דיון: "איפה הם היום?"

Edubite

New member
../images/Emo124.gifדיון: "איפה הם היום?"../images/Emo124.gif

מה קרה לסוסים המנצחים של שנים קודמות? איפה הם היום? פנסיה? פרטיים? בית ספר? שכל אחד יציין סוס (או סוסים) שהיו פעם "תותחי התחרויות", ההישגים שלהם, הרוכבים שלהם, החוות שלהם וכו וכו.. ואיפה הם היום...
 
אוקיי....

וולמונט = מת פלג = יש לו חצי שאולי תתחיל להתחרות בקרוב... אופרה = חצי פנסיה באיטליה אני חושבת... נפיר = ילדה קטנה רוכבת עליו עכשיו ולא ממש מתחרה... סבטיני = נקנה לשם תחרויות דרסאג'.... אורה = התחילו לחזור להתחרות איתו.. זה מהזיכרון שלי...
 

zoharko

New member
היא לא מנצחת של פעם רק חחחח

גם היום דוידזון מנצח איתה כמעט כל תחרות
 
באמת ../images/Emo4.gif

מאז שצוקרמן מכר אותו
ופאק מי מציג אותו לתחרות הולטר? זה היה כל כך ברור שבסוף הוא יקבל אחרון
וגם מאוד חבל... הוא זכה בכל כך הרבה פרסים זה סתם בזבוז פשוט בזבוז
 
../images/Emo164.gif צודקת לגמרי!!

עדיף כבר שהוא היה נשאר אצל צוקרמן.. חחח הציגו אותו?! איזו שטות! והוא באמת זכה בהרבה, לא נראה לי שמישהו יסכים לשלם 800$ על סוס שיושב כל היום בתא שלו בלי להראות משהו בתחרות! הוא כולה בן 10! זה לא שהוא צריך לצאת לפנסיה או משהו... את יודעת מי הבעלים החדשים? הוא כנראה לא יודע מה לעשות עם סוס כזה...חבל!! ביזבוז ענקיייי של סוס והמווון כסף!! בטח קנה אותו בשביל השם...
 
אני לא ידועת בדיוק מי הבעלים.

אבל זה מה הז מצחיק לרואת אותו בתחרות הולטר
כאילו ראיתי רק תמונה.. אבל בכל מקרה. נדמה לי שהוא קנה אותו גם בשביל השם וגם בגלל שהרבה אנשים מוכנים לשלם הרבה מאוד כסף כדי להרביע עם סוס כמוהו. אבל לך תדע..
 
../images/Emo164.gif אוקיי....

אבל לא כל כך נראה לי שנאשים ישלמו כל כך הרבה כסף (800 דולר!!!) על סוס שכל היום עומד בתא, לא עושה כלום חוץ מלאכול ואולי קצת להשתחרר במגרש ולא מראה/מוכיח את הכישרון (נקרא לזה ככה) שלו. לא יודעת מה איתך אבל אם היה לי סוסה הייתי מעדיפה להרביע אותה עם סוס מתחרה שמוכיח את עצמו ואת הקו דם (הלא כל כך חלש) שלו ושלא כל היום יעמוד בתא. אני לא ארביע אותה עם סוס רק בשביל השם ובטח שלא אקנה סוס רק בשביל השם שלו כמו שהבעלים שלו (בטח) עשה. עצוב לראות סוס כזה מסיים את הקריירה שלו בגיל מוקדם כזה (10). אני לא חושבת שתיהיה לו הצלחה ובטח לא לבעלים שלו אם ימשיכו כך... לזכר הימים הטובים..
מדהים!
 

abct

New member
הערה קטנה...

בעיקרון, מבחינת הרבעות זה לא משנה אם מרביעים עם סוסים שעובד, או עם סוס שעומד בתא... כי הרי הקו דם נשאר אותו דבר והתעודות גם אותו דבר... ככה שאם הסוס הוכיח את עצמו בעבר, בעלים שירצו בזרע שלו לא יתייחסו לאם הוא עובד או לא, ואם הוא מוכיח את עצמו בהווה.
 
עובדה שכן.

כי אם הוא לא היה מרוויח עליו הוא היה מוכר אותו כבר ממזמן. ולך תדע... יש הרבה אנשים שכן מוכנים להרביע איתו ואפילו משלמים הכל. לא לקטול אותי... אבל יש לו ראש חמוריקו כזה
אם ממש מסתכלים על איך קווטר אמור להיות... הוא לא הדבר המושלם! ה'ייק באק הוא הדבר המושלם
 
../images/Emo164.gif קלטי כבר!!!! אני בת!!!

ואיזה שטויות! בארץ שלנו אנשים יעשו הכל בשביל כסף! חמוריקו חמוריקו אבל הייתם מתים לבן/בת שלו.... ורק שתדעי ג'יי באק זכה מקום 5 מתוך 6 בתצוגה האחרונה וגם הוא בכללל לא מתקרב לדבר המושלם...ולעומתו לבוגי אין קריירה בהולטר אבל דפנטלי יש לו ברינינג מה שלג'יי באק (
) אין.
 
למעלה