גבירותי ורבותיי,קבלו אותה...

שייקה 17

New member
../images/Emo124.gifגבירותי ורבותיי,קבלו אותה...

את צ'כיה! היא המדינה הראשונה שמצטרפת לאירוויזיון 2007, ובכל נכנסת למשפחת האירוויזיון... אז בואו נברך את צ'כיה, שהיא דווקא יחסית אובהת את ישראל, בברכה של ברוכה הבאה...
 
ברוכה הבאה למדינה החדשה..שיהיה

להם אחלה סיפתח,עם שיר מעניין....שתדע לנקד שיר בגלל השיר ולא בגלל המדינה,ושיהיה המון הצלחה..
 
מספיק עם הפסימיות,יהיה טוב,יש לי

הרגשה טובה שאחרי החגים יהיה את המכרז ויחליפו את כל אנשי ערוץ 1.... חיבים לרעננן את כל הצוות המעפן הזה שם,יהיה מישהו חדש שם,שנקווה ששם,במחלקת הבידור יהיה איכפת יותר מיצחק....
 

א א ל א

New member
אני לא מבין מה לא ברור באירוויזיון

אירו=אירופה....מה הקשר גרוזיה...זה כזה מעצבן.....גם ככה אני צריך לסבול את ארמניה עכשיו גם גרוזיה...ושלא תעזו להגיד משהו על ישראל...ישראל זה אירופה ברוב המובנים...בגיאוגרפי קצת פחות אבל עדיין! שוב ההצעה שלי למי שלא זוכר- לאחד את כל יגוסלביה לשעבר, בלרוס אוקרינה רוסיה ליטא חלטביה ואסטוניה גם כן איחוד, להעיף את גרוזיה וארמניה, גם את מולדובה לדחוף לאנשהו.....קיצר שהאירוויזיון יראה כמו ב- 95 בערך מבחינת המדינות.....כל שנות התשעים....(לא האחרונות)
 
הגרוזינים נוצרים, אתה לא

וזה לוקח את כל מה שישראל אירופאית בו יותר מגרוזיה.
 

Gn434

New member
ואולי לאחד גם את בלגיה הולנד צרפת?

ולעשות משולש-ספרד פורטוגל אנדורה? ואולי גם לאחד את בריטניה עם אירלנד? ומה עם יוון וקפריסין?
 

א א ל א

New member
כן גם פעם שעברה היו תגובות ציניות..

ואני לא יודע למה.....חח סתם אני יודע שזה לא מציאותי וזה חלום שלי....להפך אני רוצה שיהיה ספרד, פורטוגל, בריטניה, אירלנד....כל אלה זה סבבה אבל לגבי כל הקטנות שמציקות לי בעין....מה זה לא מעצבן אתכם..... אני ממש מרגיש קנאה ובעלות על האירוויזיון.....כאילו פלשו לבית שלי כשאני שומע שצ'כיה באה, ארמניה, גרוזיה אולי, מולדובה וכולם.... אולי זה באמת רעיון שהאירו יהיה תחרות של גושים ולא מדינות....יכול להיות ענק!
 

E a r e n d i l

New member
מעניין אם גם מעצמות העל לשעבר

חשבו ככה ב73 כשפלשנו אל הבית החם והשאנסוני שלהם ותוך חמש שנים לקחנו את הניצחון
הן יותר אירופה מאיתנו, עדיף שלא נעורר את העניין הרגיש כדי שרשות השידור לא תיזרק ותפתח אסיהוויזיון או משהו כזה
 

Mega OhCHA

New member
NO WAYS BABY - NO NO NO

כל הותיקים זוכרים שזה רעיון שלי. לאחד מחדש את יוגוסלביה. שיוון תספח את קפריסין. שרומני תספח את מולדובה. שברה"מ לחבוש מחדש את בלהרוס, צכוסלובקיה תתאחד מחדש. מונקו זה מדינה מיותרת באו"מ, עוד יותר מיותרת באירוויזיון מכיוון שלא מייצגת שום דבר (כשהזוכה היחידה שלהם בחיים לא דרכה על עדמת מונקו עד כמה שנים אחרי). לוקסמבורג יכולה להישאר בחוץ עם הזמרים ממילא צרפתיים. (הייתי בשמחה גם מעיף את שוויץ, גם לאוסרטריה לא מתגעגע) (ובבקשה, תחזרו איטליה ומורוקו)
 

א א ל א

New member
טוב אז אני לא אקח לך את הזכויות...

יוצרים! למרות שאני חשבתי על זה כבר ב-2000 כשכל החדשות החלו לצוץ ולהציק לי בעין! ד"א עוד סיבה לכעוס עליהן זה שבגללן יש חצי גמר ונגיד שזה עוד בסדר אבל בגללן גם נהרס לנו החלק שאנחנו הכי אוהבים באירו- ההצבעה....חבל!
 

Noamush

New member
ברוכה הבאה צ'כיה../images/Emo70.gif

כמובן שאני שמח שהיא מצטרפת, בגלל שורשיי הצ'כיים... שיהיה לך בהצלחה
 

avinor

New member
איך זה נשמע? לא יותר מסובך מהשם

הרשמי הארוך והמאוס של "מקדוניה" (FYROM בלי לפרט יותר מדי): באנגלית :CZECH REPUBLIC בצרפתית :LA REPUBLIQUE TCHEQUE אבל הדבר המעניין הוא שהן באנגלית והן בצרפתית יש למדינה זו שם מקוצר שאיננו כלל בשימוש (מכל מיני סיבות היסטוריו-פוליטיות הקשורות לשמה המלא של המדינה המשולבת "צ'כוסלובקיה" - צ'כיה + סלובקיה,שהיתה קיימת עד הלילה שבין 31 בדצמבר 1992 ל-1 בינואר 1993).עוד יותר מעניין,איך שפה כמו אנגלית קיבלה בכלל צירוף של " CZ" המקביל לצירוף האנגלי של "CH",הרווח בשפות סלאביות אחדות כגון : צ'כית,סלובקית ופולנית. באנגלית - CZECHIA (אומרים : "צ'קיה") בצרפתית - TCHEQUIE (אומרים : "צ'קי")
 

avinor

New member
לא נורא,אם התרגלת כבר לשם הארוך

של מקדוניה : FORMER YUGOSLAV REPUBLIC OF MACEDONIA או ל : L'EX REPUBLIQUE YOUGOSLAV (de la) MACEDOINE
 

avinor

New member
צ'כית היא שפה ממשפחת השפות

הסלוויות שאליה משתייכות השפות הבאות (של מדינות שהשתתפו באירוויזיון): רוסית אוקראינית בולגרית פולנית סלובקית סרבית קרואטית סלובנית בוסנית ("סרבו-קרואטית" בשמה הקודם כשעוד היתה קיימת יוגוסלוויה) מקדונית השפה הקרובה ביותר לצ'כית היא סלובקית,הן בשל הקירבה הגיאוגרפית (הגבול המשותף) והן בשל ההיסטוריה המשותפת (שהטמיעה מילים רבות זו בשפתה של זו - בימי "צ'כוסלובקיה").קרובה אליה (אבל פחות מהסלובקית,היא הפולנית).
 

א א ל א

New member
והנה הניקוד של צ'כיה לאירוויזיון...

הקרוב- נקודה- רוסיה 2 נק'-בולגיה 3 נק'- אוקרינה 4 נק'- פולין 5 נק'-בלרוס 6 נק'-סרביה 7 נק'-מקדוניה 8 נק'- בוסניה 10 נק'-קרואטיה 12 נק'- סלובניה באמת חבל.....עוד סיבה למה כדאי לעשות תחרות גושית במקרה הזה או לפחות לנפות כמה מהמדינות הללו!
 
למעלה