הערה קטנה...
בעיקרון, מבחינת הרבעות זה לא משנה אם מרביעים עם סוסים שעובד, או עם סוס שעומד בתא... כי הרי הקו דם נשאר אותו דבר והתעודות גם אותו דבר... ככה שאם הסוס הוכיח את עצמו בעבר, בעלים שירצו בזרע שלו לא יתייחסו לאם הוא עובד או לא, ואם הוא מוכיח את עצמו בהווה.