שימוש בעתיד (8.6). גם מבחינת הדימוי של הרכבת בעיני הנוסעים עוד לפני השימוש בה היא מקבלת את הציון הגבוה ביותר בסקר. "הסיבה לכך הן זכויות דרך שקיימות רק לרכבת", אומרת קינן. "לעומת האוטובוס, הרכבת לא עומדת בפקקים ואף שהיא מאחרת לפעמים בשעות העומס - היא גוברת על כל אמצעי תחבורה אחר ולכן המעמד והדימוי שלה גבוהים". - קישור לכתבה וכל זה, אני אוסיף וגם אדגיש, למרות סגירות הקוים התכופות לצורך השדרוגים האחרונים, ולמרות הקמפיין השלילי בתקשורת.
אין קשר לזכויות הדרך..
גם אם היו כבישים רק לאוטובוסים, היא הייתה מובילה מעצם היותה רכבת.
 

easylivin

New member
אין קשר לזכויות הדרך..
גם אם היו כבישים רק לאוטובוסים, היא הייתה מובילה מעצם היותה רכבת.
אצל הציבור שלנו זה עדיין לא נקלט... עדיין.
היתרונות האינהרנטיים של תחבורה מסילתית בתחום היישום שלה, עדיין לא נתפסים בארץ כמשהו מובן מאליו כמו למשל באירופה. הרי במערכת מפותחת, לכל כלי תחבורה אמור להיות תפקיד ייעודי משלו - ואוטובוסים פשוט נולדו בשביל להוביל נוסעים דרך מרכזי ערים בשעות הצפופות ביותר, או למקומות נידחים ורחוקים ממש - וגם באיטיות יחסית ובתנאים פחות נוחים בהשוואה לרכבת, ולכן לא משנה מה - על האוטובוסים יתלוננו יותר (אלא אם כן, הרכבת תהיה ממש גרועה, ורואים שאפילו במצב הנוכחי זה לא המקרה). מפאת חוסר נסיוננו כישראלים, אנחנו עדיין לא מבינים שלשם כך גם רשת הרכבת צריכה להתרחב ולהימתח כך שהיא תגיע להרבה יותר מקומות, ואז גם באוטובוסים ישתמשו יותר איפה שבאמת צריכים אותם, ופחות איפה שלא צריכים אותם. ומדד שביעות הרצון מהם רק יעלה.
 

Rubim88

New member
אצל הציבור שלנו זה עדיין לא נקלט... עדיין.
היתרונות האינהרנטיים של תחבורה מסילתית בתחום היישום שלה, עדיין לא נתפסים בארץ כמשהו מובן מאליו כמו למשל באירופה. הרי במערכת מפותחת, לכל כלי תחבורה אמור להיות תפקיד ייעודי משלו - ואוטובוסים פשוט נולדו בשביל להוביל נוסעים דרך מרכזי ערים בשעות הצפופות ביותר, או למקומות נידחים ורחוקים ממש - וגם באיטיות יחסית ובתנאים פחות נוחים בהשוואה לרכבת, ולכן לא משנה מה - על האוטובוסים יתלוננו יותר (אלא אם כן, הרכבת תהיה ממש גרועה, ורואים שאפילו במצב הנוכחי זה לא המקרה). מפאת חוסר נסיוננו כישראלים, אנחנו עדיין לא מבינים שלשם כך גם רשת הרכבת צריכה להתרחב ולהימתח כך שהיא תגיע להרבה יותר מקומות, ואז גם באוטובוסים ישתמשו יותר איפה שבאמת צריכים אותם, ופחות איפה שלא צריכים אותם. ומדד שביעות הרצון מהם רק יעלה.
 
הודעות/דיווחים/חדשות
אתמול נחנך קו הלילה מחיפה לק"ש
קו 501 ממרכזית המפרץ דרך כרמיאל-צפת- חצור הגלילית-קרית שמונה. בשעה 23:30. אמש חנכתי את הנסיעה. כרגע התכנון הוא לימי חמישי בלבד. אם תהיה דרישה זה יהיה במשך כל השבוע. להפתעתי היו נוסעים בקו. ליתר דיוק 13 נוסעים. לא רע בהתחשב בשעה בכיוון ובזה שזאת פעם ראשונה. נחתנו בקרית שמונה ב 1:25 בבוקר. סביר להניח שעם הזמן יעלה מספר הנוסעים יש לקו פוטנציאל רב
 

אוהד11

New member
אתמול נחנך קו הלילה מחיפה לק"ש
קו 501 ממרכזית המפרץ דרך כרמיאל-צפת- חצור הגלילית-קרית שמונה. בשעה 23:30. אמש חנכתי את הנסיעה. כרגע התכנון הוא לימי חמישי בלבד. אם תהיה דרישה זה יהיה במשך כל השבוע. להפתעתי היו נוסעים בקו. ליתר דיוק 13 נוסעים. לא רע בהתחשב בשעה בכיוון ובזה שזאת פעם ראשונה. נחתנו בקרית שמונה ב 1:25 בבוקר. סביר להניח שעם הזמן יעלה מספר הנוסעים יש לקו פוטנציאל רב
על העדכון, האם כל הנוסעים ירדו בק"ש או
שירדו/עלו גם בדרך ?
 

sl 3977

New member
אתמול נחנך קו הלילה מחיפה לק"ש
קו 501 ממרכזית המפרץ דרך כרמיאל-צפת- חצור הגלילית-קרית שמונה. בשעה 23:30. אמש חנכתי את הנסיעה. כרגע התכנון הוא לימי חמישי בלבד. אם תהיה דרישה זה יהיה במשך כל השבוע. להפתעתי היו נוסעים בקו. ליתר דיוק 13 נוסעים. לא רע בהתחשב בשעה בכיוון ובזה שזאת פעם ראשונה. נחתנו בקרית שמונה ב 1:25 בבוקר. סביר להניח שעם הזמן יעלה מספר הנוסעים יש לקו פוטנציאל רב
קו 501 יפעל גם בשישי
בלילה אם תהיה לכך דרישה?
 

הרדוף3

New member
אתמול נחנך קו הלילה מחיפה לק"ש
קו 501 ממרכזית המפרץ דרך כרמיאל-צפת- חצור הגלילית-קרית שמונה. בשעה 23:30. אמש חנכתי את הנסיעה. כרגע התכנון הוא לימי חמישי בלבד. אם תהיה דרישה זה יהיה במשך כל השבוע. להפתעתי היו נוסעים בקו. ליתר דיוק 13 נוסעים. לא רע בהתחשב בשעה בכיוון ובזה שזאת פעם ראשונה. נחתנו בקרית שמונה ב 1:25 בבוקר. סביר להניח שעם הזמן יעלה מספר הנוסעים יש לקו פוטנציאל רב
ומה לגבי קו 501 מקרית שמונה למרכזית המפרץ
בשעה 23:30. כיום בשעה 20:30 יוצא האוטובוס האחרון מקרית שמונה וזה מאוד מוקדם. זה לא מאפשר לבלות באיזור הצפון ולחזור דרומה עם תחבורה ציבורית. ולמי שמופתע ושואל היכן יש כבר לבלות בצפון, שמעתם על מלון מצפה הימים ומסעדת מוסקט ? ידעתם שקו 501 עובר בסמוך ? שמעתם על מלון וילה גליליי ועל הביסטרו שלו בצפת ? ידעתם שקו 501 עובר סמוך למלון ?
 

Image of me

New member
אתמול נחנך קו הלילה מחיפה לק"ש
קו 501 ממרכזית המפרץ דרך כרמיאל-צפת- חצור הגלילית-קרית שמונה. בשעה 23:30. אמש חנכתי את הנסיעה. כרגע התכנון הוא לימי חמישי בלבד. אם תהיה דרישה זה יהיה במשך כל השבוע. להפתעתי היו נוסעים בקו. ליתר דיוק 13 נוסעים. לא רע בהתחשב בשעה בכיוון ובזה שזאת פעם ראשונה. נחתנו בקרית שמונה ב 1:25 בבוקר. סביר להניח שעם הזמן יעלה מספר הנוסעים יש לקו פוטנציאל רב
נהדר! נראה שהקו התחיל ברגל ימין!
יופי יופי יופי!
 

הרדוף3

New member
נהדר! נראה שהקו התחיל ברגל ימין!
יופי יופי יופי!
נהדר, אבל שיהיה גם בכיוון ההפוך בשעה 23:30
צריך להפעיל קו 501 גם מקרית שמונה למרכזית המפרץ בשעה 23:30 או בחצות שניתן יהיה אפשר להגיע מקרית שמונה, ראש פינה צפת, וכרמיאל בלילה לאיזור המרכז (יש בלילה רכבבות לנתב"ג). כיום האוטובוס האחרון מקרית שמונה יוצא בשעה 20:30 וזה מאוד מוקדם למי שרוצה לבלות בצפון. יש בראש פינה ובצפת מסעדות מעולות ומי שגר באיזור המרכז ורוצה לאכול שם בערב חייב להשתמש ברכבו הפרטי.
 

mister K

New member
נהדר, אבל שיהיה גם בכיוון ההפוך בשעה 23:30
צריך להפעיל קו 501 גם מקרית שמונה למרכזית המפרץ בשעה 23:30 או בחצות שניתן יהיה אפשר להגיע מקרית שמונה, ראש פינה צפת, וכרמיאל בלילה לאיזור המרכז (יש בלילה רכבבות לנתב"ג). כיום האוטובוס האחרון מקרית שמונה יוצא בשעה 20:30 וזה מאוד מוקדם למי שרוצה לבלות בצפון. יש בראש פינה ובצפת מסעדות מעולות ומי שגר באיזור המרכז ורוצה לאכול שם בערב חייב להשתמש ברכבו הפרטי.
אין שום צורך בנסיעה כזאת בכיוון ההפוך.
מה שכן, יש צורך להפעיל את הנסיעה הזאת בכל יום בשבוע ולא רק בחמישי.
 

הרדוף3

New member
אין שום צורך בנסיעה כזאת בכיוון ההפוך.
מה שכן, יש צורך להפעיל את הנסיעה הזאת בכל יום בשבוע ולא רק בחמישי.
מדוע אין צורך בנסיעה כזאת בכיוון ההפוך ?
אין נוסעים הרוצים לנסוע מקרית שמונה, ראש פינה צפת וכרמיאל דרומה אחרי השעה שבה עובר קו 501 האחרון היוצא בשעה 20:30 מקרית שמונה ?
 

846

Member
מדוע אין צורך בנסיעה כזאת בכיוון ההפוך ?
אין נוסעים הרוצים לנסוע מקרית שמונה, ראש פינה צפת וכרמיאל דרומה אחרי השעה שבה עובר קו 501 האחרון היוצא בשעה 20:30 מקרית שמונה ?
היום בעידן התח"צ המיסחרי
משרד התחבורה לא מוכן לסבסד נסיעות מפסידות בעליל.
 

Image of me

New member
אין שום צורך בנסיעה כזאת בכיוון ההפוך.
מה שכן, יש צורך להפעיל את הנסיעה הזאת בכל יום בשבוע ולא רק בחמישי.
אם הטענה שלך נכונה, הכביש צריך להיות ריק
בשעה הזאת. אני בטוח שגם בשעות הערב, אחרי שעובר 501 האחרון וגם 841 האחרון, מאות רכבים עושים את דרכם מקרית שמונה דרומה ומכרמיאל מערבה. אז למה מי שאין לו רכב נאלץ לצאת לפני 8? שעה 8 זאת שעה מאד מוקדמת, בארץ חיי הלילה רק מתחילים ב-11-12. מה עם תושבי כרמיאל שרוצים לצאת לבילוי בחיפה בחצות? מה עם כאלה שחוזרים מקברי צדיקים בשעות מאוחרות? מה עם אנשים שיצאו לפיקניק בגליל העליון (לראות את השקיעה הקיצית ב-19:45, סתם לדוגמה) ורוצים לחזור הביתה? ובסופו של דבר, יש גם לא מעט מקומות עבודה בגליל, ואוטובוס בשעה מאוחרת היה מאפשר ליותר אנשים גמישות בבחירת מקום העבודה. היום מישהו שגר בכרמיאל לא יכול לעבוד בעבודת ערב בצפת, כי אין לו איך להגיע הביתה.
 

mister K

New member
אם הטענה שלך נכונה, הכביש צריך להיות ריק
בשעה הזאת. אני בטוח שגם בשעות הערב, אחרי שעובר 501 האחרון וגם 841 האחרון, מאות רכבים עושים את דרכם מקרית שמונה דרומה ומכרמיאל מערבה. אז למה מי שאין לו רכב נאלץ לצאת לפני 8? שעה 8 זאת שעה מאד מוקדמת, בארץ חיי הלילה רק מתחילים ב-11-12. מה עם תושבי כרמיאל שרוצים לצאת לבילוי בחיפה בחצות? מה עם כאלה שחוזרים מקברי צדיקים בשעות מאוחרות? מה עם אנשים שיצאו לפיקניק בגליל העליון (לראות את השקיעה הקיצית ב-19:45, סתם לדוגמה) ורוצים לחזור הביתה? ובסופו של דבר, יש גם לא מעט מקומות עבודה בגליל, ואוטובוס בשעה מאוחרת היה מאפשר ליותר אנשים גמישות בבחירת מקום העבודה. היום מישהו שגר בכרמיאל לא יכול לעבוד בעבודת ערב בצפת, כי אין לו איך להגיע הביתה.
אני לא חושב שיש הרבה נוסעים בשעה הזאת.
הרוב נוסעים בכיוון ההפוך מחיפה לכרמיאל/צפת/ק. שמונה. 20:30 היא אכן שעה קצת מוקדמת ובהחלט אפשר להוסיף עוד נסיעה לחיפה גם בשעה יותר מאוחרת כמו 21:30 או 22:00 אך לא ב-23:30. בכיוון השני לעומת זאת יש הרבה נוסעים וכבר מזמן אני טוען שיש להוסיף נסיעות בשעות הערב והלילה. 22:30 היא שעה מוקדמת מדי לאוטובוס אחרון לכרמיאל לכל הדעות (רק מהרכבות שמגיעות אחרי השעה הזאת מתל אביב יש לא מעט נוסעים שנותרים לחסדי המוניות). אני הייתי מוסיף גם עוד נסיעה בשעה 23:00 לפחות עד כרמיאל ואת הנסיעה של 23:30 הייתי מפעיל בכל ימות השבוע. יהיו נוסעים בוודאות. כיום מוניות השירות חוגגות בשעות האלה. אך כמו שרן אמר, הנסיעה בימי חמישי היא בתור התחלה ואני שמח מאוד שכבר ביום הראשון היו נוסעים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה