הגיע הזמן לסיים

lady_anne

New member
../images/Emo124.gifהגיע הזמן לסיים

אחרי כמה וכמה שנים (שש? שבע? מי זוכר...) של ניהול הפורום הזה אני פורשת. היה מקסים, נהניתי מכל רגע (טוב, מהרוב
), הכרתי אנשים נפלאים ולמדתי המון מכל הבחינות. כרגע אין עדיין מנהל/ת מחליף/ה, ומי שחושב/ת שהוא/היא מתאים/ה לתפקיד מוזמן/ת לפנות להנהלת תפוז (זה נראה נורא אבל מה לעשות שבעברית אין פנייה נייטרלית שמתאימה לשני המינים). סביר להניח שאני עוד אקפוץ לבקר כי הרי מי שנדבק בחיידק החו"ל לא יכול להשתחרר ממנו. תודה לכולכם, נעמתם לי מאוד ונשתמע.
 

Old Girl

New member
תודה רבה על ניהול הפורום ../images/Emo140.gif

הנהדר! מחכה לראותך כגולשת. נסיעות טובות לכולנו!
 
תודה רבה על העבודה שהשקעת

עשית ממנו פורום מכובד ומועיל וטיפלת במטרידים באלגנטיות. נסיעות כייפיות ולהתראות בשחור רגיל.
 

shabiy1

New member
תודה רבה

כמי שנעזר רבות בפורום , יכולתי לעשות זאת כי אנשים נהנו להתאמץ למען אחרים , והכל לזכותך .
 

אמנון כ

New member
ליידי!!! כמה עצוב יהיה פה בלעדייך!

את משאירה חלל גדול בלב הפורום. תבטיחי שלפחות תקפצי לבקר מידי פעם. בהצלחה!!!
 

Yo-man

New member
כמה מספרים על ליידי אן והפורום

פורום טיולים נפתח ב-5.8.01 DANISTAR היה הראשון שהכניס הודעה לפורום אחרי הליידי, באיחור של יום. אלדד(מ) הוא הפעיל הותיק ביותר בפורום, מה-8.8.01 אני הגעתי ב-14.8.01... ב-30.1.03 התפצל הפורום ל"פורום טיולים וחופשות בחו"ל" ובמקביל נפתח "פורום טיולים בארץ" שלקח חלק מנפח הפורום אבל הפך אותו למקצועי וממוקד יותר. פתיחה זו זיעזע מעט את יושבי הפורום שלא רצו להתפצל, אבל שרדנו גם את זה. מאז קיץ 2001 הליידי הכניסה 3261 הודעות !!! זה בדיוק 1.848639 הודעות ליום (1764ימים) ניסיתי לספור כמה פעמים נטשה ליידי את הפורום בנסיעות לחו"ל, אבל איבדתי ספירה.... כמה מילים ללא מספרים: אין דרך מספרית להעריך את העזרה שהפורום הזה העניק או את כמות הנהנים ממנו. עד כמה שאני מעריך את החברים בפורום, קשה לי לראות מי יוכל להיכנס לנעליה של הליידי שלנו. מי שסיפקה קורקטיוּת וחדות בתשובות אל מול מזיקים שפקדו את הפורום, מי שהציגה סבלנות חסרת הגבולות, ומי שיצרה אוירה נעימה שתמיד שרתה פה (כמו בית גדול בו הדלתות והחלונות תמיד פתוחים ובכל שעה אפשר למצוא חברים מחוייכים שרועים על השטיחים והכריות...) אסיים בברכת בני הלילית - שכוכב יאיר את דרכך, ליידי יקרה ותודה על כל השנים שהשקעת בנו. יורם
 
../images/Emo172.gifשל תודות לך ליידי יקרה

על פי המספרים של YO-MAN אינני מוותיקי הפורום, אבל גם לא מהחדשים שבו. ניהולך הנעים והאיכפתי הוסיף המון לקיומו ושגשוגו של הפורום. תחסרי מאוד.
 

אורניהו

New member
היא עסקה בניהול..חמשיר וברכות

היא עסקה בניהול את הפורום לחו'ל וכאילו השקיפה מעל.. תהיות וייעוץ לכל מטיילי החוץ היא עזרה בחיבה בתגובה ותשובה בכנות והרבה אהבה. ואנחנו ביחד רווינו כאן נחת כי החו'ל הוא משאת כל נפשנו לבקר ולראות ארצות רחוקות לך הליידי..שמורות הברכות!
 

צביקה101

New member
שיהיה לך בהצלחה ותודה רבה!

זכיתי להכיר כמה פורומים בתפוז אבל האמת? בכזה כמעט ולא ניתקלתי! מקווה שנראה אותך עוד כותבת כאן ומשתתפת.
 

lady_anne

New member
הצלחתם לרגש אותי../images/Emo7.gif

עד דמעות עם המילים המקסימות והאיחולים החמים. תודה יעל בוגין, מאמא עוף, חלב מוקצף, נעה סקוטלנד, מרב BR, אורלנדה, צביקה, אמנון וכל מי ששכחתי... ובמיוחד אורניהו ויורם
 
למעלה